Noniin nyt on homma sitte vähä aloteltu. Ajatus risan palikka jumpasta ollu mielessä jo pitemmän aikaa mutta ollu vähä nämä velvollisuudet tiellä niin jos sitä nyt pikkuhilijaa alkas värkkäilee niinku projekteilla on tapana, eikö? Kulkinehan profiilin ässä noin 200tkm kilometreillä.
Hommanhan alotin tuolla tietokone kikkailulla, kiitokset tästä Janille! Sillä hommala sai tuon todettua toimivaksi kamppeeksi, ainoa oli että pakolämpöanturista oli vikakoodi mikä kylläkin lähti pois eikä palannut ja ei päässyt näkemään pakolämpöarvoja mutta pelasi kuitenkin normaalisti. Lambdojen arvot tais pomppia jotenki kummallisesti, molemmat kylläkin samalailla. Joten egt:t kannattaa varmaan vaihtaa suosiolla uusiin.
Tarkotuksena olis tällä erää vaihtaa seuraavanlaista palikkaa:
-KKK K04 tulossa jossakin saksan ja suomen välillä http://en.turbolader.net/Default.aspx
-DP:t sekä putkisto, ajatus oli RS4 DP:t sitten loppu putki jotaki kiinanrosteria
-Suuttimet, Joko Deka 630, tai EV14, ehdotuksia?, säätäjä tietenkin vähä määrääpi sitte ku sen tietääpi
-Kytkin RS4, mitä nyt täältä lueskellu niin suurella osalla kestänyt ja ollut ilmeisesti soiva kampe?
-RS4 jäähyt löysivät tiensä talliin tuossa viime viikolla, foorumilta löyty nekin.
-EGT, n249kö se nyt oli, ja oisko se maffi vaihettavaa palikkaa?
Nuo nyt päälimmäisenä sitten säätöön ja ajoon.
Eihän tämäkään auto ikkään valmiiksi tule, vanteet ja alustasarja näiden jälkeen ostoslistalla. Myllytys operaatio ajatus suorittaa tässä keväällä. Umpioiden vaihtoa olen miettinyt, sisustaanha ideat kulkee jo jossain aivan ufomaailmoissa ja ne varmaa siirtyy ehkä seuraavaan autoon tai ainakin kauas tulevaisuuteen. Pientä hifistelyähä löytyy loputtomiin.
Kertokaapas mitä olette mieltä tämmösestä toiminnasta, pitää kirjotella tänne ku etenee ja eiköhä tässä vielä jokunen kyssäriki ilmaannu.
PS: Clubiinki tuli liityttyä tässä ;)
Hommanhan alotin tuolla tietokone kikkailulla, kiitokset tästä Janille! Sillä hommala sai tuon todettua toimivaksi kamppeeksi, ainoa oli että pakolämpöanturista oli vikakoodi mikä kylläkin lähti pois eikä palannut ja ei päässyt näkemään pakolämpöarvoja mutta pelasi kuitenkin normaalisti. Lambdojen arvot tais pomppia jotenki kummallisesti, molemmat kylläkin samalailla. Joten egt:t kannattaa varmaan vaihtaa suosiolla uusiin.
Tarkotuksena olis tällä erää vaihtaa seuraavanlaista palikkaa:
-KKK K04 tulossa jossakin saksan ja suomen välillä http://en.turbolader.net/Default.aspx
-DP:t sekä putkisto, ajatus oli RS4 DP:t sitten loppu putki jotaki kiinanrosteria
-Suuttimet, Joko Deka 630, tai EV14, ehdotuksia?, säätäjä tietenkin vähä määrääpi sitte ku sen tietääpi
-Kytkin RS4, mitä nyt täältä lueskellu niin suurella osalla kestänyt ja ollut ilmeisesti soiva kampe?
-RS4 jäähyt löysivät tiensä talliin tuossa viime viikolla, foorumilta löyty nekin.
-EGT, n249kö se nyt oli, ja oisko se maffi vaihettavaa palikkaa?
Nuo nyt päälimmäisenä sitten säätöön ja ajoon.
Eihän tämäkään auto ikkään valmiiksi tule, vanteet ja alustasarja näiden jälkeen ostoslistalla. Myllytys operaatio ajatus suorittaa tässä keväällä. Umpioiden vaihtoa olen miettinyt, sisustaanha ideat kulkee jo jossain aivan ufomaailmoissa ja ne varmaa siirtyy ehkä seuraavaan autoon tai ainakin kauas tulevaisuuteen. Pientä hifistelyähä löytyy loputtomiin.
Kertokaapas mitä olette mieltä tämmösestä toiminnasta, pitää kirjotella tänne ku etenee ja eiköhä tässä vielä jokunen kyssäriki ilmaannu.
PS: Clubiinki tuli liityttyä tässä ;)
Comment