Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urkki projekti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Idle

    Varaosat ovat parhaimmillaan alkuperäispakkauksissa ;) Kiitos Jarkko!
    http://harrasteet.1g.fi/#/kuvat/Audi.../Idle/kuva.JPG

    Comment


      Letkuklemmareita

      Mistä saisi ostaa VAGn tuotteissaan käyttämiä letkuklemmareita ja niiden puristamiseen sopivan työkalun? Alipaineletkujen uusinta menossa. Niitäkin riittää..

      Comment


        Orikedolta löytyy hydroscandilta noita ja luulisi olevan pihtejäkin.

        Comment


          Virtalukon pohja

          Jahas, reissuun pitäs urkilla lähteä mutta virtalukon pohja temppuilee. Miten purkautuu virtalukon pohjalta kytkinosa? Varmaan samanlainen kaikissa typ85 malleissa.

          Comment


            Eikös se ollut siellä semmosella pienen pienellä ristikantaruuvilla kiinni. Muistaakseni. Jonkun verran joutuu kait muoveja purkaa edestä.

            Comment


              Sen verran quattroyhteisöltä tuli tietoa, että löytyy kahta eri versiota, ruuvilla ja muovikynsillä kiinni olevia.
              Nyt vain aamulla uutta osaa metsästämään :)

              Comment


                Juurikin tuollaine, koska olis täällä?

                Comment


                  1,5 viikkoa.

                  Comment


                    Toimitatko jäämeren rannalle kolmannen kiven taakse ;) siellä silloin. Urkilla. Toivottavasti..

                    Comment


                      Motonetissä hyllytavaraa jos tarvikeosa kelpaa ja on kiire, 7,90€

                      Comment


                        Toisaalta ne puolihimmeät mittariston taustavalot ei ennenkään ole estänyt jäämerelle ajoa... :)

                        Comment


                          Hemmetti kun ei Motonetti tullu mieleen..marmorilta huomiseksi 38€.
                          Ei sitä sieltä pois saa ennenkuin purkaa koko lukkorungon pois. No samalla voi uusia ja korjata kaikke edellisten tekemät "oikaisut". Sehän oli koottu painoa säästäen ja mielikuvitusta käyttäen ;)

                          Comment


                            Urssin kanssa tuli karvaasti koettua, että ei se motonetin virtalukon"kytkinpohja" edes toimi siinnä...

                            Jätti kevennykset tekemäti jne, hyvä että startin osasi kytkeä.

                            Comment


                              Tulihan taas tehtyä tarpeellista työtä, vika poistui (kai). Ei ollut virtalukon pohja eikä mittariston liitokset. Purin mittariston myös. Taas. Ei toiminut näiden jälkeen eikä varamittariston kanssa myöskään. Kokosin kaikki takaisin paikoilleen ja nyt toimii. Höh..

                              Comment


                                Se mitään kuntoon tullut. Se odottelee vaan oikein sateista päivää jossain korpisuoralla :)

                                Comment


                                  Tai paremminkin se vain odottaa sitä hetkeä kun olet juuri ostamassa uuden harrasteen (taas) ja ilmoittaa "Ach gut, ich brauch dein geld"

                                  Jokaisen audin omistajan pitäisi tietää, että audillasi on suora yhteys kaikkeen omaisuustietoosi ;)

                                  Comment


                                    Tänään en ole sijoittanut Audiin mitään. Volsuun kylläkin..

                                    Comment


                                      Konserni kiittää. Nykyäähän possun osistakin menee kymmenykset samalle porukalle :)

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viesti
                                        Tai paremminkin se vain odottaa sitä hetkeä kun olet juuri ostamassa uuden harrasteen (taas) ja ilmoittaa "Ach gut, ich brauch dein geld"
                                        Kuulin tuon ...kein geld.. Muotoisena ja jatkoin tuhlausta ;)

                                        Comment


                                          Kojjootti

                                          Käyntiinlähtö ollut aina hieman vaikeaa lämpimänä ja pahenee kokoajan. Sitten alkoi vielä määräjakaja vuotamaan peltitiivisteestään. Harjoitellaan K-jetronikin purkamista, vianetsintää ja kokoamista.

                                          Josjolain oikeasti käytännön kokemusta koojetistä niin saa neuvoa!

                                          Tuon peltitiivisteen puhdistus ainakin listalla. Ultraäänipesu kenties??

                                          http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+q...onik/K-jet.JPG

                                          Comment


                                          • Tuota ei muuten olisi kannattanut purkaa, sillä sitä ei tiiviiksi enää pysty saamaan.

                                            Comment


                                              Mitä kohtaa siitä ei saa enää tiiviiksi? Minulla on ke-motronicin jakaja pöydällä palasina ja ei siinä ainakaan näytä mitään avatessa lopullisesti tuhoutuvaa tiivistettä olevan, O-renkaita ja kalvoa kahden suoran pinnan välissä.

                                              Comment


                                                Vuosi jo purkamatta, joten kohta näkee saako pitämään. Pitäiskö K-jetin ruiskuttaa jotain heti pumpun käynnistyttyä vai vasta läppää nostettaessa?

                                                Comment


                                                • Jostain syystä tuota peltitiivistettä ei saa noiden kansien väliin niin, että se tulisi tiiviiksi.

                                                  Comment


                                                    Oletko koittanut liimoja/muita mömmöjä?
                                                    Tää on nyt kolmas kerta kun kokoan ja nyt kirraan ekaks keskeltä kannen puolelta ja sit vasta alta reunoilta.
                                                    katotaan..

                                                    Comment


                                                      Ei pidä ei. Nyt uskon. Mistäs vaihto/uusi määräjakaja? Bosch 0 438 100 098.

                                                      Comment


                                                        Ke-motronicin jakajassa onkin pehmeä kalvo tiivisteenä peltisen sijaan ja sen pitäisi tiivistyä uudelleen ongelmitta. Tuota peltistä voisi koettaa tiivistää esimerkiksi hyvälaatuisella moottorisilikoonilla. Silikoonia injektioruiskuun ja sillä puristaa ohuet tiivistelangat tarvittaville pinnoille. Annostelun on oltava tarkka, ettei silikooni mene vääriin paikkoihin kantta paikalleen kiristäessä.

                                                        Comment


                                                          Miulla on jukka samoilla numeroilla oleva jetti. Se ei minulle enää konehuoneeseen tule. Laitoin yv:tä.

                                                          Comment


                                                          • Ei, mikään moottorisilikoni ei ole tarkoitettu tuollaiseen ja injektioruiskullakin tulee liikaa kamaa. Jos haluaa tiivisteaineen kanssa leikkiä, niin jotain tasotiivisteainetta mikä on tarkoitettu nollavälykselle. Sitäkin laitetaan sormen pään kanssa sellainen kerros ettei meinaa silmällä nähdä, koska 99,99% siitä pursuaa pois. Perus "moottorisilikoni" ei ole tarkoitettu nollavälyksisiin tiivistyspintoihin, se on liian paksua ja karkeaa ainetta.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X