Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Voimaa :))))))) Sitähän sitä sais olla tietty mut silloin haetaan R tuohon eteen ja kutitellaan sitä sit :) Eiks jee :)
Vanteet on Advanti Cobra 8*19" ja renkaat Bridgestone Potenza S03.
putki kateista taaksepäin on jo vaihdettu ja lastukin paikallaan. Madallusjouset on mutta iskarit varmaankin vaihtuu vielä. Ja jarruja kokeillan parantaa ensin EBC:n paloilla.
Muita muutoksi ei varmaankaan tule ellei joltakin tuu GURKO ideoita :)
Huomatkaa roiskeläpät niin edessä kuin takanakin :))))))))))))
Upea! Tuo täyttää minun määritelmän lähes täydellisestä autosta: Audi, musta, avant, turbo, quattro; siinä on kaikki, mitä menevä mies voi toivoa.
Hienot hyttyset sulla on etupuskurissa! ;)
Hyvin pitkälti just sellainen, miltä tuollaisen pitää näyttää. Ei mitään liikaa, mikään ei ole mennyt överiksi ja kaikki on tasapainossa. Nyt vaan kovaa ajoa!
Katselin syksyllä jo tuota kuvaa ja yhdyn edellisiin...tyylikkään hillitty kokonaisuus.
Mistä on kuralärpyttimet eteen ja taakse hankittu? Alkoi kiinnostaan, kun kylvetty hiekkamurske rapisee pitkin kylkiä jo kaupunkinopeuksissa :(
Ihan hyvät oli noi Potenzat ajaa. Ei ainakaan valittamista olut yhden kesän jälkeen.
Jarrupalat on jo tosiaan vaihtunut noihin uuden mallin EBC:n RedStuffeihin. Jarrutuspito parani ainakin ja tyytyväinen noihin olen. Kesällä sitten näkee kuitenkin tarkemmin vasta että oliko niistä mihinkään vai kutsuuko lepikko :D
Vaihdekepin nupin vaihdoin RS4:n nahkaiseen versioon jonka Kreikasta jouduin tilaamaan kun ei VW konserni niitä saanut ulos edes tehtaalta. Siis Suomi ei saanut tilattua niitä. Tuli nuppi ainakin puolet halvemmaksi Kreikassa.
A-pilari pitäisi verhoilla kokonaan uudelleen kun on toi mittariteline laitettu paikoilleen. Mutta ei ole inspistä vielä iskenyt.
Takapyöränlaakerin jouduin vänkärinpuolelle vaihtamaan ja yhden etupään tukitangon.
Eiks sulla ole airpägi tuossa A-pilarissa? Ei varmaan ole kivaa jos tollainen mittari lähtee airpägin sysäämänä liikkeelle... mutta varmaan tämä on jo tiedossa joten joko airpägi on poiskytketty tai sitten sitä ei ole :)
Juuh saahan sellaisen sinne laitettua. Akkukaapeli irti vaan ja odottaa 10 minsaa ja alkaa purkamaan. Varovasti sen bägin irroittaa niin ei tule vahinkoa.
Minkäs verran noi S4 etukuraläpät maksoi ? Itselle tulossa omaan S4 helmat joten normaalit ei enää passaa.. RS4 takalippa myös työn alla. Maalarin kanssa laitellaan kunhan keritään....
Comment