Et sä sitä autoasi pilaa,vaikka kuinka linttaan/tonttiin sen laittaisit.Itsellä sama alusta samanlaisessa kulkineessa ja vie voiton joka osa-alueella alkup. S-line alustasta.Eikä todellakaan ole kivireki.Renkaatkin on sekä talvi-,että kesäpyörissä 19" ,ja kummasti jaksaa mennä eteenpäin/lähteä liikkeelle.Mutta nämähän on tietysti makuasioita.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B7 madallus
Collapse
X
-
Jos minulta kysyt,niin semmosseet 20tkm vuodessa,josta varmaan 90% maantiellä.Ja loput kaupunki ajoa.Ja varmaan siitä syystä ei ole pohjamuovien kanssa tarvinut jumppailla,koska en syrjäteille juurikaan eksy.Tosin mulla auto ei aivan matalimmillaan ole,S-line korkeudesta on takaa sentin matalempi ja edestä 3 senttiä matalempi.Talviajosta on noista renkaista hyvät kokemukset,mutta madalluksesta taasen ei vielä kokemusta.Ja ainahan sitä voi ylöspäin nostaa jos tarvii.Mut edelleen makuasioista puhutaan.
Comment
-
EI ole ongelmia talvellakaan itsellä tuolla KW3:lla ollut ja sopivasti lisää on laskettu originaalista quattro Gmbh:sta. (Tosin Tahkolla oli liian liukasta liian jäykällä alustalla =( )Yhtään pohjamuovia ei ole vaihdettu ja pitoa riittää nastoilla. Vuodessa tulee 15tkm ja runtua saa.
Ja noista vanteista. Itse en laittaisi näihin A4/A6 sarjalaisiin 19" isompaa koskaan. Eli talveksi 18" nastoilla ja kesäksi 19".. Sen olen huomannut, että mukavampi (kevyempi) kyllä on ajaa noilla 18" Ultaleggeroilla oli kesä tai talvi ;D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja protoni Näytä viestiNiin kyllä kait ne lenkkaritkin on mukavammat kun korkokengät, mutta jostain syystä moni nainen korkkareita käyttää. Pitää vaan löytää se sopiva kompromissi ulkonäön ja mukavuuden välille. Oli sitten kyse kengistä, alustasta tai vaikkapa rengas-/vannekoosta.
Comment
-
Onkos porukalla ollut ongelmia etupäässä renkaiden kulumisesta madalluksen jälkeen? Etupäätä ei ilmeisesti säädettyä kummemmin saa, ainoastaan kelkan siirrolla. Autona quattro ja alustana KW2 ja etäisyys kaareen 330mm. Renkaissa reilu 3 mm pintaa ja toiselta puolelta sisäreuna räteillä :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Fogata Näytä viestiSlamit:lla näytti olevan Bonrathin lautasia myynnissä. Kysy onko niillä varastossa tavaraa.
Comment
-
Eibach pro kit
Piti jatkaa tätä keskustelua täälä kun admistraattorin mukaan tämä b7 madallus topic on oikea paikka keskustella b8 alusta asioista, eikä avaamani keskustelu asiasta linkki ([COLOR=#cc0000] [/COLOR]mysterious are our Lord´s ways? )
Joten postastaan nyt kysymyksen tänne
Ajattelin laitaa tuohon profiilin kulkineeseen (selvyydeksi nyt vielä, että tuo on siis tätä uutta kopaa) jolla, on jurruteltu vajaa 140tkm tuon Eibachin pro kitin kun ei ole tarvetta mihinkään radikaaleihin madaluksiin.
Sitten kun tolpat menee vaihtoon niin laittaisi jotkin vakion korkuiset niin ei tarvitsisi useaan kertaan nelipyörä suunnata.
Onko ideaa vai pitäisikö laittaa kerralla koko setti?
Yksi ääni ehditiin jo antaa sille, että myös tolpat kannataisi vaihtaa samaan konkursiin.
Comment
-
Piti jatkaa tätä keskustelua täälä kun admistraattorin mukaan tämä b7 madallus topic on oikea paikka keskustella b8 alusta asioista, eikä avaamani keskustelu asiasta linkki (mysterious are our Lord´s ways? )
Sori O.T.
Comment
-
Tilasin orange-tuning.de :sta eibach pro street-s sarjan. Ei mitään hajua millainen se on ajaa, mutta kaikki tuota tuntuu koko ajan kehuvan niin mikäpä minä olen väitämään vastaan. Sitäpaitsi kw on jo kokeiltu, niin pitäähän sitä saada muitaikin testata.Viimeksi muokannut LauriJT; 23.8.2011, 20:13.
Comment
-
Taitaa olla edessä kaupan purku Eibach pro street-s sarjasta kun kuuluu ajossa ihme kolinaa kokoajan.. Kaikki liikkuvat osat eteen vaihdettu ja kaikki mahdollinen tarkastettu eikä kolinat tunnu helpottavan..
Kaupan purku siis edessä ja jokin toinen säädettäväalustasarja pitäisi saada tilalle.. KW tietysti yksi hyvä perus vaihtoehto mut kuuntelisin myös kokemuksia muista säädettävistä alustoista..
Mistäköhän tota KW:ta (tai muita säädettäviä) mahtais saada edukaasti?Viimeksi muokannut Gousti; 7.9.2011, 22:29.
Comment
-
Mulla on sama juttu FK Highsportin kanssa. Etuosasta kuuluu kolinaa. Kaikki osat alustassa vaihdettu, tarkastettiin viime huollon yhteydessä ja ovat ookoo, ei mitään löysää tahi rikki. Mutta silti kuuluu ääntä. Ihmetyttää. Pitää pikkuhiljaa alkaa katselemaan jotain muuta.
Comment
-
Tätä ketjua lukiessa ilmeni et taitaa olla jotenkin yleinen vika.. Alustanvaihto taitaa olla ainoo jäljellä oleva vaihtoehto.. Muilla ainakin auttanu..
Mieli tekis kokeilla Bilsteinin tai Teinin alustaa mut en pikasella ettiskelyllä löytänyt autooni sopivaa.. D2 alusta on myös harkinnassa. Tosin ei taida olla rosteri tolppia tossa D2:ssa mut kummiskin alustalla on kahden vuoden takuu kiinni ruostuiselta..
Comment
-
Mulla on ollut alla Eibahchin 30mm tiputuksella oleva setti (iskarit ja jouset + RS4 vakaaja takana)...n. 70.000km verran. Ei kolinoita/ongelmia ja muutenkin aika tyytyväinen tuohon pakettiin. Pehmyt pinnasta, mutta sitten kun alkaa paiskomaan niin jämäköityy ja rauhoittuu kivasti. Toki tiessä olevat poikittaiset saumat (esim. sillan kannet tms) tuntuu aika terävänä kabiiniin. Mut eihän se ole kovin extreme tuuningin näköinen... ;)
Comment
-
Viikonloppuna vaihdoin jousilautaset keulille ja ihmettelin hieman laittaisko Bonrathin lautasten mukana tulleet 5mm rinkulat väliin vai ei... Ilmeisesti rinkulan tarkoitus on säätää keulan pudotus joko rinkulan kanssa 10mm ja ilman rinkulaa 15mm? Laskin nyt sitten 10mm ja pudotus taisi olla aika lähelle sopiva, pari milliä, kun olis enemmän pudonnu, niin ois just :)
Comment
-
Noniin, nyt on viikko ollut alla kw:n v1. En oikein osaa muuta pahaa sanoa, kuin että takapäässä saisi olla enemmän säätövaraa alaspäin. Alusta on ryhdikäs mutta ei kova. vakio sport-alusta on pintakovempi kuin tämä. Etupäässä säätövaraa riittää kaikkien tarpeiksi, nyt taitaa olla n. 65mm varaa vielä tiputtaa ja pyräkotelo on ns. aivan täynnä. Takapää on ihan tappiin säädetty ja on samalla korkeudella kuin etupää. Täytyy sanoa että yllätyin alustan pehmeydestä, TT:ssä oli kw:n v3 melko pehmeälle säädetty ja se tuntuu näin jälkeenpäin kivireeltä verrattuna tähän. Tietysti auton painokin on hieman eri luokkaa. Yhteenvetona voisi sanoa että, eroa normi ajossa ei huomaa vakio alustaan verrattuna ja mutka ajossa erittäin ryhdikäs, lisäksi auton saa oikealle korkeudelle. Rahansa väärti sanon minä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja dr_ink Näytä viestiLöytyykö kuvia tai kokemuksia H&R -45mm jousista puolimoottorisen B7 Avant Q:n alla? Jääkö kuinka pahasti keulimaan?
Linkki
Comment
-
Ittellä alla Bilsteinin coil overit B14. Säätövaraa on minusta riittävästi myös takana, tällä hetkellä ruuvattuna puoleen väliin ja pitäs kohta tiputtaa lisää. Kun sarja asennettiin oli takaa säätö tapissa ja ainakin 19" vanteilla tuli vanteen reuna melkein kii takalokarin reunaan, joten pitäs olla riittävästi säätöjä. Ajossa auto ei ole mikään kivireki, mutta sopivan jämäkkä. Mielestäni ihan ok vaihtoehto, jos coil overeita miettii...
Comment
Comment