Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 Facelift, NoMoreNogaroblue,stageRS4/6 hybridi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Alaha laittaa autoa pakettiin ja tuot sen parin viikon päästä lappeenrantaan näytille =)Varmaan komea peli ja kulkevakin..HYVÄ!!

    Comment


    • #32
      Eipä taija kyetä pariin viikkoon, ei sillä että ei kerkiäis ruuvata muttako osia uupuu edelleen. Komeaan on vielä matkaa mutta eiköhän seki hoideta kuntoon kunhan ensin tuo kulku puoli saadaan kohilleen. Mikä Lappeenrannassa?

      Comment


      • #33
        Tommonen tapahtuma http://www.liy.fi/ .Kyllähän 2 viikkoo kerkiää. kopkop....

        Comment


        • #34
          Eiköhän nuo suuttimet piisaa +500 tehoille.
          Taitaa kuitenkin olla turhan pienet vielä viina-ohjelmalle jos semmoseen joskus sekaantuu?

          Comment


          • #35
            Alkuperäinen kirjoittaja Jaski Näytä viesti
            Taitaa kuitenkin olla turhan pienet vielä viina-ohjelmalle jos semmoseen joskus sekaantuu?
            Paljonko oikeen meinaat RS4-turboista ottaa irti, jos ei 550cc suuttimet riitä?

            edit: Joo ei ne varmaan riitä E85:lla jos maksimia haetaan. Muuten kyllä nuo on K04 ahtimille enemmän kuin riittävät.
            Viimeksi muokannut josh; 18.5.2012, 21:33.

            Comment


            • #36
              Kyselimpä vain kun ei ollut hajuja että mihin riittää. Suuttimia ja maffia en vaiha ennen kun säädettäessä mutta mite nuo muuta osat että ilmesesti kestää päästellä kaikki muut osat vaihettuna Jyväskylään, miten esim. 044 bensapumppu, osaako se toimia vakio ohjelmalla?

              Comment


              • #37
                Ei bensapumpun vaihto vaadi ohjelmaan mitään muutoksia.

                Comment


                • #38
                  Ok. Nyt sitten ku tässä alkaa tienpäälle siirtyminen lähenemään niin mietiskelin että minkälainen paperihelvetti ja taistelu on tiedossa tuon katsastuksen kanssa, minkälaista pränttiä ne vaatii? Oletettavasti jotaki rs4sen papereita, mutta minkä muotosia ja mallisia ja mistä saapii? Jykyläänhä siirrytään siirtokilvillä ;).

                  Comment


                  • #39
                    Eipä ne RS4 turbot eroa ulkoisesti vakiosta mitenkään... ja onhan sinne muutenkin vaikea nähdä.

                    Comment


                    • #40
                      Harvinaisen rehellisen oloinen nuorimies kun on uhrannut ajatuksia tuommoisiin.:)

                      Comment


                      • #41
                        Haha:D Mietinki vähäsen että minkälaista vastausta tulleepi. Noh, katsotaan mitä tapahtuupi...

                        Comment


                        • #42
                          Nyt tässä tänään alko takaisin asettelu ja muutenkin taas vähä aktiivisemmin tämä touhu ku alkaa deadline häämöttään. Painesitelin nuota turboja/imuputkia mitä nyt on paikallaan, periaattessa kaikki mitkä jää piiloon niin hyvin piti lähemmäs pari kiloa painetta, paitsi että vanha n75 ilmeisesti antautu ku päästi sen kautta huohottimee paineet? Tuli tepolta 044 ja kehto ja sitäkö tossa pyörittelin niin en saanu järkevästi asettumaan sitä pumppua kehtoonsa. Mikä on sen ihme pikku sihdin merkitys siinä kehdon kylessä? Minun silmissä se pumppu ei oikee asetu siihe kehtoon sen kanssa?

                          Comment


                          • #43
                            Eikös sitä pidäkin vähän veistellä, että mahtuu pumppu paikoilleen..?

                            Comment


                            • #44
                              Sihtiä pitää sulatella hiukan läjään jotta se pumppu menee paikoilleen.
                              Multa olisit ehkä saanut valmiin käytetyn setin.

                              Comment


                              • #45
                                Joo sitä pikku sihtiä voi veistää tai sitten vaikka sytkärillä sulattaa vähän niin saa pumpun kehtoonsa. Sillä sihdillä ei ole mitään funktiota tuon pumpun kanssa. Katso Sahlmanin Janin projektitopikki.

                                edittiä: herra oli nopeampi :)

                                Comment


                                • #46
                                  Helpointa on lämmittää koko purkkia ja eritoten sitä sihdin aluetta kuumailmapuhaltimella. Sopivasti kun lämmittää, sihti siirtyy riittävästi ja pumppu solahtaa reikään eikä sihdistä tule ruma.

                                  Comment


                                  • #47
                                    Tämmöstä temppua mietinki että tehen mutta en alkanu vielä värkkäämään kun ajattelin että menee heittämällä, mutta kiitokset!

                                    Comment


                                    • #48
                                      Menipä se pumppu paikalleen meleko kivuttomasti, onneks on pieni mies ku konttia ei saa auki ku ole tuo akku kiini. Kone ois paikoillaan. Nyt hoksasinki miksi joku ei saanut konetta pois vetarit paikoillaan, ite otin DP:t irti ennenkö nostin koneen pois ja nyt laitoin takasin DP:t paikoillaan niin eihä se mahtunu vetareitten välistä :D. Kytkimen ilmauksessa meni jonku aikaa ja en kyllä ole varma onko se vieläkään hyvä, ainakin se irrottaa, mutta tuntuu kevyemmältä painaa kuin s4:sen asetelmalla, onko mahollista, nyt siis rs4 kytkin paikoillaan? Jospa viikonloppuna sais lyä tulille!

                                      EDIT: Miksikäs se maffi häätyy laittaa sillai että johot hankautuu poikki? Pittääkö sen olla vaaterissa?
                                      Viimeksi muokannut Jaski; 13.6.2012, 18:07.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Noniin, sahhaa sahhaa sahhaa... Eikä yritäkkään käyntiin, no ensimmäisenä bensapumppua kuulo etäisyydelle, ei inahakkaan brandnew Bosch 044. Sulake ok (n.o 28?), pitäskö rele kattoa, mistähä löytys? Kuinka paljon virtaa pitäs tulla pumpulle ku avainta väännäyttää tai kun sahhaa käyntiin?

                                        Comment


                                        • #50
                                          Onkos nyt ihan varmasti ne pumpulle tulevat johdot oikeinpäin? Ne johtojen värithän menee päinvastoin kuin luulisi.

                                          Comment


                                          • #51
                                            Onkos nyt ihan varmasti ne pumpulle tulevat johdot oikeinpäin? Ne johtojen värithän menee päinvastoin kuin luulisi.
                                            No näinhän ne näky olevan kun asiaa tutki hetken aikaa ;) Missähän välissä ne kääntyy päin helvettiä? Eipä ollu tiedossa tuommonen homma. Nyt kuitenkin ensimmäiset savut otettu ja hyvihän se pörisi, ei ainakaan toistaseksi mitään oireita ollu havaittavissa. Häätyy alkaa sommitteleen se puskuri nuitten jäähyjen päälle ja sitte käyttää tietokonneesa kiini tuota autoa niin varmistuu toiminnasta. Tässähän ollaan loppujen lopuksi hyvin aikataulussa (toistaseski ainakin).

                                            Comment


                                            • #52
                                              Ei niitä johtoja autossa laiteta väri väriin. Kyllä ne pitää mitata ihan.

                                              Et ole ensimmäinen joka pumppunsa väärinpäin kytkee.

                                              Comment


                                              • #53
                                                Alkuperäisessä pumpussa on + ja - merkinnät, sen mukaan on helppo kytkeä uusi.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Helppo ja helppo. Siinä vaiheessa kun on otettu erävoitto vanhasta pumpusta kehtoineen ja siinä huumassa johdot irroitettu niin tuollainen epälooginen johtojen väri jää huomaamatta.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    No enpä ois heti arvannu eppäillä että autossa olevat vakio johdot on laitettu päin vittua. Mutta nyt auto kuitenkin käy ja liikkuu. Tuntu olevan menohaluja mutta ei anna ecu kulkea vielä;) Toinen putki tuntu lämpiävän nopiampaa ku toinen, onkoha seoksen sopeutus hakusessa eculla vielä? Lämmöt pysy aisoissa, öljylämpö oli siinä 90 aseteessa ja vejossa nosti sinne 100 ja pihassa ku kävi ajon jälkeen nii jossai 90-100 välillä oli. Näyttäs että jäi aikaa vielä myllytyksellekki ;)

                                                    Mitä mieltä oletta että pitäskö tuo n249 ohittaa? Pitää ainakin ottaa ohitus tarpeet jyväskylään matkaan jossei vielä ohita. Kuinkas ohitus, onko että pässiltä tuleva letku imusarjaan suoraan ja n249stä ne kaks tyhjäksi jäävää lähtöä yhteen letkulla?

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Onnnitelut saavutuksesta! Täällä tullaan vähän perässä, mutta eiköhän tämäkin valmiiksi saada.. :)

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Ei ne johdot ole väärin. Ruskea on aina saksalaisissa sähköissä maa ja musta ihan mitä vaan.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Alkuperäinen kirjoittaja Jaski Näytä viesti
                                                          Mitä mieltä oletta että pitäskö tuo n249 ohittaa? Pitää ainakin ottaa ohitus tarpeet jyväskylään matkaan jossei vielä ohita. Kuinkas ohitus, onko että pässiltä tuleva letku imusarjaan suoraan ja n249stä ne kaks tyhjäksi jäävää lähtöä yhteen letkulla?
                                                          Itse ohitin. Onpahan yksi hajoava osa vähemmän. Ei ollut vaikutusta edes auton käytökseen.

                                                          Joo eikös se siten mene että by-passeille menevästä putkesta laitetaan letku imusarjalle. Jäljelle jäävät avonaiset vanhat letkut joko ruuveilla tukkoon tai toisiinsa.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Vähän säikäyttelleepi tuo auto. Paristi on kännistyksen jälkeen kuulunu ihmeellinen vinkuminen/kitinä, ikään kuin joku rulla ois heikola voitelulla, mutta ääni ei kuitenkaan kuulosta tulevan aivan moniurahihnan tienoilta, vinkuminen ei kiihdy kierrosten mukaan suoranaisesti ja vähän niinku kuskin puolelta kuulus. Tämä siis käynnistyksen jälkeen "kylmällä" koneella ja on kadonnut muutaman kymmenen sekunnin sisällä. Minkälaisia ajatuksia herättää? Huomena pittää yrittää kuulostella lisää jos saan sen äänen aikaseksi enään.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Menipä autoki leimasta läpi että pölinä kävi, vaikka oli tyhjennetyt esikatit ja catbackin tiiveys ei niinkään varma. Ja Jshalmani katto konneellakin tuota eikä näkynyt kuulemma mitään normaalista poikkeavaa. Nyt vain toivotaan että kestää sääjön ajan ainaki näin aluksi. Sen jälkee on sitte aikaa korjailla jos ilmenee jotain mutta toivottavasti ei.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X