Eurospecillä ei pitäs olla kuin yhtä kankimallia.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4 B5 Avant quattro 2001
Collapse
X
-
RS4seen minä tilasin kiertokanget, mutta kuten Janikin sanoi, Eurospecillä ei ole kuin yhdenlaista kankea biturboon. Ässän laakereilla ei kampura pyöri, mutta risan laakereilla menee oikein nätisti. Ässän laakerit ostin ensin ihan siinä tiedossa, että ne käy ihan siinä missä risankin laakerit. Ässän laakeri oli hemmmmmmmetin tiukka kampiakselille.
Laitoin JHMlle mailia aiheesta.
Comment
-
Niin käyhän ne ässän laakerit kun käytetään ässän veivejä. Risan veiveissä käytetään risan laakereita.
http://www.audizine.com/forum/showth...fernet-from-S4
Mitähän ne veivit tykkäsi kun niihin laitettiin ulkohalkaisijaltaan millin liian isot laakerit ja ne vedettiin momenttiin..?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiNiin käyhän ne ässän laakerit kun käytetään ässän veivejä. Risan veiveissä käytetään risan laakereita.Viimeksi muokannut JAP3; 19.12.2013, 14:06.
Comment
-
Kannattaa Jape lukea koko viestiketju tuosta sun lainauksesta. S4 laakerit todellakin käy RS4 kampuran kanssa, KUN käytetään myös S4 veivejä. S4 ja RS4 kampuroiden mitat on täsmälleen samat. Se joka väittää ettei näin ole, puhuu paskaa.
Comment
-
Tuli vaan tuossa mieleen että kun veivi vedettiin S4 liuskoilla momenttiin (ja jumiin), niin mittasiko kukaan sen jälkeen veivin alasilmän pyöreyttä kun löysäsitte sen auki?
Mietin vaan että voimaa kun on tarkoitus ottaa ulos ihan kivasti niin onko se yksi kanki nyt sitten varmasti kelvollinen?
Comment
Comment