Noin eli tänään huollossa irroittivat öljynpohjan ja tarkistivat sen kuuluisan sihdin. Sihti oli suhteellisen puhdas, eli he eivät varmuudella voineet sanoa, että voisiko nämä öljynpaineongelmat johtua siitä, kun ei se tosissaan kovin/ollenkaan tukossa ollut.
Huomasivat myös huollossa, että jako/nokkaketju ääntää kovasti varsinkin kun lyö kylmän koneen tulille. Itse en ole kiinnittänyt tähän aiemmin huomiota, kun olen ymmärtänyt, että tuo 2.0 TFSI kuulostaa terveenäkin hiukan oudolle, eli dieseliltä. Voisiko tässä olla jonkinlaista yhteyttä näihin paineongelmiin?
Huomasivat myös huollossa, että jako/nokkaketju ääntää kovasti varsinkin kun lyö kylmän koneen tulille. Itse en ole kiinnittänyt tähän aiemmin huomiota, kun olen ymmärtänyt, että tuo 2.0 TFSI kuulostaa terveenäkin hiukan oudolle, eli dieseliltä. Voisiko tässä olla jonkinlaista yhteyttä näihin paineongelmiin?
Comment