Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nettiauto yms -thread

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • vV8m5
    vastasi
    On tuolla ilmeisesti jonkun verran harrastajahistoriaa, kun haeskelee rekkarilla. Paljon suoranpätkää on ainakin kiihdytelty ja konetta kuritettu NOSilla. Viime vuonna joku turkudrift karvaranne sitä myi ja viime vuosina aika paljon omistajat vaihtuneet. Ne arvokkaat OZ-vanteet näkyy nyt jääneen välille.
    Ja onhan sitä huollettu kertaalleen Terhon pajallakin (kerholaisen paja).
    Viimeksi muokannut vV8m5; 15.7.2022, 18:13.

    Leave a comment:


  • kerppu
    vastasi
    Onko kenelläkään tarkempaa tietoa tästä RS6, myyjä ei herätä missään muodossa ainakaan ensipuraisulla luottamusta mutta huomattava dokumentaation määrä autosta antaisi osviittaa että ollut ainakin jossain vaiheessa harrastajalla. Poistettu liikenteestä jo tammikuussa 2022 joten taitaa olla seissyt jo pitempään myynnissä.

    https://www.nettiauto.com/audi/rs6/12651888

    Leave a comment:


  • nomoreford
    vastasi
    Itse itselleni vastaten: Alkuperältään Italialainen, sieltä viety Saksaan ja sitten Suomeen. Ajolleen ihan ok, mitä nyt maantiellä vähän täristää ajoittain. Pieni ruosteen alku takalokarissa. Veikkaisin, että maalattu jossakin vaiheessa. Jätin kauppaan.

    Samoin kauppaan jäi pari R Golffia joita kävin samalla reissulla katsomassa kun siinä lähistöllä olivat. Toisella en viitsinyt edes lähteä koeajolle. Kovin tuntuvat nämä ruostuvan helmasta takapyörän etupuolelta.

    Sitten pari muuta tarjokasta, josko joku näitä jotain tietäisi. Saa tietysti kommentoida muutenkin. Vaikka yv:llä jos ei halua julkisesti huudella.

    https://www.nettiauto.com/audi/s3/12767623

    https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/12968425

    Leave a comment:


  • nomoreford
    vastasi
    Onko tästä S3:sta kenelläkään tietoa? Tai autoliikkeestä, se kun on ainakin saanut hieman huonoa palautetta.

    https://www.nettiauto.com/audi/s3/12876850

    Leave a comment:


  • TeroPee
    vastasi
    Laitetaan nyt tämäkin edelliseen viestiin liittyvä näkyviin. Rekisterinumero: XMN-715

    Leave a comment:


  • Aamuetana
    vastasi
    Varoituksena lukijoille ja foorumilaisille, että linkin takaa löytyvä A4 Allroad on melkoinen murheenkryyni. Autoon on historian mukaan tehty öljynkulutusremontti, mutta siitä huolimatta polttaa litran 1k/km.

    Aiemmin mustat putkien päätkin on näköjään kiillotettu kirkkaiksi :)

    Itse onnistuin väistämään luodin kyseisen auton kanssa ja sain kaupan purettua.

    https://www.nettiauto.com/audi/a4-allroad/12979838

    EDIT: Lisäyksenä vielä että auton rekisterinumero siis XMN-715
    Viimeksi muokannut Aamuetana; 11.7.2022, 21:01.

    Leave a comment:


  • maileri
    vastasi
    Ibis White = Santanderin valkoinen.

    Leave a comment:


  • Jonde
    vastasi
    Uudemmat korimallit pitää vain hakea ulkomailta kun suomessa 0kpl tarjolla ja saksassakin halvimmat hinnat alkaa kolmosella ja verotus ei ole suotuisa näille. Ja muutenkin käytettyjen autojen hinnat on ihan älyttömät ja tarjonta on todella heikkoa, jos haluat jotain muuta kun klassisen audimyyjän valkoisen varastomallin "Ohne" varusteilla.

    Leave a comment:


  • Kräki
    vastasi
    Järkyttävän hintainen laite tuo tts,tuossa siirtyisin auttamatta uudempaan korimalliin.
    Kiva pelihän se on,itsellä oli pari/kolmevuotta. Mutta siitä on jo nelisen vuotta sitten ja hinta silloin jo 6te edullisempi kaupassa. Ja erittäin vaikea myydä eteenpäin

    Leave a comment:


  • buzz
    vastasi
    Joo bongasin tuon oranssin nettiautossa. Törkeän hienon näköinen on kyllä ja väri on kyllä napakymppi, samoin sisusta.
    Valitettavasti kilsoja vähän liikaa omaan makuun.

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viesti
    Nyt kun tässä on ollu ilman autoa jo 2,5kk ja jotain pitää varmaan jollain aikataululla alle hankkia. Tällainen tuli vähän puun takaa kun kaveri laittoi linkin.
    Tämähän olis just sisäänajettu yksilö ja näköjään huollettu aina merkkiliikkeessä.
    Onko noissa TTS:issä jotain että niitä kannattais vältellä? Ekana nyt tuli mieleen tuo kakslitranen TFSI ja tuo vuosimalli jolloin oli öljynsyöntiropleemat pahimmillaan? Mahtaako koskea tätä konetta?

    https://www.nettiauto.com/audi/tts/12835744
    Loviisassa (ei siis liian kaukana jos haluaa molemmat käydä koeajamassa) näkyisi olevan kerhoveljellä kilvenalusilla varustettu oranssi, kympin halvempi mutta satkun enemmän ajettu. Vaikuttaa erittäin hyvin pidetyltä ja hieman parannellulta, talviajoakaan ei ole ilmeisesti ollut useampaan vuoteen. Jos tällaista haeskelisin niin tuo olisi vahva kanditaatti, todennäköisesti harrastajan kanssa saisi hintaakin vielä tinkaistua. Vai onko tässä jo liikaa metrejä mittarissa?

    Leave a comment:


  • Fromi
    vastasi
    Kellään tietoa tästä kyseisestä yksilöstä? Teiniäiti Patricia Strömin ex auto, eli tuskin ihan priimalla ”harrastaja-pidolla” on ollut.

    https://www.nettiauto.com/audi/s7/12416526

    Myyjät lomilla eikä liikkestä vastata. Laitoin myyntipäällikölle meiliä, vastailee sitten varmaan kun lomilta palailee. Trafin mukaan mennyt Kamuxille jo oliko 10/2021. Jos 12kk Kamux turvalla sais ilman rajoituksia niin olis jees.

    Leave a comment:


  • ari
    vastasi
    Joo onhan toi hinta vähän yläkanttiin.Saa siihin muuten kattotelineetkin kiini.

    Leave a comment:


  • buzz
    vastasi
    Kiitoksia kommenteista. Ehkä tuo pitää käydä katsomassa. Toisaalta vähän hirvittää laittaa lähemmäs 30k 13 vanhaan autoon. Kokonsa puolesta riittäis täysin kun rouvan kanssa kahestaan tässä enää kotona ja tuohonkin mahtuu meidän tavarat pidemmällekkin reissulle, paitsi ei ehkä Lapin laskettelureissulle.
    Itse asiassa rouva tuolle lämpeni enemmän kuin minä kun on TT:stä haaveillu jo kauan. Sanoi että saat ton hänen A3:n niin hän ottaa ton TTS:n :)

    Leave a comment:


  • ari
    vastasi
    Hauska peli ajella ja johon perässä kun käyttää niin mukavammaks käy.Noi iskarit tosiaan on "hiukan"arvokkaat.Yllättävän paljon tommoseen mahtuu tavaraakin,kun taka penkit on käännetty nurin.Kahden hengen autohan tuo tosin on.

    Leave a comment:


  • Dumppi
    vastasi
    Ei koske TTS:n konetta männänrenkaista johtuva öljynsyöntityyppivika. Itsellä 2011 mallinen TTS ja syö noin litran öljynvaihtovälillä (12000km). Magnetic Ride -iskarit saattaa tosiaan antautua jossain vaiheessa, mutta monet on korvanneet ne siinä vaiheessa coilovereilla. Omassa toimivat vielä ja mittarissa nyt 134tkm.

    Leave a comment:


  • tuomaspitkanen
    vastasi
    Onpas vähän ajettu TTS, vajaa 6000km vuodessa eli siinä mielessä löytö. Tuossa yksilössä näyttää olevan magnetic ride ja näiden iskarit tuppaavat jossain kohtaa antautumaan. Magnetic ride -iskareiden uusinta on suhteellisen kallista, koska tarvikeosina iskareita ei oikein tahdo saada. Tätä ei tarvitse pelätä, mutta ainakin koeajolla kannattaa mahdoilisimman tarkkaan kuulostella ylimääräiset kolinat.

    Leave a comment:


  • buzz
    vastasi
    Nyt kun tässä on ollu ilman autoa jo 2,5kk ja jotain pitää varmaan jollain aikataululla alle hankkia. Tällainen tuli vähän puun takaa kun kaveri laittoi linkin.
    Tämähän olis just sisäänajettu yksilö ja näköjään huollettu aina merkkiliikkeessä.
    Onko noissa TTS:issä jotain että niitä kannattais vältellä? Ekana nyt tuli mieleen tuo kakslitranen TFSI ja tuo vuosimalli jolloin oli öljynsyöntiropleemat pahimmillaan? Mahtaako koskea tätä konetta?

    https://www.nettiauto.com/audi/tts/12835744
    Viimeksi muokannut buzz; 5.7.2022, 19:35.

    Leave a comment:


  • ramp
    vastasi
    Tässä pienellä teippauksella saatu auto näyttämään todella halvalta (pahoittelut jos clubilaisia).

    https://m.nettiauto.com/audi/rs3/12974771

    Tai noh itselleenhän näitä laitetaan ei muille ja makuasiotahan nämä on.

    Leave a comment:


  • TeroPee
    vastasi
    Eikä pelkästään haldexin öljyjen vaihto vaan sen sihdin puhdistus on tärkeää. Se ei kuulu tosin mihinkään huolto-ohjelmaan vaan se pitää osata pyytää erikseen.

    Leave a comment:


  • Styroks
    vastasi
    Peräkontti on sedanissa yllättävän pieni. Huolloissa ei muuten mitään ihmeellistä, haldex-öljyjen vaihdot tulee olla suoritettuna vähintään huolto-ohjelman mukaan, mielellään vähän useamminkin.

    Leave a comment:


  • qnixsuomi
    vastasi
    ------
    Viimeksi muokannut qnixsuomi; 11.7.2022, 22:44.

    Leave a comment:


  • juuhok
    vastasi
    Nuo päivityspaketit ym. olivat hyvin tarjolla Audin verkkokaupassa, mutta nyt siellä näyttäisi olevan verkkokauppauudistus tekeillä ja valikoimaa ei voida näyttää. Merkkarilta kyselemällä kyllä varmasti hinnan saa. Joku muistikuva on jäänyt, että olisi ollut jotain reippaan touhutonnin luokkaa.

    Leave a comment:


  • qnixsuomi
    vastasi
    ------
    Viimeksi muokannut qnixsuomi; 11.7.2022, 22:44.

    Leave a comment:


  • juuhok
    vastasi
    B9 faceliftissä tuli keskinäytöksi kosketusnäyttö ja samalla tuo MMI-rulla jäi pois. Tuo SSP kertoo prefaceliftin infotainmentista.

    Vielä tuohon tuunauskonseptiin, että selkeästihän noille tuntuu ostajakunta olevan. Ja ei kai se väärin ole jos joku on moisen erottautumistekijän löytänyt.

    Leave a comment:


  • andre_
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja qnixsuomi Näytä viesti
    Miksei näissä ole tuota keskikonsolin pyöreää kosketuspainiketta;
    https://www.nettiauto.com/audi/a4/12873244
    https://www.nettiauto.com/audi/a4/12966938

    Meinaan siis että onko nuo jotenkin riisutumpu malli kuin tämä;

    https://www.nettiauto.com/audi/a4/12960937
    https://procarmanuals.com/vag-ssp-64...-audi-connect/

    Leave a comment:


  • andre_
    vastasi
    Mä vaan mietin tota konseptia että laitetaan lippaa ja korisarjaa ja otetaan valokuvat tunnelmavalaistuksessa. Eli tuunataan autot myyntikuntoon. Ei sillä että olis väliä missäpäin maailmaa nuo tarvike-korisarjat on asennettu eikä se väärin oo että noin tehdään bisnestä. Ei se multa pois ole jos joku tuon tuohon hintaan ostaa mutta aika paljon noi parin tonnin puskurit+helmat nostaa auton hintaa.

    Leave a comment:


  • qnixsuomi
    vastasi
    ------
    Viimeksi muokannut qnixsuomi; 11.7.2022, 22:45.

    Leave a comment:


  • juuhok
    vastasi
    Anteeksi maalaisuuteni. Jos alkuperäinen kysymys oli, että uittaako firma xx valmiiksi Saksalaisten tuunaamia autoja vai tuunaako se itse RS-korisarjat niihin Suomessa kiinni niin mikä tässä on oikeastaan se ero? Onko valmistusmaassa jälkiasennetut tuunaukset kovempaa valuuttaa kuin kotomaassa tehdyt? Voi kai siellä samalla tavalla olla kyseenalainen historia tai olla olematta.

    Leave a comment:


  • VilleP
    vastasi
    Ja sama suksiboksi katolla. Haisee Tuusula Tuning liiketoimintamallilta. Yök.

    Leave a comment:

Working...