Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8/S8 D3 ostamassa.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Aito VCDS ainakin mukaan ja täydellinen skannaus järjestelmälle, vikakoodien nollaus, testilenkki ja sen jälkeen uusi skannaus.

    Comment


      Kova kiinnostus on päällänsä, 3,0 ja 4,0 diisselit alkaa mahtuun hintahaarukkaan. Minkälaisia noissa nyt on nuo vaihdelaatikot, öljynvaihto ei ilmeisesti kuulu näissäkään huolto-ohjelmaan? Monessa on jo yli 300tkm mittarissa, joko alkaa meneen pelko persiissä millon laatikko mossahtaa? Entäs tuo V8 noilla kilometreillä, johonkin ainakin oli ketjut ja turbot laitettu, onko muuta huolenaiheita?
      Vakiopenkkejä kaikki ainakin haukkuu, mutta tunnistaako noita sporttipenkkejä kuvasta paremmin? Onko kaikissa tuuletukset yms?

      Comment


        3.0TDI olisi oma valinta.

        Comment


          Jos 4.2tdi ei ole kerta vaihtoehto, niin kyllä se 3.0 tdi olisi kanssa oma valinta. 4.0 on vähän semmonen "vanha" kone.

          Comment


            Mikä siitä tekee vanhanaikaisen, samaa toitottavat Brittein foorumeillakin :) Vanhanaikainen kuin 2,5 V6 vai 3,3 V8?

            Comment


              Molempia. Ehkä verrattavissa 3.3 koneeseen.Vähän muutenkin sellainen välimallin kone. Ei kelvannut kuin yhden version verran, sitten korvaantui 4.2 koneella.

              Comment


                En muista D3:n soprttipenkissä istuneeni, mutta nekin joissa olen istunut, on kyllä ihan soivat. Eivät tule ikinä löytämään tietään kilpureihin, tai edes rataleluihin, mutta kasilla lienee tarkoitus ajaakin hieman eri tavalla. Kannattanee kokeilla, mikä käy omalle perseelle.

                Comment


                  Mitä eroa mahtaa olla sport- ja comfort -penkeillä, jos comfortiin ei ole ruksattu viilennystä ja hierontaa?

                  Comment


                    Itse itselleni vastaten:
                    Sports seats, with contoured side sections at the front and a special seam pattern;
                    electric memory adjustment as per standard seat plus electric thigh support and
                    front seat-head angle (only in combination with Valcona leather). Standard on Sport
                    models. Cannot be combined with massage or ventilation function packages

                    Comfort seats, with softer seat upholstery and special seam pattern; electric
                    memory adjustment as per standard seats plus electric thigh support and front
                    seat-head angle with memory (only in conjunction with Valcona, Natural or Satin
                    Nappa leather, please see pages 22 and 23 for available colours)

                    Eli comfortit on pehmeämmät ja lisänä ristiselän ja niskatuen säädöt kuuluvat penkin muistin piiriin.

                    Comment


                      Kyllä sport-penkissäkin säätyy niska- ja ristiseläntuki. Kävin juuri varmistamassa :)

                      Comment


                        Säätyy, mutta jääkö asetusmuistiin?

                        Comment


                          Kyllä jää.

                          Comment


                            Mistä nuo comfortit ja sportit erottaa kuvasta, koitin Googlen kuvia katella mutta ei mulle selvinnyt. Onko alkuperäinen webasto mielummin kuin jälkiasennus-eberi? Vetokoukku näkyy puuttuvan kans aika monesta.

                            Comment


                              Tuossa on kuva sport-penkistä. Comfort-penkissä on hartioiden kohdalla pieni vaakaviiva josta sen erottaa nopeasti.
                              Attached Files

                              Comment


                                Eli nämä olisi comfortit?
                                Attached Files

                                Comment


                                  Kyllä.

                                  Comment


                                    Nuo sportit muistuttaa kovasti niitä samoja, joita on ollut valikoimassa noin B6:sta alkaen..

                                    Comment


                                      Paitsi A8:n sporteissa on erilailla säätyvä reisituki (verhoilu rullautuu, ei tule rakoa verhoiluun) sekä selkänojan yläosan kallistus. Nopealla silmäuksellä kyllä muuten saman näköiset.

                                      Click image for larger version

Name:	A8 penkit.JPG
Views:	1
Size:	113,7 Kt
ID:	1638076

                                      Comment


                                        Oliko D3:ssa Isofixiä tarjolla? Ebay väittää että saisi erikseen ostaa raudat taakse, pitääkö paikkaansa?

                                        Comment


                                        • Puuhapeten kysymykseen vain tälleen 3v myöhässä vastaus: Osassa on takana, osassa ehkä ei. Marmoritiskiltä saa edelleen ISOFIX kiinnikkeitä, 29€/kpl, eli 48€/pari ja 76€ per takapenkki, jos molemmille puolille haluaa lisätä. Parissa päivässä saa.

                                          Ite tässä vähän meinannu ostaa tommosta D3:sta, 4.2TDI:nä. Löytyykös joku Lahden seudulta, joka olis vihkiytyny näihin D3:iin ja vois vaikka "virvoitusjuomapalkalla" lähteä kattomaan joskus mukaan potentiaalisia kamppeita?

                                          Comment


                                          • Renkaiden potkinta siirtyny omaan pihamaahan. Eli yllä kuvailtu kapine tuli hommattua. 2008 ja 4.2TDI keulilla.

                                            Comment


                                              Onnittelut! Iso diesel on kyllä melkosen väännökäs kattila.
                                              Viimeksi muokannut arto s; 14.3.2021, 16:55.

                                              Comment


                                              • Moi

                                                Tuommoinen olisi kiikarissa ASB koneella mikä on jo tiedostetusti hyvä. Lähinnä kun tulee matka-ajoon mistä 70% motaria, 15% maantietä ja loput kaupunki ajoa niin minkälaisia rehellisiä kulutuslukemia olette saaneet? Nyt alla Passat 2.0tdi cr dsg 170hv 4motion 2012 malli ja tämä menee laskennallisesti 6,5 + - 0,2l. alla 17" 235 nastat. Olisi kiva kuulla rehellisiä lukemia eikä ajotietokoneen näyttämiä.

                                                Comment

                                                Working...
                                                X