Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Mulla on recaron sähköpenkit takana (ristiselkä ja niskanoja). Kolmet vyöt löytyy ja otteessakin muistaakseni paikka viidelle.
Sähköpenkeissä liikkuvat vielä istuinosatkin ja selkänoja.Siksi ovat kahdelle ja vain kahdet vyöt.
Vesan kasi on kyllä viidelle ja konttorilla on varmaan käynyt moka asian kanssa.
Kuuluuko D2:ssa vilkkua ovien lukitsemisen jälkeen hatävilkkujen nappulan taustavalo? Kuulostaa tietty ihan loogiselta hälyjen merkkivalolta, mutta kun en ole tätä toimintoa huomannut ikinä ennen ja auto ei ole ihan uusi tuttavuus kuitenkaan enää.
Minulla on sellainen mielikuva, että tuo vilkkuva hätävilkkujen taustavalo olisi indikaattori siitä, että varashäly/käynnistyksenesto kytketty. Mutta oli mikä oli, ihan normaalia, että se vilkuttaa, esim. minun ex. S2:sessa oli myös moinen toiminto.
Hetkinen... En olekaan enää varma on se juuri hätävilkkujen nappulan taustavalo. Mielestäni se onkin takasumareiden taustavalo. No en tiedä, joku siinä nappularivissä se kuitenkin on. Nohyvä sitten että on normaalia.
Eikös noissa ole 90 000 tai 4 v vaihtoväli remmille. Öljynkulutus voi olla kova, jos ei ole vaihdettu venavarren kumeja, tuossakin taitaa olla 32 naulaa, joiden ohi ehtii virrata paljon. Tuossa lukee, että tekniikalla ajettu 50 tkm, sitä en tiedä, onko koko kone vaihdettu silloin?
Täällä on samanlaisia ajatuksia päässä. Eli vapari ÄSSÄ kasi harrasteautoksi, jotkut haaveilee corvetesta itse S8:sta. Talli on jo hommattu vaikka viileä se onkin. Mutta tarkoitushan ei ole siellä sitä remontoida, ne jutut tehdään muualla.
Taas tuli kasikuume kun talviajokkia tässä etsiskelin. Nykyiseen käyttöprofiiliin sopisi 2.5 TDIqa oikein hyvin. Onko noista D2-mallin loppupään tuotteista kokemusta, että vieläkö moottori ja vaihteisto on siten "sovitettu" että moottori kiertää ties minkä verran ennen kuin auto suostuu liikahtamaan? Joskus koeajoin vuoden 2000 etuvetoista TDI automaagia ja se oli aika turhauttava laite parkkipaikoilla ja kadunkulmissa kun voiman tuntua oli vähemmän mitä perheen 1.6 dieselillä varustetussa tila-autossa :)
Lisään nyt tänne kun on varmaan aihealueeltaan lähimpänä... http://fin.auto24.ee/used/1296586
onko mielipiteitä tästä, hinta tuntuu vähän suolaiselta kun tuohon nyt tulee vielä niin helvetisti kuitenkin veroja mutta muuten ainakin siistin näköinen...
Kasithan on juuri kuuluisia siitä, että aina saa omansa pois :) Uuden kun ajaa marmorin kynnyksen yli, putoaa kärryn hinta samalla siunaamalla sellaisen hyvin varustellun nelosen hinnan verran. Sen jälkeen tippuu varmaan yli kympin vuodessa, kunnes on enää kymppi jäljellä, sitten vähän tahti hidastuu...
Comment