Mites ne kaks muuta nokkaa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 Facelift, NoMoreNogaroblue,stageRS4/6 hybridi
Collapse
X
-
Varmistitko vielä lenkkien oikean määrän kuitenkin: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...ing_chains.gif
Comment
-
Tuossa bypasseja tutkiskelin ja minusta ne ei pelannu oikeen ja kävin hakkee uuet mutta samanlailla ne pelasi nekin. Miksi nuo päästää paineen läpi paine puolelta imupuolelle kun puhaltaa kompuralla tai kun autosta painaa kaasua? Ja on oikein päin ja venttiili aukeaa kun imee imusarjalta tulevasta letkusta jne.
Vai painako se imusarjasta tuleva paine sen vasta kunnolla kiinni?Viimeksi muokannut Jaski; 29.8.2014, 17:03.
Comment
-
Joha tuossa lukee että ne on oikein päin. Ei oo oikeestaa enää muuta mahdollisuutta kuin että venttiilit ei aukea enää kuin pitäs ja kun nokat on kunnossa niin voiko ne painajakupit mitä nokat painaa niin on kuluneet vai miksi niitä nyt kutsutaankaan?
Ja luotan finturboon sen verran että eiköhän ne toimi.
+kaikki imupuolen putket on käyty läpi että ei vej ittiiään ruttuun.
Comment
-
Ootko kokeillu ahtimien ohjausletkut ettei vuoda. Eli N75 letkut irti ja pistoolilla painetta sinne suoraan 1,5bar?
Edit: Tuo venttiili juttu tuli muuten itsellenikin mieleen. Ottaa nokat ja nostajat irti ja mittaa nostajien korkeudet sekä tarkastaa venavarsien päät.
Comment
-
Ei ne venttiilit voi olla aukeamatta vähemmän kuin siinä tilanteessa että kaikki painimet "joustaisi", eli olisi tyhjät. Vaikka siellä välissä olisikin joku kulunut (mikä on erittäin epätodennäköistä), niin hydraulinen painin kuroo sen välyksen kiinni.
Comment
-
Pakosarjat oli ainakin silmin nähden ehyet eikä kolisseet kun käytin ne irti. Ja en jaksa uskoa että turboista mitään olisi mennyt läpi, mahdollistahan se on toki. Tulipahan sitten selväksi että venttiilijutskat voi unohtaa heti alkuunsa. Pitää vielä testata tuo n75homma muuta ei oikeastaan enään kokeillakkaan ilman koneen irroitusta?
Comment
Comment