Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B7 madallus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Saksan Pro Street S

    On näköjään hinnat nousseet siitä mitä ittelle tilasin

    Comment


      Google translatoriin vedät sivun kerrallaan copy-paste periaatteella niin saa ne tilattua... Itekään en puhu saksaa ollenkaan.

      Comment


      • Ei ketään osais varmuudella tästä äkkiä sanoa mikäs noista eibachin paketeista oli oikea kun auto on vm 2006 2.0tfsi quattro tiptronicilla? Ei muista ulkoa nyt etuakselin max painoa ja parkkipaikka niin kovin kaukana :D. Jos vaikka laittais tilausta vetämään.

        Comment


        • Onko Eibachilla erikseen Pro Street ja Pro Street-S alustasarja?

          Comment


          • Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah Näytä viesti
            Onko Eibachilla erikseen Pro Street ja Pro Street-S alustasarja?
            Mun mielestä ei. Eli on Pro System ja Pro Street-S. Minulla jälkimmäinen.

            Comment


            • Noniin! DRW pisti sen verran hyvän tarjouksen, että pakkohan se oli laittaa Eibachit tilaukseen. Ehdottakaas nyt joku hyvä/edullinen autopaja, joka kokemuksella osais vaihtaa sarjan Audiin. 09 alueelta tottakai. Kiitän.

              Comment


              • Mua kiinnostais kans joku hyvä/edullinen paja 09 alueella missä sais omaan autoon Eibachit alle eli laittakaas suosituksia, kiitos.

                Comment


                • Hemmetti vähän nyt yritystä jäsenet :D. Pitäs vaihtaa alustasarja ja jarrut. Hinta kohdallaan ja jono ei ole mitään hemmetin kuukautta. 09 alue.

                  Comment


                  • S.Räsäsen Autohuolto Oy, Kerava

                    Tuolla itse vaihdatin oman Eibach sarjan alle. 300? veloittivat sarjan asennuksesta + kulmien säädöstä. Tosin mulla ei ollut säädettävä sarja. Slamit käyttää tuota pajaa sarjojensa asennukseen.

                    Comment


                    • Autossani on ilmeisesti sport-alusta (mistä muuten erottaa sport- ja s-line-alustat toisistaan, vai onko niillä edes eroa?). Perä on omasta mielestäni kohdillaan, mutta keuliminen pitäisi saada kuriin. Onko järkevää vaihtaa esim. vain eteen uudet jouset (H&R?)?

                      Comment


                      • Tervehdys clubilaiset,

                        Olen seurannut tätä teidän asiantuntevaa madalluskeskustelua. Koska itselläni on mielessäni myös vastaava projekti, ajattelin kysäistä teiltä sellaista asiaa, että paljonko teillä on autoissanne (B6 & B7) maavaraa madalluksen jälkeen. Ilmoittaistteko etäisyyden maasta tiettyyn pisteeseen korissa (Esim etualatukivarren koriin tulevaan kiinnityspisteeseen) sekä alla olevan renkaan koon (Jos vielä madallus setin malli).
                        Viimeksi muokannut Haba; 31.7.2009, 08:28. Perustelu: Pohjapanssareista löytyy haulla tarinaa. Poistettu, ettei aihe lipsu kauas aiheesta.

                        Comment


                        • Lainaan tekstiäni toisesta topicista:

                          Eli kysymys lähinnä alustasta ja sen madalluksesta. Onko tuo S-line alusta jo valmiiksi matalampi verrattuna alkuperäiseen? Tarkoitus löytää kompromissiratkaisu madallukseen, joka olisi mahdollisimman hyvännäköinen, mutta myös ajettava sekä kesällä (tarkoituksena hankkia http://www.nettivanne.fi/vanteet/Alu...19-5x112-et42/ vanteet 235/35-kumeilla) sekä talvella (17" vakioalut 235/45 kumeilla).

                          Itse madallukseen löysin jo tarvittavat tiedot tästä säikeestä, kiitos siitä. Mutta siihen en ole edelleenkään löytänyt vastausta, onko tuo S-line-paketin mukana tuleva alusta jo valmiiksi matalempi verrattuna normaaliin, eli onko madallukselle tarvetta jos autoa ei täysin tonttiin ole tarkoituskaan laittaa? Ajo-ominaisuudet ovat itselle vakioalustalla ainakin täysin riittävät (kortti kuivumassa n. ~6kk uuden asfaltin ja mutkatien vuoksi).

                          Comment


                            S-line alusta on matalampi, muistaakseni 30mm ja tavan sport-alusta 20mm.

                            Comment


                            • Mielestäni tuo S-Line alustan madallus on ainakin itselleni näin käyttöpeliin ihan passeli perästä, mutta keula jää ikävästi hiukan keulimaan. Madaltavat jousilautaset eteen voisivat korjata asian, mutta koska tolpat joutuu joka tapauksessa purkamaan, samalla vaivalla asentaisi jo säädettävän setin. Hinta tietysti on vähän toinen.

                              Comment


                              • MyAudi kertoo minun autosta VIN-koodin perusteella että alusta on -20mm. normaaliin verrattuna. Itse tein ihan tietoisesti matalan budjetin madalluksen. Lisäsin s-line alustaan weitecin -35 jouset ja madaltavat jousilautaset eteen. Budjetti alle 300€. Tulos on kuvan kaltainen. Ai niin ja vannekoko on tosiaan 8,5x19 ET 35, 235/35 rengastuksella.
                                Attached Files
                                Viimeksi muokannut KuiKelo; 1.9.2009, 10:32. Perustelu: muistin jousien millit väärin.

                                Comment


                                • Asiallisen näköinen ja tasapainoinen paketti tuli. Mistä hommasit jousilautaset?

                                  Tuossa pihalla on muuten madallusta ja vanteita lukuun ottamatta ainakin näin äkkiseltään ihan identtisen näköinen peli :)

                                  Comment


                                  • Mielestäni tuo S-Line alustan madallus on ainakin itselleni näin käyttöpeliin ihan passeli perästä, mutta keula jää ikävästi hiukan keulimaan.
                                    Ostin lautaset JM-tech, nimisestä firmasta. Ilmeisesti jälkeenpäin on ilmennyt jonkunlaisia toimitusvaikeuksia, mutta kannattaa varmaan kysellä.. Aiemmin tästä ketjusta löyty kuvia autostani lautasilla, mutta ilman jousia.

                                    Tuossa pihalla on muuten madallusta ja vanteita lukuun ottamatta ainakin näin äkkiseltään ihan identtisen näköinen peli :)
                                    No on ihan kivan näkönen kaksonen siellä Korian suunnalla. Vaikka moni jo sanoo, ainakin mulle, että onpa "ysäriväri".... ;)

                                    Comment


                                      On tosiaan toimitusvaikeuksia (tai sitten palveluvaikeuksia). Kyselin lautasia ennen toukokuun puolta väliä em. firmasta ja silloin sanottiin, että ensi viikolla tulee varastoon. Pyysin lähettämään heti yhdet minulle kun saapuvat. Kahdesti kyselin perään, kun ei kahteen viikkoon lautasia kuulunut, niin en saanut minkäänlaista vastausta. Loppui motivaatio koko hommaan ja ovat nyt jääneet toistaiseksi hommaamatta.

                                      Comment


                                      • Kiitti vinkistä. Kuulostaa tosin vähän siltä, että on syytä etsiskellä lautasia jostain muualta. Eiköhän noita nyt kuitenkin luulisi löytyvän aika monesta paikasta.

                                        Ai ysäriväri? :) Tuo Mauritiusblau on mielestäni hienoimpia värejä tuohon koriin. Ehkä nykyään sitten pitäisi kaikilla olla musta, valkoinen tai harmaa auto, jotta olisi muodissa mukana.

                                        Comment


                                        • Sama homma minulla kuin Karilla. "Ensi viikolla" piti olla varastossa ja siitä on nyt jo 4kk aikaa. Motivaatio meni kun en saanut, vastausta sähköposteihin, saati sitten jousilautasia matkahuoltoon.

                                          Jos joku osaa kertoa mistä muualta kyseisiä tuotteita saisi, niin voi laittaa infoa.

                                          Comment


                                          • En kyllä löytänyt nopeasti toimittajaa, mutta samansuuntaisia ongelmia on muuallakin. Saksalainen kaveri tilannut tammikuussa, vaan eipä ole näkynyt: http://www.audizine.com/forum/showpo...&postcount=154

                                            Comment


                                            • Autossa on säädettävä Eibachin alustasarja. Idea olisi nostaa autoa, ehkä noin sentillä tämän hetkisestä. Kyselin eräältä pajalta millaiseen hintaan he voisivat tämän tehdä (itsellä kun sormi keskellä kämmentä). Arvio oli, että mahdollisesti sama hinta, kuin kokonaan uuden sarjan asentamisesta. Mitä vit#¤a!? Onko todella näin? Höpisi jostain muttereiden mahdollisesta uusimisesta, joka tarkoittaa alustan purkamista ja uudelleen asentamista? On se nyt mukava maksaa joku faking 300e siitä, että tehdään pieni muutos korkeuteen.
                                              Viimeksi muokannut jeremiah; 7.9.2009, 17:55.

                                              Comment


                                              • höpöhöpö.. Korkeuden säätö onnistuu siinä missä renkaan vaihto. Tunkkaat vain auton ilmaan rengas pois ja haka avaimella väännät autoa korkeammalle. Ota mitta jostain, että tiedät ruuvata toisen puolen samalle korkeudelle. Muista pessä kierteet ensin vaikka painepesurilla.

                                                Eibach sarjassa takapään säätö onnistuu vissiin yhtä helposti ku etupään. *mutua*

                                                Comment


                                                • takapään korotus on hieman hankalampaa kuin edessä. tilaa on erittäin vähän

                                                  Comment


                                                  • Onko kellään H&R:n 45mm sarjaa B7 Quattrossa? lähinnä kiinnostaa miten tippui ja kokemuksia toimivuudesta?
                                                    Taitaa kyllä tippua liikaa, koska kuulemma putoaa s-line alusta 25mm alemmaks noilla...
                                                    Viimeksi muokannut qreippi; 20.1.2010, 10:44.

                                                    Comment


                                                      Onkos kukaan täällä suomen maassa laittanut b5:n jousilautasia b7:aan? Tuolla maailmalla tuntuuvat niitä käyttävän. Madallus ilmeisesti 10-15mm luokkaa.

                                                      Comment


                                                      • Miks B5 pitäis laittaa ku B7 myydään omia?

                                                        Comment


                                                        • Varmaan pide tarkoitti b5:n alkuperäisiä lautasia? joidenka saatavuus on huomattavasti parempi, kuin b7:n bonrathin lautasten.

                                                          Comment


                                                            Nimenomaan tämän takia kuten greippi tuossa kirjoittikin, marmorilta saisi helposti b5:n lautaset, eikä hintakaan ole paha. Bonrathin lautasilla tietysti tippuisi enemmän tuo keula, mutta eipä niitä tunnu mistään saavan.

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja qreippi Näytä viesti
                                                              Onko kellään H&R:n 45mm sarjaa B7 Quattrossa? lähinnä kiinnostaa miten tippui ja kokemuksia toimivuudesta?
                                                              Minulla on ko. jouset omassa kulkineessa ja muistaakseni 32cm navan keskeltä kaareen takana ja edessä vähän enemmän. Eli tais tippua sen minkä lupas. Toimivuudesta.. mielestäni mukavammat kuin vakio s-line/sport-alustan vieterit.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X