Itsellä suomicom:n ADSL ja speedtest.net:n mukaan paras tulos down/up on 26,05/3,5 MBit/s. Ihan kohtuullinen nopeus vaikka kuparia onkin reilu kilsa (ei saanut vdsl:ää ).
E: Kysymyksessä siis G.Bond tekniikka, jossa teoreettinen huippu 48/6
Mulla täsmälleen sama ongelma Firefoxin kanssa! Saunalahden nopeustestin kun tekee, niin nopeus 15mbit/s mutta videolla alle 1mbit/s. IE:llä tulee molemmat samalla nopeudella.
Kaikki liitännäiset on päivitetty/asennettu uudestaan kuten Firefoxikin. Kai se täytyy yrittää profiilin poistoa seuraavaks.
Mulla täsmälleen sama ongelma Firefoxin kanssa! Saunalahden nopeustestin kun tekee, niin nopeus 15mbit/s mutta videolla alle 1mbit/s. IE:llä tulee molemmat samalla nopeudella.
Kaikki liitännäiset on päivitetty/asennettu uudestaan kuten Firefoxikin. Kai se täytyy yrittää profiilin poistoa seuraavaks.
Edit: ainakaan Firefoxin resetointi ei auttanut
Sano, jos keksit ratkaisun. Mulla edelleen tilanne päällä. No onneks IE:lla toimii.
asioilla on tapana toimia siihen asti, että ne hajoaa.
Epäilemättä näin on. Kiva se olisi tietää edes syy, miksi näin käy, ja aika usein sen saa selvitettyäkin. Nyt ei ole aavistustakaan, eikä tunnu olevan kenelläkään muullakaan.
Uuden töllin yhteydet ei ihan vielä vakuuta. 8/1M ADSL kättelee alle viiden megan yhteydellä. Menee 40 vuotta vanhojen talojohtojen piikkiin. Soneran 3G ~4M, DNA 2M, Saunalahdella pitäis olla 4G täällä asti, tilasin kokeeksi ennenkuin irtisanoo tuon kiinteän. Määräaikainen sopimus olisi vielä ensi kesään asti mutta uskoisin että meikäläisellä on sen verran vetoa Soneran suuntaan että saa poikki kesken kauden.
E: Ei mikään ihme kun noita vaimennuksia katsoo.
Attached Files
Viimeksi muokannut hopsis; 30.6.2012, 12:57.
Perustelu: kuva lisätty
Paikallinen Netikka (10/2 49€/kk) on aika suolaisen hintainen, mutta ainakin antaa imupuolella vähintään sen mitä lupaa: 11.27Mbs/s. Ulos sitte meneekin enää puolet luvatusta, eli 0.95Mbs/s. Yllättäen tuo on sallitun sisällä, alin nopeus 2Mbs/s nimellisnopeudella saa olla 0.7Mbs/s... Saa nähdä koska ne malttais tuota uppikaistaa hiukan leventää.
Comment