AVK:lle tulee jonkun ajan päästä '98 A8 jossa on hyvä tekniikka, keulan osia vaan pikkuisen rikki. Hae sieltä :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A8/S8 ostamassa.
Collapse
X
-
Sitten ei auta kuin vaihtaa pieni määrä kerrallaan.
Luojan kiitos työetuuksiin kuuluu edulliset öljyt :)
hmm.. Castrolin sivu suosittelee tuota Transmax Z tuonne laatikkoon, mutta kun en mistään löydä tuon castrolin luokituksia. Voi että kun on hankalaa, kai se täytyy ebaysta tilata G 052162 20L pönikkä kun ei sitä _oikeaa_ öljyä tunnu mistään suomenmaalta löytyvän muutakuin 1L purkeissa.Viimeksi muokannut Smooth; 30.3.2011, 21:35.
Comment
-
Askin osalta pitää kyllä koputella puuta. Vaihtaa nätisti ylöspäin joka vaihteella, pelaa varsinkin lämpimänä nopeasti, pitää vaihteet päällä, alas vaihtaessa pienet nykäykset jos pudottelee tippipuolelta, D-asennossa tuskin huomaa kun pienentää valoihin pysähdyttäessä vaihteet 3-2-1. Eikä luista jos vedättää 50-60 vauhdista nelosella 1200rpm koneessa vaan lähtee nöyrästi vetämään. Kylmänä tietysti luistaa mutta sitähän se tekee uutenakin. Ja maileja 334tkm alla. Sitä en tiedä onko vaihdettu tai remontoitu joskus.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Smooth Näytä viestiPunasta? Nyt menee minun ymmärryksen yli. Eikös tuohon cml laatikkoon suositella tuota g 052 162 öljyä? Ja sehän on keltaista.
Comment
-
ATF Dexron III.
Löytyy tod.näk jokaisesta varaosapuljusta. Näppituntumalta on tarttunut mielikuva ettei tuo marmorillakaan kauheasti maksaisi per litra.
Keltainen on sitten sen 19€/l, Teppo kaiketi myy 12€/l ja niinpäinpois.
Vähän kun hakee niin sitä löytää kyllä monesta paikkaa, eri hinnoilla. Mansen mätänetistäkin tuota keltaista saa 13€/l.
Se toki jos siellä on sitten ihan mustaa tavaraa niin siitähän ei ota pirukaan selvää. :)
Mutta ajatteleppa asiaa näin; mitä ikinä sinne tungetkaan, parempaa se varmasti on kuin se pikimusta tavara.
Comment
-
Threadin aloittajan oikeudella heitän vielä yhden kommentin lootaöljyistä :)
Jotkut synteettiset laatikkoöljyt joilla on G 052 025 tai G 052 162 hyväksyntä, ovat väriltään punaisia. Itse olen ostanut Petro Canada Duradrive MV:tä 20 litran pöntöissä koska se sopii melko moniin uudempiin laatikoihin ja hinta on asiallinen.
Comment
-
Voin tässä myös kompata että omaan lootaan vaihdettiin punaisien tilalle keltaiset, hyvin on funkannut jo 2tkm. Ja toisen kerran pitää kuitenkin vielä vaihtaa, ei ne kaikki sieltä ekakerralla tullut kuitenkaan.
Tämä nyt vähän siihen liittyen kun sinne vaihdetaan pikimustien tilalle. Niin paljon asiaan itsekin perehdyin että helvetisti porukka vaihdellut juurikin täysin tunnistamattomiin, ja silti on jatkunut toiminta asiallisena. Tästä voisi joku jo ajatella että ne tuskin on kaikki tunkeneet täysin samaa tavaraa sisään, jne jne.. ;)
Comment
-
Katoinpa äsken töissä nuo castrolin luokitukset eikä siellä ollu g 052 162 mutta taas Tampereen fixukselta löytyy liqui moly atf 1200 missä on g 052 162/A1 luokitukset. Joten sitä menen tuikkaamaan sisään ja otan äkkiä nuo castrolit pois.
Comment
-
Olisko ketään klubilaista töissä // menossa käymään // olemassa itäväylän varressa Roihuvuoren suunnalla? Ei viitsisi täältä kalakukkokaapunnista lähteä koeajolenkille sikaa säkissä kokeilemaan, jos ei se olekaan "niin hyvä yksilö, kuin miltä vaikuttaa"
Kyseessä siis tuonnäköinen iso A http://www.nettiauto.com/audi/a8/3655703
Comment
-
No todellakin hirveät, mutta onneksi on laikkakone aka rälläkkä olemassa :D Voinhan harkita Harri, jos otat vm.-02 220cdia marsun vaihdossa? Olis tuolla toinenkin vaihtoehto, "hieman" paremman näköinen ==> http://www.nettiauto.com/audi/a8/3495184
Comment
-
Ei oo ku tää uudemmalla keulalla. Muuten samanlainen ku toi http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/220/3716828 Paitsi mulla ajettu yli 100000km vähemmän ja lisänä avantgarde sisusta/varustelu (kun noi classic-mallin jalopuut ei oikein meikäläiseen iskeny.) Niin ja väri on metallihopeinen.
Comment
-
Vetäisi sitten askin vikatilaan eilen. Joutui vetämään kaistalle tuppaavan dösän taakse ns liinat kiinni ja siitä liikkeelle taas tarjotessa pyöri aski tyhjää. Kaikki valot paloi taulussa vaikka vaihteisto D asennossa. Tipparipuolellakaan ei mitään.
No virrat pois, uusi käynnistys ja taas pelaa. Mutta onko tuossa syytä olla huolissaan asian kanssa?
Comment
-
Miten pikaisesti kasin auto-ilmastoinnin pitäisi alkaa työntää kylmää?
Käynnistyttyä alkaa puhaltaa about täysillä ilmaa ja hiljentelee sitten jonkun ajan kuluessa hiljemmalle ja alkaa antaa kylmempää. Normaalia vai veteleekö jokin homma viimeisiään?
Toinen juttu oli ohjauksen ei nyt vetely mutta semmoinen jäykkyys. Raidetangonpäät on vaihdettu tovi sitten ja kulmat kunnossa. Varsinkin aamulla parkista peruuttaessa tuntuu ohjaus raskaalle ekalla käännöksellä, sitten alkaa helpottaa. Lisäksi keskiasennossa tuntuu jotenkin "muljahtavan" välillä ohjaus. Alkoi ilmetä vasta kesärenkailla, talvirenkailla en huomannut mitään ongelmaa.
Comment
Comment