Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 Facelift, NoMoreNogaroblue,stageRS4/6 hybridi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Mites ne kaks muuta nokkaa?

    Comment


    • Tuossahan ne on raudassa kiinni, ja merkissäänki.

      Comment


        Varmistitko vielä lenkkien oikean määrän kuitenkin: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...ing_chains.gif

        Comment


          Näkyshän nuo kuvienki mukaan jo sattuva kohdilleen ja 093 kanavakin sen myös näyttää.

          Comment


          • On lenkit ja merkit oikein, lisää kyssäreitä? Nyt pitää käyä ajamassa logit ilman välijäähyttimiä niin siirrytään sitten seuraavaan vaihtoehtoon.

            Comment


              En nyt enää muista ja jaksa lukea alusta asti kännyllä :) mutta onhan ahtimien siivet esim tähystetty olevan kunnossa ? Saattaa kasauksessa jäädä jotain liikkuvaa ahtoputkiin yms.

              Ja mitkäs pakosarjat ? Voiko olla siis rikkinäiset vakiot ?

              Comment


              • Ja ei mitään muutosta ilmamassoissa ilman välijäähyttimiä.

                Comment


                  Pitää paineet niin hyvin että vika on oikeastaan kaasuläpän jälkeen jossain.

                  Comment


                    Onko puristuspaineita mitattu?

                    Comment


                      Eikös se yks turbo jaksa ne paineet pitää, ja toinen lepää. Koittakaa nyt ihmeessä vedon jälkeen onko toinen ic viilee.

                      Comment


                        Jos toinen turbo ei ahda, niin toinen työntää ne siitä läpi. Tässä tapauksessa molemmat ahtaa ainakin jonkin verran koska paineet ei ole nolla.

                        Comment


                          Ja näin ollen tulee painetta muttei ilmamassaa.

                          Comment


                          • Tuossa bypasseja tutkiskelin ja minusta ne ei pelannu oikeen ja kävin hakkee uuet mutta samanlailla ne pelasi nekin. Miksi nuo päästää paineen läpi paine puolelta imupuolelle kun puhaltaa kompuralla tai kun autosta painaa kaasua? Ja on oikein päin ja venttiili aukeaa kun imee imusarjalta tulevasta letkusta jne.

                            Vai painako se imusarjasta tuleva paine sen vasta kunnolla kiinni?
                            Viimeksi muokannut Jaski; 29.8.2014, 17:03.

                            Comment


                            • Ahtopaine ohjausnipassa pitää bypassin kiinni normaalitilanteessa.

                              Comment


                                Onhan ne oikeinpäin? Kaikki pienetkin epätodennäköisyydet käytävä läpi...

                                Comment


                                • Joha tuossa lukee että ne on oikein päin. Ei oo oikeestaa enää muuta mahdollisuutta kuin että venttiilit ei aukea enää kuin pitäs ja kun nokat on kunnossa niin voiko ne painajakupit mitä nokat painaa niin on kuluneet vai miksi niitä nyt kutsutaankaan?

                                  Ja luotan finturboon sen verran että eiköhän ne toimi.

                                  +kaikki imupuolen putket on käyty läpi että ei vej ittiiään ruttuun.

                                  Comment


                                    Onkos puristuspaineita mittailtu?

                                    Comment


                                      Ootko kokeillu ahtimien ohjausletkut ettei vuoda. Eli N75 letkut irti ja pistoolilla painetta sinne suoraan 1,5bar?

                                      Edit: Tuo venttiili juttu tuli muuten itsellenikin mieleen. Ottaa nokat ja nostajat irti ja mittaa nostajien korkeudet sekä tarkastaa venavarsien päät.
                                      Viimeksi muokannut Carbin; 30.8.2014, 06:07. Perustelu: Lisää ihmetystä.

                                      Comment


                                        Ei ne venttiilit voi olla aukeamatta vähemmän kuin siinä tilanteessa että kaikki painimet "joustaisi", eli olisi tyhjät. Vaikka siellä välissä olisikin joku kulunut (mikä on erittäin epätodennäköistä), niin hydraulinen painin kuroo sen välyksen kiinni.

                                        Comment


                                          Voihan niissä hyrrissä jotain olla, ei siinä Finturbolla ole mitään tekemistä asian kanssa, jos jotain on läpi mennyt. Tässä en jättäisi mitään enää katsomatta, kun tuo venttiiliasia on melkeinpä utopistinen.

                                          Pakosarjat oli mallia ?

                                          Comment


                                            Pakosarjat mallia orkkis.

                                            Comment


                                              No siinä toinen potentiaalinen vika.

                                              Comment


                                              • Pakosarjat oli ainakin silmin nähden ehyet eikä kolisseet kun käytin ne irti. Ja en jaksa uskoa että turboista mitään olisi mennyt läpi, mahdollistahan se on toki. Tulipahan sitten selväksi että venttiilijutskat voi unohtaa heti alkuunsa. Pitää vielä testata tuo n75homma muuta ei oikeastaan enään kokeillakkaan ilman koneen irroitusta?

                                                Comment


                                                • Ja n75 selle tulevat letkut ehjiä eikä tukossa, ja toisestahan aukeaa hukkaportit?

                                                  Mitenkäs nuo pakosarjat voisi olla rikki että ahdistaisi kun kuitenkaan oletettavasti mitään eu ole irronnut? Eikös vakio pakosarjoilla pitäisi kaasujen mahtua kuitenkin liikkua?

                                                  Comment


                                                    Siellä on sisäinen putki joka saattaa irrota ulkokuoresta ja murentuakin tukoksi asti.

                                                    Comment


                                                    • Sen sisäputken irrotessaan pitää kyllä melkoista mekkalaa ko antaa kaasua..
                                                      Ellei tietenki ole kiilautunu sopivasti tukkeeksi.

                                                      Comment


                                                      • Joo tiän kyllä sen ja kun mekkalaa ei kuulu. Mutta eipä oikeen ole muita vaihtoehtoja enään. Olettaisin turbojen olevan kunnossa mutta nehän tulee tsekattua samalla. Pikkuhiljaa sapettaa kun ei kohtuuella voi tämäkää onnistua.

                                                        Comment


                                                        • Eihän tässä nyt joku anturi voisi antaa virheellistä tietoa, esim. paineanturi? no ei varmaan jos ahtoputkia on aiemmin joutunut köyttämään paikoilleen...

                                                          Kunhan myötätunnosta arvailen, harvinaisen hankalan kuuloinen tapaus.

                                                          Comment


                                                          • Jaski ko tietäisit miten mulle kävi ni tuo sinun ongelma on kävelyä puistossa pikkulintujen laulelua kuunnellessa :)
                                                            Jos tuo nyt yhtään lohduttaa.

                                                            Comment


                                                            • No kerropa muillekin miten sulle kävi?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X