Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B7 madallus
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah Näytä viestiOnko Eibachilla erikseen Pro Street ja Pro Street-S alustasarja?
Comment
-
Tervehdys clubilaiset,
Olen seurannut tätä teidän asiantuntevaa madalluskeskustelua. Koska itselläni on mielessäni myös vastaava projekti, ajattelin kysäistä teiltä sellaista asiaa, että paljonko teillä on autoissanne (B6 & B7) maavaraa madalluksen jälkeen. Ilmoittaistteko etäisyyden maasta tiettyyn pisteeseen korissa (Esim etualatukivarren koriin tulevaan kiinnityspisteeseen) sekä alla olevan renkaan koon (Jos vielä madallus setin malli).Viimeksi muokannut Haba; 31.7.2009, 08:28. Perustelu: Pohjapanssareista löytyy haulla tarinaa. Poistettu, ettei aihe lipsu kauas aiheesta.
Comment
-
Lainaan tekstiäni toisesta topicista:
Eli kysymys lähinnä alustasta ja sen madalluksesta. Onko tuo S-line alusta jo valmiiksi matalampi verrattuna alkuperäiseen? Tarkoitus löytää kompromissiratkaisu madallukseen, joka olisi mahdollisimman hyvännäköinen, mutta myös ajettava sekä kesällä (tarkoituksena hankkia http://www.nettivanne.fi/vanteet/Alu...19-5x112-et42/ vanteet 235/35-kumeilla) sekä talvella (17" vakioalut 235/45 kumeilla).
Itse madallukseen löysin jo tarvittavat tiedot tästä säikeestä, kiitos siitä. Mutta siihen en ole edelleenkään löytänyt vastausta, onko tuo S-line-paketin mukana tuleva alusta jo valmiiksi matalempi verrattuna normaaliin, eli onko madallukselle tarvetta jos autoa ei täysin tonttiin ole tarkoituskaan laittaa? Ajo-ominaisuudet ovat itselle vakioalustalla ainakin täysin riittävät (kortti kuivumassa n. ~6kk uuden asfaltin ja mutkatien vuoksi).
Comment
-
Mielestäni tuo S-Line alustan madallus on ainakin itselleni näin käyttöpeliin ihan passeli perästä, mutta keula jää ikävästi hiukan keulimaan. Madaltavat jousilautaset eteen voisivat korjata asian, mutta koska tolpat joutuu joka tapauksessa purkamaan, samalla vaivalla asentaisi jo säädettävän setin. Hinta tietysti on vähän toinen.
Comment
-
MyAudi kertoo minun autosta VIN-koodin perusteella että alusta on -20mm. normaaliin verrattuna. Itse tein ihan tietoisesti matalan budjetin madalluksen. Lisäsin s-line alustaan weitecin -35 jouset ja madaltavat jousilautaset eteen. Budjetti alle 300€. Tulos on kuvan kaltainen. Ai niin ja vannekoko on tosiaan 8,5x19 ET 35, 235/35 rengastuksella.
Comment
-
Mielestäni tuo S-Line alustan madallus on ainakin itselleni näin käyttöpeliin ihan passeli perästä, mutta keula jää ikävästi hiukan keulimaan.
Tuossa pihalla on muuten madallusta ja vanteita lukuun ottamatta ainakin näin äkkiseltään ihan identtisen näköinen peli :)
Comment
-
On tosiaan toimitusvaikeuksia (tai sitten palveluvaikeuksia). Kyselin lautasia ennen toukokuun puolta väliä em. firmasta ja silloin sanottiin, että ensi viikolla tulee varastoon. Pyysin lähettämään heti yhdet minulle kun saapuvat. Kahdesti kyselin perään, kun ei kahteen viikkoon lautasia kuulunut, niin en saanut minkäänlaista vastausta. Loppui motivaatio koko hommaan ja ovat nyt jääneet toistaiseksi hommaamatta.
Comment
-
Kiitti vinkistä. Kuulostaa tosin vähän siltä, että on syytä etsiskellä lautasia jostain muualta. Eiköhän noita nyt kuitenkin luulisi löytyvän aika monesta paikasta.
Ai ysäriväri? :) Tuo Mauritiusblau on mielestäni hienoimpia värejä tuohon koriin. Ehkä nykyään sitten pitäisi kaikilla olla musta, valkoinen tai harmaa auto, jotta olisi muodissa mukana.
Comment
-
Sama homma minulla kuin Karilla. "Ensi viikolla" piti olla varastossa ja siitä on nyt jo 4kk aikaa. Motivaatio meni kun en saanut, vastausta sähköposteihin, saati sitten jousilautasia matkahuoltoon.
Jos joku osaa kertoa mistä muualta kyseisiä tuotteita saisi, niin voi laittaa infoa.
Comment
-
En kyllä löytänyt nopeasti toimittajaa, mutta samansuuntaisia ongelmia on muuallakin. Saksalainen kaveri tilannut tammikuussa, vaan eipä ole näkynyt: http://www.audizine.com/forum/showpo...&postcount=154
Comment
-
Autossa on säädettävä Eibachin alustasarja. Idea olisi nostaa autoa, ehkä noin sentillä tämän hetkisestä. Kyselin eräältä pajalta millaiseen hintaan he voisivat tämän tehdä (itsellä kun sormi keskellä kämmentä). Arvio oli, että mahdollisesti sama hinta, kuin kokonaan uuden sarjan asentamisesta. Mitä vit#¤a!? Onko todella näin? Höpisi jostain muttereiden mahdollisesta uusimisesta, joka tarkoittaa alustan purkamista ja uudelleen asentamista? On se nyt mukava maksaa joku faking 300e siitä, että tehdään pieni muutos korkeuteen.Viimeksi muokannut jeremiah; 7.9.2009, 17:55.
Comment
-
höpöhöpö.. Korkeuden säätö onnistuu siinä missä renkaan vaihto. Tunkkaat vain auton ilmaan rengas pois ja haka avaimella väännät autoa korkeammalle. Ota mitta jostain, että tiedät ruuvata toisen puolen samalle korkeudelle. Muista pessä kierteet ensin vaikka painepesurilla.
Eibach sarjassa takapään säätö onnistuu vissiin yhtä helposti ku etupään. *mutua*
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja qreippi Näytä viestiOnko kellään H&R:n 45mm sarjaa B7 Quattrossa? lähinnä kiinnostaa miten tippui ja kokemuksia toimivuudesta?
Comment
Comment