Jos siellä oikeesti on 01E sarjan laatikko, niin jäbä on voittanu lotossa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
80 2.7Bit
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Quattro_4 Näytä viestiEikös erottanut myös vaihdekaavosta. 01A:ssa pakki oikealla alhaalla, ja 01E:ssä vasemmalla ylhäällä.
Matti jo korjaskin.
Comment
-
Jos nyt et ole yli 700hv menossa ihan just niin ihan pöljäilyä 3" dp. Varmaan taas amerikan ranen foorumilta lähtenyt juttu, että sellaset on oltava.
Laita vaan 01E saman tien niin ei tarvitse neitisäädöillä ajella. Tiukemman tulkinnan mukaan se olisi joka tapauksessa laitettavakin, koska S2 on vertailumalli ja siinä sellainen on. Yllä on jo kerrottu tärkeimmät edellytykset mitkä pitää muuttaa. 108mm sisänivelillä tarviit etuvetarit myös ellei nykyiset jo ole.
Comment
-
Ei tuommoisia hevosmääriä ole tulossa.
En kyllä ole maininnutkaan teho tavoitetta kun en tiedä vielä itekkään.
Turbon laippaan käy helpommin 3" putki.
Teen lähdön kolmosella ja supistus ennen 90asteen mutkaa tai sen jälkeen.
Etuveto v6:sen vetarit ja laipat tarttui matkaan, ne on 130mm laipalla.
Laatikon vaihto jää kyllä ens talveen.
Comment
-
Uusi vuosi uudet kujeet, tein tuossa venttiilin irrotukseen tuommosen "hienon" työkalun.
En tiedä miten ootte noita irrotellu, mutta tuolla homma käy todella helposti.
Syvyyden rajoittimen lukitsemalla saa vielä molemmat kädet vapaaksi, tietysti vaatii pylväsporakoneen.
Vajaaveto v6 vetoakselin ulkopää on sama kuin s2, mutta sisäpää tribodi vai mikä se nyt on.
Onko tuo kestävämpi vai heikompi.Viimeksi muokannut holkeri; 8.12.2015, 20:19.
Comment
-
VAsemman puoleinen näyttää vahvasti 01E-lootaan käypäseltä ja oikeanpuoleinen vastaavasti 016-askiin sopivalta. Pulttijako on erilainen, eli sopiva riippuu käytettävästä lootasta.
Jostain minulle on jäänyt käsitys, että tuo 016-askeissa käytetty olisi vahvempi (UrQ, 200 20V etc.), mutta en laita päätäni pantiksi tähän.
Comment
-
Katsoppa Arto tarkkaan kun seuraavan kerran auton alla möyrit, sullakin on AEL-kutosessa tuollaiset piparkakkunivelet. :)
Comment
-
Täytyy kyllä kunnolla laittaa lämpönauhaa ja joku lämpöpelti tuommosella höystettynä, ettei vaan pääse liikaa lämpöö puolille. Voi tykätä huonoo liiasta lämmöstä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mr.Crossfire--------------------------------------------------------------------------------
Katsoppa Arto tarkkaan kun seuraavan kerran auton alla möyrit, sullakin on AEL-kutosessa tuollaiset piparkakkunivelet. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tusa91 Näytä viestiTäytyy kyllä kunnolla laittaa lämpönauhaa ja joku lämpöpelti tuommosella höystettynä, ettei vaan pääse liikaa lämpöö puolille. Voi tykätä huonoo liiasta lämmöstä.
Kaikkihan ei mene niinkuin suunnittelee vänkärin puolen db uusiksi, raidetanko otti kiinni supistus kohtaan kun pyörä oli käännettynä "sopivaan" asentoon ja jousi pohjassa.
Kakkosversio lähtö 3" heti supistus 2.5" ei jää vieläkään liikaa tilaa. Hitsaussaumoissa ei ole kehumista mutta onpahan molemmat puolet valmiit sipistelyn jälkeen.
Muutama kuva
Onko abs ollut vakiovarustus vai lisävarastus tässä mun kulkineessa?Viimeksi muokannut holkeri; 8.12.2015, 21:05.
Comment
-
-
Kiirettä pukkaa mutta jotain pientä edistystä tapahtunut, lähinnä osien mallailun muodossa.
Turbon öljyn paluu putkia suunnittelin, kai tossa kulmassa öljy vielä poistuu.
Bitin öljypohjaa ei ole ja vaparin löytyy, niin meinasin siihen tehdä öljyn paluut ja laittaa sen tiedä sitten tuleeko vielä jotain ongelmia sen kanssa.
Pakosarjoja tuli vielä vahvisteltua jos ne nyt kestäis.
Ens talven eka päivitys osa tuli myös hommattua.
Saa kommentoida mut ei oo pakko.
Comment
Comment