Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UrS4:n pikkuveli RS4

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Huonokin originaali on kuitenkin sellainen, jollaiseksi se on tehty ja suunniteltu, sekä parempi kuin "tuunattu". Vähän kuitenkin omalla kokemuksella sanoisin, että kunnossa oleva rs4 on ihan ok laite kunnossa ollessaan. Mutta tämä mielipide minulle toivottavasti anteeksi annettakon.

Comment

• Ohhoh, vaikea kysymys. Oisko noin 3t ja sekin siitä että käyn pääkaupunkiseudulla kerran vuodessa. Radalla olen käynyt muutaman kerran. Voisin sanoa että Jani, Repo ym. Tuon auton tuunaajat on sitä enemmän revitelleet.

Comment

• Vakio rs4 on ok laite toimiessaan, mutta se on suunniteltu kestämään max 100tkm. Sen jälkeen on tiedossa iso remontti. Nokat ja kannet on ne suurimmat ongelmat. Sitten tulee turbot/pakosarjat jne.

Edit. Ei vaadi kovinkaan paljon etsimistä tälläkään sivustolla niin kaikki Risat on vaatineet ainakin täydellisen remontin tai jopa uuden koneen. Uusi kone on mun mielestä jopa huono vaihtoehto koska ne vanhat viat on siellä edelleen. Paras vaihtoehto on tehdä kerralla kestävä moottori. Vaikka saatan kehua omaa niin tämä motti kestää.
        Viimeksi muokannut Jari74; 8.5.2015, 20:27.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viesti
          Ohhoh, vaikea kysymys. Oisko noin 3t ja sekin siitä että käyn pääkaupunkiseudulla kerran vuodessa. Radalla olen käynyt muutaman kerran. Voisin sanoa että Jani, Repo ym. Tuon auton tuunaajat on sitä enemmän revitelleet.
          Voisiko tämä olla vastaus kysymykseeni?
          Eli uskoisin, että melkeinpä kaikki olisi helvetin tyytyväisiä autoosi noilla tehoilla. Itse kun "mopotan" omaa kärryäni vajaa 20tkm:ä/V , niin kyllä kelpaisi sinun autosi :)

Comment

• Hah... joka ikinen joka on ajanut tätä autoa on ihmetelleet miten tälläistä voi olla olemassakaan. Hyvä esimerkki on b8 rs4 omistajan joka kävi kokeilemassa tätä ja eri voinut uskoa miten tämä vetää koko ajan oli vauhti mikä tahansa. Minä toki tiedän, että Janin Risa on vielä "kamalampi" laite, mutta onneksi se on ruotsin rekisterissä :-) Suomessa olevista rs malleista uskon että tämä on nopein ja teknisesti paras. Jos joku väittää toista niin mielenkiinnolla otan haasteen vastaan.
            Viimeksi muokannut Jari74; 8.5.2015, 21:03.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viesti
              Suomessa olevista rs malleista uskon että tämä on nopein ja teknisesti paras. Jos joku väittää toista niin mielenkiinnolla otan haasteen vastaan.
              Kova haaste, jota minä en ainakaan pysty murtamaan :)

Comment

En jaksa uskoa tuohon 100tkm kestoon edelleenkään. Ja kai se nyt vetää eri tavalla kuin vakio b8 rs4, suunnilleen kaikki muu erilaista paitsi se että on v-kone.
                Edit. Meimaat että kaikki yli 100tkm ajetut, joita ei ole korjattu, on rikki ja vaatii heti kone ja ahdin rempan.

Comment

• Paljonko tämä kulkikaan maililla? Ainakin suomen eniten entisöity rs4, hyvällä tavalla.

Comment

• Niin no omalla RiSalla n.233tkm mittarissa vuoden vanhana mtm:n 458ps. setti laitettu, ja kolmas kesä menossa viinalla 532hp, ja moottori vielä avaamaton (meninpäs sanomaan ääneen)..

Comment

• Melkein voisin heittää haasteen tuosta nopeudesta.. ;)

Comment

• Menee mielenkiintoiseksi!

Mukava fiilistellä sivusta seuraako jotain mittelyitä, missä ja milloin?

Comment

• Se on selvästi järjestettävä rs kiihytyspäivät. Vai peräti 2.7bit kiihytyspäivät.

Comment

• Odottakaa minua :)

Comment

• Ei mennyt kevyt provo hukkaan, jos 2.7bit kiihdytyspäivät tulee :) Itse tulisin ainakin mielenkiinnolla seuraamaan.

Comment

Se olis kyllä hieno näky, kun kolmatta kymmenettä 2.7 bittiä olis mittelöimässä. Boxer Speedday on loppukesästä, siinä olis varttimailia. Tänä vuonna maileja taitaa olla aika nihkeästi tarjolla.

Comment

• Yleisöön hep! :) Ens viikonloppuna pääsee ainakin Alastarossa harjoittelemaan :)

Comment

kun kolmatta kymmenettä 2.7 bittiä
                                    Jeps, olisihan se hieno näky, eli paikalle mars.

Comment

• Me RiSa miehet oltaisiin noissa karkeloissa vaan aika heikoilla.. ;)

Comment

• Joo ei kyllä minun pulkka tänä kesänä vielä kasassa ole noihin karkeloihin, että jos ens kesänä?

Comment

• Minä oon varmaan mukana 2016 ajoissa, tänä kesänä jää väliin :( Katotaan onko Okkim jo 2018?

Comment

• Okkim voidaan pudottaa laskuista, sen valmistumiseen ei usko edes mies itse :)

Comment

• Älkääpäsnyt kuulkaapasnyt! Kyllä se valmistuu, hiljaa hyvää tulee, vai miten se meni..? Eli nyt tulee helvetin hyvä ;)

Comment

• No nyt on auto viety säädettäväksi. Odotellaan tuloksia...

Mikko voisi vaihtaa kasinsa tuohon Risaan niin saisi laittaa sen tulevan hirmumoottorin kunnon koppaan =) Nykyiselläkin koneella pysyy kohtuulliseti liikenteen mukana niin voi ihan rauhassa tuunata sitä moottoria.

Joku kyseli mailin aikoja. Tuolla kokoonpanolla ei ole moista päästy vielä ajamaan, mutta tänä kesänä on tarkoitus Pudasjärvelle päästä. Edellisessä ajossa oli vielä "vain" modatut RS4 turbot, nyt on aika paljon muuttunut niitä ajoista. Tarkoitus olisi rikkoa se maaginen 300km/h raja...

Comment

• Suomessa pitäs olla vierekkäin ajettavia ns. Rullaavia 1000m kisoja, missä lähdetään kakkosella sitten vedättämään. Missä vois järkätä ns. Kerhoajot:) Virallisesti tuollaista tuskin sääntö Suomessa saa helposti järjestettyä.

Comment

• Millon Pudiksella on taas ajot? Ehottomasti pitää käydä kyseinen mittaus tsekkaamassa.

Comment

• 5.9. On mailin matkaa

Comment

• Päivitetään tätäkin hiukan. Auto edelleen säädettävänä ja oikein hyviä uutisia sieltä suunnalta on tullut. Bensalla auto kuulemma toimii jo oikein jouhevasti, paljon paremmin kuin aikaisemmin. Mielenkiinnolla odottelen valmistumista.

Viime päivät olen neuvotellut yhdestä uudesta piiitkästä projektista, siis töiden suhteen, en näiden harrastuksien. Näyttää nyt siltä, että poistun suomesta taas vaihteeksi muutamaksi vuodeksi. Lähden nyt ensialkuun muutamaksi kuukaudeksi tutkailemaan haluanko ottaa tuota projektia vastaan. Täytyy miettiä mitä tämän auton kanssa oikein tekisi. Kukaan ei tätä tunnu haluavan ostaa ja varastossa seisottaminen ei kuulosta sekään hyvältä vaihtoehdolta. Tosin minkäs teet. Koetan päästä ajamaan tuon mailin syksyllä ja laitetaan auto sitten pumpuliin ja varastoon odottamaan parempia ajokelejä =)

Comment

• Tarjoa nahkahousulle, sieltä luulis ostajia löytyvän.

Comment

• ebay.de myyntiin itseä miellyttävällä hintavarauksella, kunhan on voimat toteutettu ja testattu. Varmasti menee.

Comment

Menee toistoksi, mutta Ebay.de on oikea osoite. Hyvät, siis oikeasti hyvät kuvat ja tarkka selvitys mitä auto sisältää.
                                                              Toki Mobilea ja Autoscouttia kannattaa kokeilla. Sekä puskaradio harrastajien kautta eurooppaan.

Comment

Working...