Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 Facelift, NoMoreNogaroblue,stageRS4/6 hybridi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Nonii kesä on taas auton kans tuusattu, miten se sattuuki aina kesälle nämä rojektit ;). Nyt on finturbon modaamat rs4/rs6 sekaturbot paikallaan. 900cc? ev14 suuttimet ja e85 tankissa. Jostain syystä ilma ei kulje autosta läpi tarpeeksi. Ahdot nousee eikä vuoda sekä ilmamassa mittarin vaihto ei auttanut. Joten tällä hetkellä epäilykset on että nokat olisi sen verran kulahtanu että ei enää aukia venat tarpeeksi.

    Huomenna otanki venakopan irti ja kuvia kansalle. Minkäs verran niissä pitäs olla nostoa?

    Ja itse tärkein kysymys kuuluukin että mistä uudet nokat? Onko 2.4, 2.6, 2.8 kaikissa samanla
    samanlaiset nokat vai vain 2.8?

    Comment


    • #92
      Pakonokat v6 30v moottoreissa samat, imunokissa on sitten eroja.

      Comment


        #93
        RS4 ja 2.4 nokat ovat samanlaiset, muut eivät. 2.6 nokat on 12V koneen nokat, ei käy näihin vehkeisiin.

        http://s4wiki.com/wiki/Cams

        Comment


          #94
          Millä tavalla on todettu että ilmaa ei kulje enää läpi tarpeeksi? Mites ne nokat nyt remontin aikana olisi kulahtaneet.

          Kankiako ei nyt päivitetty? Kenes softa tähän sit tulee, Unicorn?

          Comment


            #95
            Alle 6000 rpm kohdalla tulee semmoinen ilmaluku taulun joka pysyy samana tuonne 7000 saakka.
            Ja tämä luku on huomattavasti alle 364.
            Imulämmöt nousee reippaasti samalla.
            Katalysaattorit on otettu pois eikä vaikuttaneet mitään.

            Kone vaan ei nyt hengitä läpi.
            Samaa vikaa tainnut olla Viperin softallakin.

            Comment


            • #96
              Ja muu putkisto ei voi olla tukossa? Eikä bypassit vuoda läpi? Toimiiko tuohon 6krpm saakka toivotusti, eli ahdot / Maf arvo nousee loogisesti?

              Comment


              • #97
                Maf arvot tais olla alhaset alusta alkaen, paineet nousee mutta mittarin ohi ei vaan mene ilmaa enempää. Sama vika on luultavasti ollut jo viperin softaa laittaessa, silloin epäiltiin että ei välijäähytys riitä mutta ei vaikuta enää loogiselta kun on e85 tankissa? Rs4 coolerit on siis paikallaan.

                Catback on kiinan rosteria 2x2,5". En jaksa uskoa että se tukossa olisi?

                Comment


                  #98
                  Hiukan tukkoinen se meno on muutenkin.

                  Comment


                  • #99
                    Itselläni juuri vkl bypass vuoti paineet imupuolelle. Oireina oli ahtojen hidas nousu ja pikkuvaihteilla ei jaksanut pitää yläpäässä pyyntiä.

                    Comment


                      Tässä paineet nousee ja pysyy.
                      Ilmaa ei mee MAFin läpi vaan.

                      Comment


                        Ettei nyt vaan vallitsevalla säätilalla ole vaikutus? Eikai se viinakaan pysty imuilmaa viilentään.:) Ei varmaan RS4 coolerit ilman ruuttaa ole häävi näillä keleillä. Niin ja mitkäs downpipet tässä oli? Eikö ahtoja siis saada korkeammalle, onko wgdc tapissa?

                        Comment


                          Jos ilmaa sen 276 menee läpi niin aika heikkoa on :D
                          Imulämmöt pomppaa tuon 5800 rpm jälkeen jossa saavutetaan jo tuo ilman maksimimäärä.
                          Tukkoista meno koko alueella eli ei hengitä helposti.

                          Imulämmöt on lopussa yli 60 astetta.

                          Comment


                          • Ja bypassit on 2v/35tkm ajettu. Ja paineet tosiaan pysyy.

                            Rs4 dpt ja tällä hetkellä ei ainuttakaan katalysaattoria ole paikallaan. Mites muilla on imulämmöt e85sella ilman vesiruutaa?

                            Comment


                            • Mitäs raati on mieltä?
                              Attached Files

                              Comment


                                Ei nuo kovin huonoilta näytä, kulun puute ei ainakaan noista johdu.

                                Comment


                                • No meneekö valistuneet veikkaukset imulämpöjen piikkiin, vesiruuta? Mulla alkaa ainaki ideat loppua jos muutkin on s4 vakio imuputkista saanu mahtumaan enemmän ilmaa läpi? Pittääkö käyä heittään kylä ympäri ilman catbackia jos kiinalaiset on hitsannu sen tukkoon :D?

                                  Comment


                                    Mitäs block 093 sanoo? Jako perseellään?

                                    Comment


                                      Voiskos cooleri tai coolerit olla tukos? Remontissa jääny joku tuppo johonkin väliin. Ja minkä moiset on seokset vedossa?

                                      Comment


                                        093 näyttää oikein. TIetty sehän näyttää vain imunokkien asennon. Muistaakseni työkalulla laitettu kuitenkin pakonokat kohdilleen.
                                        Seoksethan on perseellään kun ei ilmaa mene läpi.
                                        Laihentaahan niitä pitää vaikka kuinka paljon jos tuolleen jättää.

                                        Ilmaa kun ei jouhevasti läpi mene niin nostaa imuilmojen lämmöt taivaisiin.
                                        Samalla tavalla lämmöt nousee oli bensa tai E85 kyseessä.

                                        Comment


                                        • On kaluilla laitettu jakopää kasaan ja on oikein.

                                          Comment


                                            Eiköhän siellä ole joku tukos imu tai pakoputkistossa eli jos ne nyt tähystelisi ensialkuun ja bypassit testaa. Jos kerran ahtaa halutut, niin luulisi imu/paineputkisto olevan kunnossa.

                                            Ei vesiruutalla mahdottomia tehdä ja nuo arvot kuulostaa todella erikoisille. Missäs ennakot menee ja mitkä ne ahdot oli ?

                                            Jakoa olisin veikannut kanssa mutta jos se on kerran varmistettu.

                                            Comment


                                              Ahot 1,55-1,6
                                              ennakot 20 luokkaa

                                              Comment


                                              • Bypassit on ehjät, tai ainakin pikku letkusta imasemalla menee kiinni. Nyt ois catback irti. Auto vain menny vika tilaan ku menee rikkaalle, nollautuuko siihen malliin että vikatila poistus ku käyttää akun kenkää jonku aikaa irti? Kävis testaan ilman putkia nii ois seki vaihtoehto pois pelistä. Sitten pittää vielä melkee kokeilla vakiocuulereila.

                                                Viinapullo sille joka veikkaa ensimmäisenä oikein ;).

                                                Edit: pakopuoli on turboista taaksepäin poissuljettu, kävin hurulla iliman cat backia ja ei mitään eroa ku saundit oli kohallaan ;)
                                                Viimeksi muokannut Jaski; 4.8.2014, 19:42.

                                                Comment


                                                  Voiko ilmanputsarin kotelossa olla joku tukos?

                                                  Comment


                                                    No mitäs ne max massat oli Viperin softalla ja k04:silla?

                                                    Comment


                                                      Katoppa ihan ilmanputsarilta ahtimille että on väylä vapaa ja ettei ilmanputsari jaskainen ole.

                                                      Comment


                                                      • Ei oo tukoksia putsarissa ja uusi suodatinki ja en tiedä mitä oli ilmamassat viperin softalla mutta nyt tuo pelaa paremmin kuin ikinä ennen, johtuen ainaki polttoaineesta. Kulkeminen ei vain ole lisääntynyt ainakaan. Vaikea sanoa onko vähentynyt. Tuskin. Eli siis tämä samainen ongelma oli jo silloin kun vipertuning säätöi.

                                                        Comment


                                                          Iso vuoto ennen turboja? Onko painetestattu 1.6 bariin saakka? Ne turbossa kiinni olevat imuputket vois olla pois paikaltaan tai tiivisteet revenny tms.

                                                          Comment


                                                            Ei näy 032 kanavalta. Ja on paineistettu kovellakin paineella.
                                                            Sama ilmojen vähyys vaivaa vaikka turbot on vaihdettu K04:sta isompiinkin.

                                                            Comment


                                                              Edit: pakopuoli on turboista taaksepäin poissuljettu, kävin hurulla iliman cat backia ja ei mitään eroa ku saundit oli kohallaan ;)
                                                              Siis turboista taakse vai kateista taakse? Katit vois olla tukossa jos ei suorilla DP:llä testattu.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X