Alkuperäinen kirjoittaja Audi A4 -03
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Millaiset vanteet/renkaat autooni? -yleisthread
Collapse
X
-
Barracuda Voltec T6
Tommoset Barracuda Voltec T6 Black Chromet ovat tällä hetkellä ykkösehdokkaat kesävanteiksi koossa 9x19 ET35 255/35 kumein.
EDIT: [COLOR="Red"]Linkki korjattu ![/COLOR]Viimeksi muokannut King; 29.1.2012, 19:15.
Comment
-
Olen aina liputtanut Hopeisten vamteiden puolesta, mutta nyt meinaan ehkä hairahtua ns. Gun metal-väriin.. Mitäs mieltä olette, sopiiko hopeiseen autoon jossa mustat ikkunalistat ja kattokaiteet, mutta kyljissä kuitenkin kromilistat, paremmin hopeinen vai hieman tummemman sävyinen vanne??
Comment
-
Osaisiko joku valottaa asiaa, miten istuu 19" RS4:n (new) originaalivanne normaaliin B7:n alle, vannehan on 19x9 ET29, eli tuleeko turhan paljon pihalle?
Replica-sektorilla löytyy oikeella et:llä (~35), mutta laatu- ja varsinkin näköeroja löytyy, tässä hyvä esimerkki
http://img27.imageshack.us/img27/648...ifference2.jpg
Eli tuommonen lättänäpuola-versio ei käy.
Tuo VMR olisi hyvä vaihtoehto (19x8.5) mutta ei taida löytyä kun jenkkilästä.
Löytyskö "oikeennäköistä" replicaa lähempää, kokemuksia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja atak Näytä viestiMillä ET:llä saa C5 S6:ssa 9x19 vanteet nätisti kaaren tasalle? Sekä yleisestikkin millaista ET:tä noissa käytetään?
Kuvan autossa on 265/30 gummi + 10x19" ET20 joka on sama kuin 9" vanteella ET 7. Ysituumaselle laittasin 235/35, mutta ässän kaariin ettisin 10" leveet vanteet.
yhdet tollaset samanlaiset vanteet olis tiedossa ;)
Comment
-
Tässä B7ssa 9x19" ET 29 ja 235/35 nastarenkaat. Ei kuulemma raavi.
Mut pitää jatkaa vielä sopivien etsiskelyä, 18" OEM:t ET43:lla jo löytyy, jotka olisi tarkoitus kesään mennessä päivittää 19".
Vaihtoehtojahan toki löytyy, mut toi malli vaan miellyttää omaa silmää :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JAP39" vanteelle sanoisin ET 5-10.
Kuvan autossa on 265/30 gummi + 10x19" ET20 joka on sama kuin 9" vanteella ET 7. Ysituumaselle laittasin 235/35, mutta ässän kaariin ettisin 10" leveet vanteet.
yhdet tollaset samanlaiset vanteet olis tiedossa ;)
Comment
-
Tuohon käyttis C4:een ois mahdollista laittaa borbet a- vanteet 16x7.5"-koossa. Rengastuksena on tällähetkellä 215/55 muistaakseni, et:stä en ole varma. Sopiiko vai annanko suosiolla olla toisen auton alla?
Comment
-
Moi.
Kellään kokemuksia, miten 10,5" x 19 ET35 istuu A6:en kaariin? Tultais laskemaan aika tonttiin, menee jonkinverran silloin sisällepäin kun camperi kasvaa?
Vai täytyykö alkaa meen perheauton kaaria rullailee, heh.. :D
Comment
-
-
A4 avant B8
Auttakaa nyt te viisaammat.
Homman nimi on se, että ostin tommosen tiisselikikottimen tossa viikko sitten ja kesäkin on jo tulollaan, mulla on jotkut 16" vanteet kesäksi... EIIII!!!!
Kysymys kuuluu: Tahtoo 17" tai 18" vanteet, jotka tulee juuri sopivasti kaaren kanssa tasan. Ajomukavuus on myös asetettu tärkeäksi kriteeriksi, kun tulee noita kilometrejä n. 60tkm/vuosi. (tämän takia hylkäsin 19" vanneajatuksen, koska mennään lähes 1 sarja/kesä noissa renkaissa...
Surffailin vaikka ja kuinka tällä ja monella muulla saitilla, mutta en oikein saanut selkoa että mikä olisi viisasta/kannattavaa/tyylikästä. Jos vannetyyliä mietitte, niin rs6 new olisi 1. vaihtoehto.
terveisin: Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vaan tyhmiä kysyjiä!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Oskari Alajärvi Näytä viestiKellään kokemuksia, miten 10,5" x 19 ET35 istuu A6:en kaariin? Tultais laskemaan aika tonttiin, menee jonkinverran silloin sisällepäin kun camperi kasvaa?
Alkuperäinen kirjoittaja JaQu Näytä viestiAuttakaa nyt te viisaammat.
a5 oemit on vastaus - laatu, koko ja ET kohdillaan - hintakin edukas.
Comment
-
Arttumutasella on 10x19 ceefemmassa, mutta ei tietoa offsetista http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=84264
Comment
-
Mä en sano tohon Vossen asiaan vielä varmaksi mitään, kysäisen saksasta. Luulen että löytyy - voin vaikka yvtä nakata jos selviää.
Tai no sanonpa jotain - en ostaisi valettuja yksiosaisia vosseneita (kuten en valettuja rotiformejakaan) on mun mielestä liikaa hintaa suhteessa siihen mitä saa. Jos osaiset on haussa niin johan rupee olemaan kohdillaan touhut.
Comment
-
10,5x19 et35 ei mene c5-koriseen. (imho)
Mulla on 10x20 et35 245/30-20 kumella, ja se on justiinsa eikä melekeen. Laskettu on 40-60mm, ota siitä nyt sitten selvää.
Talvivanteet on 8,5x19 et20 ja kumi on just kaaren tasalla, ehkä jopa millin yli.
Toki, kokeilemallahan se Juha selviää, mutta tiukkaa tekee, ellei sitten ole joku "nahka" se kumi jonka aiot vanteelle vääntää.... ;)
Comment
-
Mä en sano tohon Vossen asiaan vielä varmaksi mitään, kysäisen saksasta. Luulen että löytyy - voin vaikka yvtä nakata jos selviää.
Tai no sanonpa jotain - en ostaisi valettuja yksiosaisia vosseneita (kuten en valettuja rotiformejakaan) on mun mielestä liikaa hintaa suhteessa siihen mitä saa. Jos osaiset on haussa niin johan rupee olemaan kohdillaan touhut.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja janppa- Näytä viestiMitenkäs sopii A4 B6, 1.8t quattroon 9,5x18" et25 joka nurkkaan? Tällä hetkellä tehtaan -20mm(?) madallus, mutta säädettäväksi muuttuu ja tonttiin menee kunhan budjetti sallii. Renkaiksi 225/40 falkenit, jotka suht pyöreät on reunoistaan?
Tuo mun combo siis jää 4mm ehdottamaasi sisempään ja rankemman venyn takia vallista kaareen etäisyyttä on ehkä 6mm enemmän. Miedolla madalluksella toi tuli aika härsikisti ulos kyllä joten kannattaa lätkästä se auto sitten sen verran kenttään että saat eteen sen yli asteen verran camberia.
Comment
Comment