Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 Facelift, NoMoreNogaroblue,stageRS4/6 hybridi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Käviski jotain konkreettista niin ois mitä korjata eikä tarvis haamuja ettiä.

    Anturit kaikki tahtoo oireilla jotenkin tai antaa koodia yms. Oon miettiny että minkä anturin virheellinen toiminta aiheuttas moista ahistusta mutta ei oikeen mikään käy järkeen.

    Comment


    • Tuosta minun epäonnen ässästä tarinoin omalla topicilla sitten ku on tuo setuppi kasassa taas ja runosuoni pulppuaa pitkällä kaavalla.

      Comment


        Jos kaikki anturit oireilee niin missäs kunnossa maadoitus? Vai oliko sekin jo ahdotettu? Mystistä kyllä.

        Comment


        • Siis anturit ei oirele vaan tarkoitin sitä että jos joku anturi olisi rikki niin siitä ruukaa aiheutua oireita tai koodeja. Ja nythän ei ole eikä tule vikakoodeja. Autosta ei vain kulje ilma läpi. Ei nykimisiä tai mitään muutakaan epätavallista. Toimii hyvin mutta laiskasti ;).

          Comment


          • Tarkoitin väärällä anturitiedolla ettei mittaus ole mykkä vaan virheellinen, eli esim. 1.6 bar olisikin 0.8 tms.

            Comment


            • Niin justiin. On ollut sääjön aikana erillinenki ahtomittari kiinni autosa ja samaa lukemaa ne kuulemma näytti.

              Comment


              • Sainpa kytkimenki luistamaan, onpahan taas yks syy ottaa kone kone irti.

                Comment


                • Joko ilmaongelmat on selätetty?

                  Comment


                  • Eipä ole.

                    Comment


                    • Auto seisonnassa ja pitäs alkaa nyppään kone irti ja selvittää mikä siellä ahistaa. Kytkin kun alko luistamaan ja sehän oli rs4 kytkin niin jotenki ei huvittas laittaa uutta samanlaista niin mikä se on seuraava vaihtoehto? Loban vastaava? Vai miten se pitää se sintteri lapanen rsn asetelman kanssa mitä jotku on käsittääkseni laittanu vai olenko käsittänyt väärin?

                      Comment


                        Kyllä se Risan kytkin kestää kovaakin vääntöä, mutta ei sekään ikuisuutta kestä. En tiedä/muista mikä setuppi sinulla on vai vaihtuuko se, mutta RS6 turbojen väännöt se kyllä kestää.

                        Comment


                          Mulla "tarvike" LUK RS4 kytkin ja rupesi lipsumaan 35tkm jälkeen. Tästähän kai ollut puhetta, että tarvike LUK ja marmorilta ostettu LUK ei olisi ihan sama asia. Tiedä näistä, mutta seuraavaksi olisi tarkoitus laittaa tuo Marko77:n suosittelema Sachs Performance +15% RS4 kytkin.

                          Comment


                          • Näin minäki oon ymmärtänyt että rs4 kytkimen pitäs kestää, asetelmaha oli käytetty kun laitoin sen paikalleen että en tiedä alkoiko luistamaan vanhuuttaan vai eikö se kestäny MINUN käyttöä niin jotenki vierastasin laittaa samanlaista tilalle, rs4/rs6 hybridit eikä vielä etes pelannu niinku piti ja kun ekan kerran luisti niin autossa oli painoa _paljon_.

                            http://www.sachsperformance.com/Sach...rced::145.html

                            Tästä ilmeisesti puhutaan jos laittas tuon ja laittas kevyemmän vauhti pyörän niin mikäs tuonne sujahtaa?
                            Viimeksi muokannut Jaski; 12.12.2014, 18:05.

                            Comment


                            • Siinäpä se taas ois, rapula olotilassa 3,5h, normaali aivotoiminnalla ois tullu jo kova aika ;)
                              Attached Files

                              Comment


                                Joo, tuo kytkin ja mulle tulee teräsbillet vp, molemmat Tepolta.

                                Comment


                                • Ja mitäs kustantaa tepolla tuon billetin kans?

                                  Comment


                                    http://speed-autoteile.fi/index.php?...&product_id=53

                                    Siitä rakentelemaan omaa komboa. Päälle tonttu vakio massalevyllä.

                                    Comment


                                    • Mites tuo clutchmasters fx400? Onko merkittävasti tai ollenkaan korkeampi väännön kesto verrattuna tuohon sre kytkimeen?

                                      Puristuspaineet mittailin, korjatkaa jos tein jotain väärin, kaikki tulpat pois ja kaasuläppä irrallaan, ensin puristus paineet oli 8-11bar luokkaa sitten kun puotin tee lusikallisen öljyä männän päälle oli paineet 12-13,5 bar sylinteristä riippuen. Olettaisin että puristuspaineet on niin kuin pitää?

                                      Turbot lähti finturbolle katsastettavaksi, pikkusen oli ihistäny öljyä. Luultavasti ei oikee tykänny kun kävi niin rikkaalla ja ihmisiksihän sitä ei oo voinu aijjaa vaikka auto ei täysin pelannutkaan.

                                      Pakosarjat oli silminähden EDELLEEN ehyet eikä rämisseet, kurkin ne vielä peilin kanssa läpi.

                                      Seuraavaksi käytän imusarjan pois ja kurkkaan että löytyskö sieltä yllätyksiä, epäilen kyllä vahvasti.

                                      Nyt sitten jos pakosarjat ovat ehjät ja kanavat puhtaana niin mitäs herrasväki ehdottaa? Rahamiehethän laittas virtaavampaa pakosarjaa, uudemman mallin imusarjaa, vaparin kantta ja nokkaa. MUTTA ajattelin jos laittas vaparin nokat ja pakosarjat pelkästään? Mitäs vielä vois tarkistaa?

                                      Ja vielä yhteen vetoa:
                                      -Rs4 coolerit, poissuljettu vaihtoehto, ajettu ilman ja yhtä kehnot ilmamassat.
                                      -S4 imu ja ahto putket lukuun ottamatta ala imuputket(rs4) puhtaat ja tyhjät (vielä pari mutkaa tarkistamatta mutta väittäsin puhtaiksi)
                                      -RS4 dp ilman katalysaattoreita
                                      -xs power catback
                                      -rs4/rs6 hybridit, (finturbo)
                                      -käsittääkseni tuo laatikkomallin imusarja on prefacelift s4?
                                      -Jako ON kohdallaan.
                                      Viimeksi muokannut Jaski; 17.12.2014, 18:37.

                                      Comment


                                        Laatikkomallin imusarja on molemmissa pre- ja faceliftissä. Viimeisissä AZB moottorisissa ässissä on erilainen imusarja.

                                        Comment


                                          Jos sieltä mitään mekaanista vikaa ei löydy, niin sitten veikkaisin softavikaa.

                                          Onko nokat ehyet?

                                          Comment


                                            Budjetti ratkaisuna vaparin imunokat ja paremmat pakosarjat hyvä valinta.

                                            Comment


                                            • No itse en kulunutta ässän nokkaa ole nähnyt mutta minusta ne ei erikoisen kuluneilta vaikuttaneet. Mulla ois kasa kuvia nuista nokista, kiinnostasko okkimilla vilkaista, tuolla aikaisemminkin oli muutama kuva nokista. Saa tulla toki simoon paikanpäällekki pällistelemään, tarjoan kahvit.

                                              Comment


                                                Voin minä vilkaista. Se nokan kärki on ehjänä sileä ja noin millin leveä. Laita johonkin jakoon tai minulle mailiin.

                                                Ihan en kahville taida sinne asti joutaa :)

                                                Comment


                                                • https://www.dropbox.com/s/3hpnj4vefo...nokat.rar?dl=0

                                                  Tuolta löytyy kuvia pakatussa muodossa kohtuu iso paketti, huikatkaa jossei internetti riitä niin pistetään supistettua kuvakollaasia jakoon.

                                                  Comment


                                                    Hirveä paketti, olis tuo vähemmälläkin selvinnyt ;) Ihan hyviltä ne näyttää.

                                                    Comment


                                                    • Ei tässä ennää viiti arpoa, hyvä homma :).

                                                      Comment


                                                        Jos haluat vaparin nokkia niin mulla ois 2.4 imunokat jouten.

                                                        Comment


                                                        • Eikös nämä nyt ole facelift?
                                                          Attached Files

                                                          Comment


                                                            Huono kuvakulma, mutta sen mitä näen, niin on.

                                                            Comment


                                                            • Tässä punniskelen mitä uusin tuonne että ei tarvis olla heti olla repimässä konetta irti. Mitenkäs nuo veivit ja männänrenkaat venttiilivarren tiivisteet? Missä hintaluokassa veivit pyörii ja missä teho luokassa vakiot antautuu? Männät ilmeisesti kestääpi?

                                                              Ja vikaahan tuolta ei ole löytynyt. Semmonen hommahan tuossa ilmaantu syksyn mittaa että huonosti hörähti käyntiin kylmänä, joutu ajoittain hetken starttaamaan tai sitten hörähti heti käyntiin ja sammu heti perään kuitenkin eritavalla minusta kuin ajonesto tekee. Mihinkähän tuo viittais?

                                                              EDIT: Heräteostokset pakottaa tekemään jotain, nyt ois tulossa 2.4 kannet nokkineen päivineen, kysytäämpäs sitten mitä nuille kannattaa tehdä ennen paikalleen laittoa?
                                                              Viimeksi muokannut Jaski; 20.12.2014, 11:21.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X