Heikko akku tai jos auton diagnostiikka luulee akun heikoksi generoi hatullisen koodeja, jotka ei välttämättä poistu, muutenkuin uskottelemalla autolle, että nyt olis uusi akku, syöttämällä koodi. Tuo nollaa virrankulutuslokit ja aloittaa "puhtaalta pöydältä". Mutta jos akku on todellisuudessa huonossa hapessa, niin taitaa koddit tulla kohta korkojen kanssa takaisin.
Jos MMI:n ohjelmisto on päivitetty (oliko-se-nyt 5570), niin akun tilaa ei siitä näytöltä enää näy, ellei erikseen palauta sitä VAGcomilla.
Noita läppävikoja voi koittaa korjata ajamalla sopeutuksen läppä kerrallaan VAGcomilla, jossa siis ajetaan läpät ääriasennosta toiseen ääriasentoon ohjelman käskyttämänä. Jos ne on jumissa, niin tuo ei tietysti auta.
Jos MMI:n ohjelmisto on päivitetty (oliko-se-nyt 5570), niin akun tilaa ei siitä näytöltä enää näy, ellei erikseen palauta sitä VAGcomilla.
Noita läppävikoja voi koittaa korjata ajamalla sopeutuksen läppä kerrallaan VAGcomilla, jossa siis ajetaan läpät ääriasennosta toiseen ääriasentoon ohjelman käskyttämänä. Jos ne on jumissa, niin tuo ei tietysti auta.
Comment