Millasia vääntökäyriä rs4 antaa lastun kans?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
RS4 B5 2001
Collapse
X
-
Jukka, taidat puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä. No mut sulla onkin kevennetty peli, niin sillä kerkiää :-)
Joni, joskus mtm:n sivuilta ladatussa dynokäyrässä vääntää yli 450 Nm 3000-6500 rpm, maksimi 550 Nm/4300.
Comment
-
-
-
Laiskoille tässä. -eli tuohan löytyy tältä sivulta: http://www.mtm-online.de/en/audi_kit...4380420QX.html , vasen laita, Performance diagram
Comment
-
Mulla RiSassa on alla talvisin Nokian RSi, eli ei ole ollut nastojen irtoilun kanssa ongelmia. Oikein tyytyväinen, erittäin hyvät renkaat, mikäli kuski käsittää kitkarenkaan rajoitteet.
Comment
-
tero kertoo sitten mistä mä haen rsi:t 600:lla. voi olla että päädyn vielä nastoihin mutta mulla on jo v-luokan kitkat alla jotka todnäk hakkaa kaikki nasta ja pehmeet kitkat kuivalla ja kenties sohjossa. jää ja lumi sitten onkin jo aivan toinen juttu ja sen takia etsinkin semmosta keskitalven rengasta jolla puottelee pahimman ajan läpi.
Comment
-
Laiskoille tässä.
onko toi jarrukäyrä vakioturboilla?Yllättävän laiska on alle 3000rpm ja tuossa 3200rpm herää ja sit menee hienosti niin ylös kun jaksaa pyörittää.Tiedätkö millä paineilla toi saatu?
Jos sulla olis vaikka lastutetun S4 käyrät niin saatko laitettua niitä päällekkäin ton RS4 kanssa.
Comment
-
Tuomas, ei ole havaintoa paineista, vakioturboillahan tuo varmaan on. RS4 alkaa sysätä noin 2800 rpm lähtien, vaikka sellaista hevosenpotkua kuin vaikka vitosturboilla on, ei tule missään vaiheessa. Eli se vääntö tulee vähän pehmeämmin kuin vitosissa, ja alempana (jos verrataan samalla litrateholla olevia pannuja).
Tämä on ainoa käyrä joka löytyi S4:sista: http://www.mtm-online.de/img/imgmtm/DI/di-b-265-347.jpg
Tuossahan lienee kanssa S4 vakioahtimet, tosin koko putkisto on jo vaihdettu. http://www.mtm-online.de/en/audi_kit...4265345QX.html
Comment
-
Vääntökäyrähän riippuu myös siitä issä vaiheessa on lurtta polkaistu lattiaan. Noissa näyttäs kyllä aika alhaalta vedetty :) Muutenhan se piirtää semmoista sylttyä kun vaihdetaan vaihdetta ja kiihdytetään autoa hiukan.
Riippuen tietenkin penkistä ja sen tavasta toimia :)
Comment
-
Oho! 345hv vakio S4 turboilla!Onhan tuo pakoputkisto sitten hurjan ahdistava,jos noilla vakio ahtimillakin saa pelkällä pakoputken vaihdoilla n.30hv!Varsinkin kun turbot ovat jo äärirajoilla ilmantuoton suhteen.
Onko RS4:ssa vakiona jo tuon tyylin/suuruiset putket?
Ja onko kellään tietoa (siis ei veikkausta) mitä eroa on RS4 ja S4 nokissa? Imu ja pako ja asteet ja nostot?Tai mistäköhän sais niistä tietoa.
Jotkut puhuvat että RS4 imunokka olis parempi.Asia olis mulle aika ajankohtainen.
Comment
Comment