Kuis sisälle jää 9" levee vanne 40et:llä ja voiko kenties ottaa kiinni johonkin (sisäpuolelta) C5 A6:ssa? Esimerkkikuvia, kuhan ois ees jotain suuntaa antavaa, ei tarvii olla just ko. spekseillä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Millaiset vanteet/renkaat autooni? -yleisthread
Collapse
X
-
Mitenkäs sopii A4 B6, 1.8t quattroon 9,5x18" et25 joka nurkkaan? Tällä hetkellä tehtaan -20mm(?) madallus, mutta säädettäväksi muuttuu ja tonttiin menee kunhan budjetti sallii. Renkaiksi 225/40 falkenit, jotka suht pyöreät on reunoistaan?
Tässä vielä pari kuvaa sovituksista. Eka kuva on edestä ja pari seuraavaa takaa..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tomiii Näytä viestiKuis sisälle jää 9" levee vanne 40et:llä ja voiko kenties ottaa kiinni johonkin (sisäpuolelta) C5 A6:ssa? Esimerkkikuvia, kuhan ois ees jotain suuntaa antavaa, ei tarvii olla just ko. spekseillä.
Tässä kuvassa (C5 A6) on 9x19" ET 35 ja 225/35 Nankangit. Etupää raapii jos ajaa matalalta (rullaamattomat kaaret). Takapäähän mahtuis spaceriakin eikä raapis.
Comment
-
Vähän tuota ylläolevaa kysymystä sivuten, millaisella et:llä varustetun vanteen (taakse olisi tarkoitus laittaa 18"x9" ja eteen 18"x8") vaatisi/sais mahtumaan tuohon B6 A4:sen kaareen nätisti. Korkeussäädettävä alustasarja olisi tulossa myös.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tomiii Näytä viestiKuis sisälle jää 9" levee vanne 40et:llä ja voiko kenties ottaa kiinni johonkin (sisäpuolelta) C5 A6:ssa? Esimerkkikuvia, kuhan ois ees jotain suuntaa antavaa, ei tarvii olla just ko. spekseillä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Gousti Näytä viestiJoo pystyy ainakin spacereilla pelaamaan vanteen kaaren tasalle mut uskoisin ET 35:llä sen siihen jo aikahyvin siottuvan. Riippuu tietenkin vanteesta mut mulla jää tolla etuvanteella ja ET:llä jarrusatulan ja vanteen väliin milli tai alle tilaa.. :)
Comment
-
Aruncus
Kysellään nyt täältä ennen tilausta, että pyöriihän 17"x7,5" ET 45:lla 8p korisen sportbackin alla? Vannehan koon puolesta menee ihan loistavasti mutta ET vähän askarruttaa. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Comment
-
Oon itselleni etsinyt vanteita 5x112 jaolla ja koko 10x19 ET max 30.
Mielessä ollut vähän niinkuin tämän tapaiset http://www.tirerack.com/wheels/Wheel...t=wheelCloseUp
Tulisiko teiltä mieleen kenellä muulla olisi tuon kaltaisia vanteita ja nuilla ylläolevilla spekseillä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jukka_hi Näytä viestiKuinka mahtais sopia b6:n alle 9.5 x 18 et 38, kaikki saman kokoisia.
Kumeja ei vilä ostettu.
Comment
-
Jape huonosti ilmaisin tuohon ilmoitukseeni tuon ET jutun. Elikkäs ET30 tai mieluiten sen alle. Ku mulla nyt paikallansa 23mm speiccerit niin niillä sit pärjäisin jos löytäisin noin ET30 vanteet. Ja mulle kumeiksi tulisi 255/30 (Löytyy jo valmiina) . Ja mulla nyt alla nuo sinun entiset B7 Rs4 vanteet ja ET 6 speiccerin kanssa niin jää kaaren sisään niin 10x19 ET30 vanteilla vanne tulisi hieman ulommas nuilla mun speiccereillä. On tämä hankalaa näitten lättyjen kanssa vatvominen...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestihyvin menee ainakin 235/35 kumeilla joka kulmaan
Alkuperäinen kirjoittaja ph79meniskö heittämällä...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja PH79 Näytä viestiVoisiko arvon raati auttaa tietämätöntä?
Meniskö heittämällä A6 C5 quattroon, vai pitäiskö vaihtaa rengastusta?
eteen 8" ET45 215/40/18 ja taakse 9" ET38 225/40/18.
Mahtuuko nuo pyörimään tehtaan sporttialustan kanssa ja jos menee renkaat vaihtoon niin mitkä käy quattron kanssa?
Lisäksi se, että autosi on neliveto, joten vierintäkehä tulisi olla suht sama edessä ja takana. Pieni ero toki ei haittaa vielä mitään.
Comment
-
Eli jos laittais joka nurkkaan tuon 225/40/18 niin olis passeli?
Entäs onko kellään ollut A2sessa 18" rengastusta? Lähinnä kiinnostaisi, mikä rengastus mahtuu edessä pyörimään 8" ET35 vanteella?
Tuli eilen koitettua 225/40/18 renkailla, takana ei ongelmia, edessä ottaa sisälokareihin kun kääntää sivuille ääriasentoihin.
Pitäisi tuo A2 sitten varmaan kuitenkin muutoskatsastaa 18"lle, kun on vaimon auto..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja PH79 Näytä viestiEntäs onko kellään ollut A2sessa 18" rengastusta? Lähinnä kiinnostaisi, mikä rengastus mahtuu edessä pyörimään 8" ET35 vanteella?
Tuli eilen koitettua 225/40/18 renkailla, takana ei ongelmia, edessä ottaa sisälokareihin kun kääntää sivuille ääriasentoihin.
Aapo varmaan muistaa minkä kokoiset kumit on rouvan A2ssa? Mä heitän lonkalta 205/40-17"? Näyttäis tooodella sopivalta tuohon koriin.
Comment
Comment