Melkein 300 on tyhjäkäynnillä HC niin onhan siellä jotain pielessä oltava jo ennen katalysaattoria. Lambda-anturin johdon irrottaminen ei muuttanut koneen käyntiä mitenkään kun tänään aiemmin testailin. Tuossa 8v koneessa kun ei oikein edes ole mitään vikaantuvaa osaa. N80 solenoidi naksuu output testissä, imuvuotoja en carb cleanerilla löytänyt, maffi, kaasuläppä ja pcv ihan puhtaat. On niin vittumainen irrottaa tulpat että ohivuotoja ja puristuksia en ole mitannut, tiedä vaikka olis venttiilivika. Siinä tapauksessa tosin seuraava työkalu on kuusakosken nosturi.
Mulla oli parikin happianturia kotona mutta kaikissa liian lyhyet johdot. Siihen loppui kiinnostus tältä päivältä kun olisi pitänyt alkaa johtoja jatkamaan. Jos huomenna jaksais tinata jatkoa sen verran ja kokeilla.
Mulla oli parikin happianturia kotona mutta kaikissa liian lyhyet johdot. Siihen loppui kiinnostus tältä päivältä kun olisi pitänyt alkaa johtoja jatkamaan. Jos huomenna jaksais tinata jatkoa sen verran ja kokeilla.
Comment