Pitkään olin katsellut jo jotain edullista aihiota, josta rakentaa omaksi iloksi radalle jonkunlainen menijä. Lähinnä oli vanhemmat 80/90/coupet mielessä, mutta nyt joulukuussa sattui niin sopivaan hintaan Jyväskylästä b5 30v 2.8 quattro, että oli haettava pois.
Tiedän. Ei mikään tykki radalle, mutta nyt talvella on tarkoituksena laittaa alusta, jarrut, renkaat, kori ratakuntoon ja ajaa ensimmäinen kesä näin. Vuoden päästä sitten jotain muuta tekniikkaa, ehkä 1.8t ja sitäkautta vähän lisää menohaluja. Tarkoituksena kuitenkin pitää auto kilpien välissä.
Tällainen on nyt aikataulu, mutta katsotaan miten se vielä muuttuu...
Leimaamisen jälkeen jotain pientä olen jo kerennyt asian eteen tekemäänkin. Pientä keventelyä, uusi lattiamatto ja kuppipenkit :)
(Sisusta toistaiseksi laitettu nippuun, kun Joutsassa olisi tarkoitus pyörähtää.)
Mutta täällä on varmasti enemmänkin b5 korisen kouluttajia, joten mikä olisi hyvä alusta puhtaasti rata käyttöön? Ja mitä parannuksia alustaan kannattaa tehdä tätä käyttötarkoitusta ajatellen? h&r vajaajaa yms..
Hyvät neuvot ja palaute ovat tarpeen.
Tiedän. Ei mikään tykki radalle, mutta nyt talvella on tarkoituksena laittaa alusta, jarrut, renkaat, kori ratakuntoon ja ajaa ensimmäinen kesä näin. Vuoden päästä sitten jotain muuta tekniikkaa, ehkä 1.8t ja sitäkautta vähän lisää menohaluja. Tarkoituksena kuitenkin pitää auto kilpien välissä.
Tällainen on nyt aikataulu, mutta katsotaan miten se vielä muuttuu...
Leimaamisen jälkeen jotain pientä olen jo kerennyt asian eteen tekemäänkin. Pientä keventelyä, uusi lattiamatto ja kuppipenkit :)
(Sisusta toistaiseksi laitettu nippuun, kun Joutsassa olisi tarkoitus pyörähtää.)
Mutta täällä on varmasti enemmänkin b5 korisen kouluttajia, joten mikä olisi hyvä alusta puhtaasti rata käyttöön? Ja mitä parannuksia alustaan kannattaa tehdä tätä käyttötarkoitusta ajatellen? h&r vajaajaa yms..
Hyvät neuvot ja palaute ovat tarpeen.
Comment