Tuosta se ilo alkaa kun pääsee lyömään osaa paikalleen ja kaik on kliiniä :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Typ81q 16VT projekti
Collapse
X
-
Käsittääkseni tuohon käy konsernin sisällä Audeista kaikki ratit mitkä on ilman bägiä ja myös kakkiksen ratit vanhemmalla boorituksella.
Comment
-
eipä käy audien kaikki ratit ristiin. Ainakin t85/81 ja T44 on eri ratit. Olisin nimittäin mieluusti pitäny erään Audi-sport-ratin, mikä oli kompostorin ruorina.
Comment
-
Tuolta saa hyvin tehtyjä "s"-ratteja vanhempiin: http://sites.internet.lu/folders/cus...eriors.htm#RS2 STYLE SPORT STEERING WHEELS
Irtosovitteella siis nuo. Katso listasta käykö joku.
Comment
-
Nyt ois kori kotiutunut, niin pääsee joululomalla aloittelemaan niputtamista. Ensin grillissä kaikki auton alle tuleva ja sitten sähköjen ja sisustan kimppuun. Tässähän alkaa elätellä toiveita, että pääsee ens kesänä ajamaan.
Muutama valuma oli maalarilla tullu ja vähän appelsiinia, mut jokatapauksessa pinta oli tarkoitus vesihioa ja kiilloittaa, niin eiköhän siitä hyvä vielä tule. Nyt kun noita takakaaria katsoo, niin ois pitäny levittää helmaa takareunastaan, että ei ois tullut tollaista notkahdusta kaaren linjaan. No tehdään seuraavasta sitte parempi.
Comment
-
Olispa omakin hytti tuossa mallissa. Maalattu auto näyttää aina hyvältä. Uskotko muuten, että tuota kaaren notkahdusta ei olisi kukaan huomannu ilman mainintaasi? Laita kuva kardaanitunnellista myös sisältä.
Comment
-
Itse en ainakaan olisi huomannut. Täytyy sanoa, että tuo on kokolailla perusteellisesti harrastettu koriyksilö. :)
Comment
-
Joo sehän on selvä, että itse tuota katsoo paljon kriittisemmin. Kuskinpuolella tuo kaaren ja helman yhdistyminen onnistui paljon paremmin, että täytyy katsella autoa vain sieltä puolelta. =)
Onko kokemuksia tuollaisesta äänieristeestä ja mahtaako tuollainen koppi eristyä tarpeeks jos sinne latoo tuollaisen pakkauksen sisällön? Ja mitkä on kriittisiä paikkoja, eli mihin laittamalla saisi tuon mahdollisimman pienellä määrällä hiljennettyä?
http://www.hifikonex.fi/product_details.php?p=1135
Mitään nykyauton hiljaisuutta ei olla hakemassa, vaan mahdollisimman pienellä lisäpainolla, siedettävä melutaso.Viimeksi muokannut Teemu M; 16.12.2011, 11:38.
Comment
-
Katepalia/tai muuta siveltävää bitumia sisälokareiden sisäpuolelle ja sisäpelteihin. Lokareihin jotain raskasmattoa, sopiva bitumikin käy.
Kun kotelot vetää jo ihan tavan kotelosuoja-aineella, se tekee aika paljon.
Vaimennusmattoa lattiaan ja konttiin.
Tuolla reseptillä pääsee jo pitkälle. Saa ainakin pahimmat tiejurnutukset pois.
Comment
-
Onko kokemuksia tuollaisesta äänieristeestä ja mahtaako tuollainen koppi eristyä tarpeeks jos sinne latoo tuollaisen pakkauksen sisällön? Ja mitkä on kriittisiä paikkoja, eli mihin laittamalla saisi tuon mahdollisimman pienellä määrällä hiljennettyä?
Comment
-
Tota katepalia vois kokeilla pohjalle kun on ainakin helppo levittää ja laittaa sen päälle silent coattia. Jos nyt kokeilen ensin yhdellä, ettei paino turhaan kasva liikaa, varsinkin kun en ole mitään hiljaista autoa edes yrittämässä tehdä. Olis nyt edes sellainen ettei tartte korvatulppia käyttää, kuten edellisessä harrastekulkineessa.
Onko kokemuksia haiseeko toi katepal kuivuttuaan? Entä pehmeneekö se kun saa lämpöä, esim. tossa missä putki tulee lähelle peltiä?
Comment
-
Ite kyl unohtaisin sen katepalin sieltä välistä, pitäis saaha sulateltua/sivelleltyä suht sileeks silen coatin kiinnipysymisen/ilmarakojen toivossa, jos ei lämmitetyn katepalin päälle lätkäse. 3v sitte levittelin katepalin vastaavaa, en oo kattonu onko pellille mitään tapahtunu.
Silent coattia laittelin yhteen autoon ja sitä pitäs levitellä useampi kerros, mitä näillä paremmilla saa aikaiseksi yhdellä ja paino lisääntyy samalla.
Omaan rojektiin laittelen tollasta kokeilun vuoksi. http://www.poppikoneet.com/default.a...20110913070446
Comment
-
Kesällä ostin tuota kahta harrastepeliä varten. Koitin etukäteen laskeskella kuinka paljon mihinkin menee ja kaikki kertaa kaks. No sinne ne meni kaikki Valiantin lattiaan eikä edes riittänyt :) Päälle tuli 10mm huopaeriste. Vaimeni kyllä kohtuudella kun aiemmin oli peltipinnalla. Eikä noista kaikkiaan tullut varmaan 20 kiloa lisäpainoa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ToisaallaKatepalia muutama kerros. Kun aine on vielä märkää, liimataan siihen lumppumatto ja päälle lattiamatto. Pitäisi olla toimiva eristys. Eri asia on, saako lumppua enää koskaan irti.
Aineessa on tosiaan haittana se että sen irroittaminen voi olla melkoisen hankalaa. Melkosta mömmöä.
Omaan käyttöön laitoin joskus sisälokareihin yms sellaiset +5 litraa. Vaimeni rengasmelut kummasti.
Haju ei ole kylläkään ongelma, se haihtuu päivässä-parissa melko nopeaan. Tuota tavaraa saa rautakaupoista.
Comment
-
Pitäis alkaa askarrella jarruputkia tässä joulun jälkeen. Etkasta katoin niin siellä oli joku paineensäädin pääsylinterin vieressä. Onko niin että näissä ei ole sellaista painon mukaan säätyvää säädintä takana?
Mitä tuo pääsylinterin vieressä olevä säädin tekee? Ajatuksena oli laittaa Golfista periytynyt säädettävä paineensäädin, niin voiko tuon säätimen ottaa pois?
Ilmeisesti ainakin paineensäätimen saa lain mukaan muuttaa, jos se ei ole ajon aikana säädettävissä.
13 §
Jarrujen muutokset
e) jarruvoiman jakaantuminen ei muutoksen seurauksena muutu alkuperäistä huonommaksi, mikä tulee tarkastaa katsastuksessa; jarruvoiman oikean jakautumisen aikaansaamiseksi jarrujärjestelmästä saa poistaa tai siihen saa asentaa akselistokohtaisesti jarruihin vaikuttavan säätöventtiilin; asennettu säätöventtiili ei saa olla ajon aikana säädettävissä;
Comment
Comment