Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4 B5 Avant quattro 2001

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ei välttämättä. Ja helppohan se on sit testata kun lämpimänä koittaa sahata käyntiin.

    Comment


      on aihetta epäillä ohjainlaitevikaa.
      Salauskantaa ja chippiä on varmaan irroteltu ja kiinnitelty niin monta kertaa, että sieltä lähtisin vikaa hakemaan. Ei tarvita kuin kuitu jota ei nää silmillä, niin kontakti on epävarma. Tai juotokset murtuneet.

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja amalin Näytä viesti
        Salauskantaa ja chippiä on varmaan irroteltu ja kiinnitelty niin monta kertaa, että sieltä lähtisin vikaa hakemaan. Ei tarvita kuin kuitu jota ei nää silmillä, niin kontakti on epävarma. Tai juotokset murtuneet.
        Näin on, mitään silmillä havaittavaa ei itselläkään ollut viimeksi, kun tuo juotettiin uudestaan. Toki silloinkin varmaan vaan pikaliitos vika mutta juotettiin kuitenkin.

        Aivan satunnaisia ja ihmeellisiä nuo pikaliitin viat esim. Saksan motarilla sammu kone lennosta ja sitten tuli kiire päästä vasemmaisemmalta kaistalta pois oikealle pientareelle. Siellä ei aluksi sanonut mitään eli ei käynnistynyt mutta vähän ajan päästä lähti käyntiin kun mitään ei olisi ollut vikana !

        Comment


          Tekiskö kantaongelma myös tuota satunnaista misfireä? Mun mielestä ei, koska jos lastu pätkii, niin eiköhän koneen luulis sammuvan kokonaan?

          Comment


          • Itseltäni löytyy ainakin yksi boksi, joka tiputtelee yhtä pyttyä välillä pois täysin randomisti. Kannattaisiko vaihtaa bokseja ristiin jonkun kanssa?

            Comment


              Mun mielestä ei, koska jos lastu pätkii, niin eiköhän koneen luulis sammuvan kokonaan?
              Näin yleensä.
              Totakin ECUa on varmasti rassattu nii useesti, etten ihmettelis jos on rikki. Kannattaa myös kattoo, ettei johtosarjan liittimessä ole työntynyt mikään pinni liian syvälle.

              Comment


                Laitetaas tämmönen valoisa aurinkoinen kesäpläjäys tähän vuoden pimeimmän ajan piristykseksi.

                [ame]http://www.youtube.com/watch?v=qLko46zJf_g[/ame]

                Comment


                  Hyvä video!! Toivottavasti saat pelit pian rokkaamaan ja saadaan videolle jatkoa talvisemmassa muodossa =)

                  Comment


                    Siitäpä puheenollen. Pitäis saada jostain lainaan kipinävahvarit ja vakiojohtosarja puolille.

                    Comment


                      Onse vaan helekatin hieno auto!

                      Comment


                      • Pitää tarkastaa joulun jälkeen, kipinävahvareita voisi löytyäkin.

                        Comment


                          Vahvarit löytyy ja huomenna tulossa Siilinjärvelle. Otanko mukaan?

                          Comment


                            Jari ota varmuuden vuoksi.

                            Comment


                            • Hienoa!

                              Hyvä video, hyvät paukkeet!

                              Comment


                              • Loistava pätkä!

                                Comment


                                  Yo Bronx!

                                  http://www.cdlc.co/blog/2014/12/30/feat-audi-rs4
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Hmm... pari vaihetta on tainnut jäädä välistä ;) Ja korjatkaa tuo paha typo! "800nM" :)

                                    Comment


                                      Lyhenne sanoista nytMonoa ?

                                      Comment


                                        Vanteista 9+. Istuu hyvin, ja ajokorkeus asiallinen.

                                        Comment


                                          Taitaa risa pelittää? Mikä sieltä nyt sit vian aiheuttajaks löyty? Vai oliko vanha video instagramissa..
                                          Viimeksi muokannut ittnah; 12.1.2015, 18:03. Perustelu: typo

                                          Comment


                                            Video on ihan tuore tältä päivältä. Koko päivän ajelin ilman oireen oiretta. Silti vika on edelleen ja pysyy. Jäsen Romppanen on jo pari viikkoa kovasti koittanut paikallistaa syitä näihin.
                                            Toissapäivänä ei lähtenyt taas käyntiin, ei edes luvannut. Auto oli roikassa tunnin. Seuraavana aamuna ammuin laakista käyntiin kun pakkasta oli -18c. Ei lämmitystä.

                                            Comment


                                              Voisko olla noin yksinkertainen vika. Iankaikenhan näissä on ollut ongelmia käyntiinlähdön kanssa letku- tai lohkolämmittimen kanssa. Taitaa vaan korostua jos on suuttimia isonnettu yms muutoksia.

                                              Comment


                                                Kanattaa kattoo mitä lämpöanturi näyttää roikassaolon jälkeen ja ilman.

                                                Comment


                                                • Toissapäivänä ei lähtenyt taas käyntiin, ei edes luvannut. Auto oli roikassa tunnin. Seuraavana aamuna ammuin laakista käyntiin kun pakkasta oli -18c. Ei lämmitystä.
                                                  Vanhemmissa 1.8T koneissa oli samaa ongelmaa ajoittain kun oli letkulämppäri kiinni... Vaikka ei nyt olekkaan samasta konemallista kyse..

                                                  Comment


                                                    Biturboissa lohkolämmitin ei sotke käynnistystä. Viallinen anturi sen voi tehdä.

                                                    Comment


                                                      Kattelin Japen logeja ja vedenlämpöanturi näyttää -4.5C vaikka Jape väittää startanneensa -18C.
                                                      Tosin IAT näyttää myös -3C - -8C.
                                                      Koneessa mahdollisesti jälkilämpöjä.


                                                      Myös EGT näyttää outoja. Ennen starttia 1034C ja startin jälkeen toinen jää näyttämään samaa ja toinen puoli normaalia 945C.

                                                      Comment


                                                        Nyt kun puolien johdot on maadoitettu eri tavalla, niin toimiiko logitus paremmin?

                                                        Comment


                                                          Se pitäis nuo lämmöt kattoo erillisellä lämpömittarilla että näyttääkö sinne päinkään. Jäis jälkilämpö sun muut tekijät poijes. Egt anturit melkein kannattais vaihtaa, eihän nuo järissään ole. Vai onko sitä toista ecua vielä kokeiltu?

                                                          Edit: onhan ohjelma varmasti kunnossa? Itsellä teki samanmoiset temput kesällä. Lähti käyntiin, mut seuraavalla kerralla ois saanu sahata ikuisuuden. X ajan kuluttua lähti taas kun palmun alta. Omatekele ohjelmasta oli jääny tarkistukset tekemättä ja oikeilla tekijöillä bitti meni poikittain.
                                                          Viimeksi muokannut ittnah; 13.1.2015, 16:28. Perustelu: lisäys

                                                          Comment


                                                            Tääkin on taas ajossa. Suuri kiitos tästä kuuluu jäsen Romppaselle.
                                                            Jos ja kun joku kysyy mitä vehjettä vaivasi, niin vastaan lyhyesti, softa. Soppaa otettiin pois jonkun verran alapäästä. Sami voi kertoa pidemmin jos haluaa/jaksaa/kiinnostaa.

                                                            Viimeksi muokannut JAP3; 14.4.2016, 22:10.

                                                            Comment


                                                              Teippaus menossa uusiksi, vai valkoista maalia tällä kertaa?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X