Miksi säädettävä nokkapyörä ja molemmat ketjupyörät? Eikös kahdella liikkuvalla osalla olisi pärjännyt, vai mitä en nyt hoksaa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi S1 replica
Collapse
X
-
-
Joo vähän on eri sarjaa kun tämä meidän projekti! :) Mutta joo, laitetaans muutama projekti kuva vaihteeksi... Rupeais olemaan esim. "konepelti" pinta väriä vaille valmis ja pari sarjaa vanteitakin on saanut vähän uutta väriä pintaan.
Ainiin, ja onhan kilvetkin jo valmiina niin saa lähteä heti baanalle kun se päivä koittaa!
Comment
-
Jaahas, no se on sun mielipide. Mutta pahoitteluni jos tekemämme kaaret ei ole mielestäsi nätit ja päiväsi meni niiden takia pilalle.
Mutta joo, itse olen kyllä niihin tyytyväinen ja olen sata varma että ne on ihan tarpeeksi lujat niihin ajoihin mitä tällä autolla tullaan ajamaan.
Comment
-
Kyllä putkiluokat omaava jantteri tekee ihan riittävän siistiä saumaa MIG/MAG vehkeellä. Ja takuulla pysyy.
En tarkkaa muista Fia:n sääntökirjaa kaarien kohdalta ulkoa, mutta muistini mukaan MIG/MAG ei ainakaan kielletty ole.
Asiaan.
Perhanan iso homma on tämmöisenkin tekemisessä. Onko käyttötarkoitus vain tallissa silmän ilona ja kerran tai pari vuodessa herättely, vai käydäänkö ihan reilummin ajelemassa? Hyvältä näyttää :)
Comment
-
Ja tosiaan eipä ole kielletty mig/mag hitsausta missään kun mustasta putkesta tehdään. Eiköhän suuri osa mustista putkista kuitenkin kyseisellä menetelmällä hitsailla. Ja on siinä tässä tapauksessa sekin että miggi sauma on ulkonäöllisesti lähempämä sitä mitä aidoissa autoissa.
Onhan tässä juu hommaa mutta on tätä kyllä ilo tehdäkkin! :) Ja tarkoitus on että autoa erilaisissa tapahtumissa käytettäisiin ja eiköhän sitä ulkoiluteta esim. jääradoilla jonkun verran!
Comment
-
Päädyttiin siihen että tuo FIA luokiteltu "paskarauta" on ihan riittävä materiaali tähän projektiin :) Joten miksi ei? Ja toisekseen nämä kaaret pystyttiin itse tekemään omassa pajassa pääkaarien taivutuksia lukuunottamatta niin eipähän tarvinut autoa mihinkään muualle kiikuttaa.
Comment
Comment