Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nettiauto yms -thread

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • TomVi
    vastasi
    Oli alkukuusta vielä 9000€ pyynnillä nettiautossa

    Leave a comment:


  • kompura-
    vastasi
    Onko kukaan sattunut tätä käymään kattomassa / olisi tuttu auto

    https://huutokaupat.com/kohde/5153784/audi-tt-2001

    audi tt mk1 roadster rekkari MNH-525

    Tää nyt ollut muuan kerran huutokaupassa ja tänään taas huuto päättyi ilman hintavarausta.

    Leave a comment:


  • Styroks
    vastasi
    https://www.nettiauto.com/audi/a4/14681989 Onko näistä uudemmista kaasu A4:sta mitään käyttökokemuksia? Pieni bensatankki on tiedossa ja etuveto, pienemmät käyttökulut houkuttaa.

    Leave a comment:


  • Japa84
    vastasi
    Audi A4 Big turbo audi // TARJOA!! Porrasperä 1995 - Vaihtoauto https://www.nettiauto.com/audi/a4/14647117

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Kansipahvit palaa näissä umpeen sulaneiden katalysaattorien takia. Katit on pakosarjan yhteydessä ja vaativat moottorin pudottamisen, jotta ne saa uusittua. Tietääkseni RS4/5 B8.5 S-tronic DSG DL700, joka on ongelmattomampi kuin pre-fl mallin DSG, kunhan muistaa vaihtaa/vaihdattaa öljyt mieluummin liian tiuhaan kuin harvoin.
    Ilman jakoketjumurheita ei nämäkään selviä, mutta kestävät kyllä paremmin kuin monessa muussa koneessa.
    Yleisesti näistä B8/B8.5 on aika kaksijakoisia mielipiteitä, osan mielestä alittaa odotukset eikä DSG-laatikon ominaisuudet ole miellyttäneet.
    Viimeksi muokannut vV8m5; 5.12.2024, 19:52.

    Leave a comment:


  • Jere
    vastasi
    Löytyykö tällaisesta keneltäkään tietoa? https://www.nettiauto.com/audi/rs5/14527090 Olen miettimässä että vaihtaisinko -13 A5Cpe CDUC/Stronic/Q:n tuollaiseen.

    Tuohon ei liene kansipahveja vielä laitettu, internet tiesi kertoa että se on kai yksi heikko kohta noissa koneissa. Toinen on tietty laatikko, minkä omastani juuri korjautin...

    Leave a comment:


  • jaeger
    vastasi
    Itse itselleni vastaten liittyen edellisen kulkineen tietoihin: Ei jatkoon. Kolaroitu (kuten vähän pelkäsinkin) ja ilmeisesti joko softattu tai sitten päästölaitteissa isoja tulevia vikoja. Meni myyjäpojalla vähän suu mutruun kun sivistin hinta-laatu-suhteesta kys. pelin tapauksessa, kuuleman mukaan olivat toisenkin ostajaehdokkaan hihitellyt pihalle kun oli car verticalin raportista maininnut joka tuli "yllätyksenä" myyjille.. Noh, ylläpitää ainakin yleiskäsitystä kyseisen puljun toiminnasta.. :)

    Näillä näkymin katse suuntautuukin sitten saksan puolelle koska ruotsissa ei tarjonta riitä ja kotomaassa lähes olematon tai hintapyynnit pyyhkii jossain laalaa-landissa perusteettomasti..

    Leave a comment:


  • jaeger
    vastasi
    Tästä jo FBssä älämölöä koitin pistää, mut kysytään nyt täälläkin koska tositietäjäthän asuu forumeilla, hehheh. Compea on ihailtu siitä lähtien kun Japella moisen ensimmäistä kertaa näin, ja autokuume on ollut pidemmän aikaa jo vaille 40-astetta niin alkanut tiheämmin selailemaan nuita.
    Sakalla tämänmoinen yksilö kaupan ja innokkaasti myyjä sitä nyt tuputtelis, mutta onko kellään minkään valtakunnan lisävaloa antaa kys. yksilöön? Myyjä ilmeisesti sen verran hunningolla siitä mitä myy että kertoi vähän hassua tietoa pitkälle vedetyistä ensihuolloista, mutta FBssä eräs merkin parissa (ilmeisesti?) työskentelevä osasi kertoa katsomansa perusteella että ei pidä paikkaansa nuo väittämät. Myyjä myös kertoi että olisi K-kauppiaalla tehty juuri isompaa yläkerran remppaa suuttimien muodossa jossa kaikki olisi ilmeisesti uusittu. Takalasi oli pitkäkyntisten toimesta kuulemma käyty pihalla lyömässä sisälle mutta se on laitettu kondikseen, samaten vanteet+renkaat mistä 3kpl voroille kelpasi, nämä tiedot osasi puhelimessa kertoa.

    Eli tämä https://saka.fi/fi/vaihtoauto/audi-a6-290046/

    Hintalappu on kyllä yläkanttiin, mutta on tuossa kyllä ihan kelposesti varusteitakin ruksittu tilatessa, ja jotain kiinalaisen tekemää tuninkipalasta laiteltu etu- ja takapuskimiin.
    Saksastahan mieluiten tällaisen tilaisi, mutta rahoitusyhtiöiden korkotarjoukset on tällä hetkellä niin kivuliaita, että niihin ei kyllä taivu ei sitten mitenkään. Tarkoitus olisi tämän viikon puitteissa vielä käydä koeistumassa tuo ja kuuntelemassa tarkempi tarjous rahoituksesta (ja ehkä nykykikkareen hyvityksestä).

    Biteissä ilmeisesti rauta kestää käyttöä hyvin jopa 300tkm asti ilman suurempia murheita ja kyyneliä? Ketjuremppa nyt tulee tottakai eteen ennemmin tai myöhemmin, se onneksi onnistuu työmaalla itse tehden, mutta turbojen lahoaminen ennenaikaisesti on isoin huolenaihe. C7-lankaa on kyllä lueskeltu ahkerasti mutta siellä on niin paljon mutuilua ja tulkinnanvaraista tietoa mistä on vaikea poimia ydinpointteja nimenomaan tästä bitistä, muutakin kuin "ota bitti, se on hyvä" :D Joo, tiedän kyllä että on elämysauto- ja moottori ajaa, mutta kaipaisin käytännönläheisempää detailia korjauksien kannalta.

    Sakasta saatte olla mitä mieltä haluatte, se ei minun kiveksiäni kutita. Työmaalla tullut tehtyä niiden piikkiin korjauksia riittämiin vuosien saatossa, että uskallan ottaa harkintaan.

    Sana on vapaa.

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    18100e oli suurin huuto ja sillä se menikin. Konevikainen seiskacompe lähti reilulla 17tonnilla, mikä vaikuttaa hivenen korkealta hinnalta.

    https://www.nettiauto.com/audi/sq5/14504159
    Onko kenelläkään tietoa tästä SQ5stä?
    Oli tuokin joskus aiemmin lievän keulaosuman saaneena huutokaupat.comissa ja vielä keväällä myynnissä Pohjanmaalla.

    Leave a comment:


  • hopsis
    vastasi
    Tuota möhköä on yksi jos toinenkin tuijotellut tässä. Onneksi ei mahdu talliin...

    Leave a comment:


  • harri81
    vastasi
    Missä noin kallis levy on?
    Viimeksi muokannut Killeri; 7.11.2024, 07:22. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

    Leave a comment:


  • lateski
    vastasi
    Murtunut jarrulevyhän on selkeä peruste katsastuksen hylkäämiselle. Näytti olevan vajaa 6400 € jarrulevyn hinta per puoli.

    Leave a comment:


  • Heksi
    vastasi
    Siinä olisi mielenkiintoinen projektiauto! Luulisi että tuon MMI:n voisi osaava kaveri saada henkiin aika nopeastikin. Jarrulevystä olisin hieman huolissani.

    Leave a comment:


  • TeroPee
    vastasi
    Huutokaupatcomissa Q7 W12 (ZKS-994): https://huutokaupat.com/kohde/507949...vinaisuus-2009

    Myydään edullisella hintavarauksella! Nettiautossa ainut vastaava on lähes 60.000 €, ja ulkomaillakin asialliset yksilöt ovat karkeasti 30.000 € - 50 000 € hintahaarukassa! HUOM! Suomeen rekisteröitäessä tällaisen auton autoveroarvio on vielä yli 10 000 €!
    Nyt olisi harvinaislaatuinen tilaisuus hankkia itselleen edullisesti erittäin harvinainen Q7 V12 TDI! Näitä ei täällä Suomessa ole joka vuosi myynnissä, joten nyt kannattaa hyödyntää tilaisuus!

    Hyvin varusteltu ja näyttävä Audi Q7 6.0 V12 TDI! Auton hinta Suomessa olisi ollut uutena n. 300 000 €, pelkkiä lisävarusteita autossa on yli 50 000 € edestä! Papereissa ja tyyppikilvessä auton valmistaja on quattro GmbH (2016 jälkeen Audi Sport GmbH), eli auto on tullut ulos samalta tehtaalta kuin Audin muutkin RS-mallit!

    Auto on tuotu Suomeen Saksasta vuonna 2016 ja se on ollut muutamalla yksityisomistajalla Suomessa. (1. Om. 2016-2020, 2. Om. 2020-2023, ja minulla 2023 alkuvuodesta tähän hetkeen asti)

    Tämä yksilö on valmistettu saksalaisten henkilöautojen 2000-luvun kulta-aikana, kun isot moottorit olivat muotia. Nämä ajat eivät valitettavasti enää palaa, mutta nyt sinulla olisi tilaisuus hankkia itsellesi pala historiaa. Näiden autojen arvon ylöspäin kehittyminen on taattu, kun katsoo miten muiden harvinaisten autojen hinnat ovat kehittyneet maailmalla. Vastaavia diesel-moottoreita ei ole ennen tätä valmistettu, eikä niitä tulla valmistamaan tämän jälkeen. Nämä Audit ovat automaailman todellisia yksisarvisia.

    Varustelista on äärimmäisen kattava, josta löytyy esimerkiksi:

    - Istuimet 7-hengelle

    - Sivulasit ”tuplalasit” / ääntä eristävät

    - Bang & Olufsen Advanced Sound System (Maksanut uutena yli 10.000 €. Paras äänentoisto, jota olen päässyt henkilöautossa kuulemaan! Ei toimi tällä hetkellä, kun MMI-järjestelmä ei käynnisty.)

    - LED-Päiväajovalot

    - Xenon -ajovalot aktiivisilla kaarrevaloilla

    - Lämmitettävä ja sähkösäätöinen ohjauspyörä

    - Keyless Go -avaimeton käynnistys ja käynti (Useimmiten toimii, mutta välillä ei. Avaus toimii paremmin kuin lukitus. Käynnistys toimii normaalisti. Ei tutkittu)

    - Adaptiivinen vakionopeudensäädin (vaatii seisonnan jälkeen kalibrointia / resetointia. Toiminut aikaisemmin moitteitta.)

    - MMI Navigointi (Koko MMI-järjestelmä pimeänä)

    - Hyväkuntoinen ja siisti musta laajennettu laadukkaampi nahkaverhoilu (Mm. ovet ja kojetaulu nahkaisia)

    - Sisäkattoverhoilu alcantaraa

    - Lasikattoluukku (Katso kuvat! Toimii moitteitta.)

    - Sähköisesti taittuvat ja automaattisesti himmentyvät peilit

    - Pysäköintitutkat edessä ja takana (Eivät ole koskaan toimineet minun omistusaikanani)

    - Peruutuskamera (Toimi normaalisti ennen MMI-vikaa)

    - Rengaspainevalvonta

    - Kahdet renkaat kuvien vanteilla (Kesärenkaat uudenveroiset, joilla ajettu alle 3000km, talveksi 7-8mm Nokian Hakkapeliitta nastat)

    - Automaattinen ilmastointi neljällä alueella

    - Penkinlämmittimet edessä ja takana

    - Sadetunnistin

    - Sähkötoiminen takaluukku

    - Bluetooth

    - Tehdasasenteinen sähköisesti alle taittuva vetokoukku (Jarrullinen vetomassa 3000kg, jarruton 750kg. Ei koskaan kokeiltu, ei varmuutta toiminnasta)

    - Aktiivinen ilmajousitus (Ei pysty säätämään MMI-vian takia)

    - Tehdasasenteinen polttoainetoiminen lisälämmitin ajastimella ja kaukosäädöllä (Hörähti käyntiin kylmällä kelillä ajettaessa. Kaukosäädintä tai ajastusta ei ole testattu)

    - Keulassa on DEFAn pistoke, mutta ei ole varmuutta onko kyseessä lämmitin vai pelkkä akkulaturi.

    - Urheiluistuimet sähkösäädöllä ja muistilla

    Autosta hajosi seisonnan aikana jokin (yksi tai useampi) moduuli/ohjainlaite MMI-järjestelmään liittyen. Sen seurauksena koko MMI-järjestelmä on pimeänä, eikä esim. koko multimedialaitteisto, navigointi toimi laisinkaan. Takaluukun verhoilua on osittain purettu, kun moduuleita on tutkittu. Kaikki puretut osat löytyvät mukaan ja ovat auton takaluukussa mukana. Myös takaluukun näkösuoja / verho on tallella.

    Huuda tästä itsellesi harvinainen hienosti varusteltu yksilö! Tästä ei ajokokemus 7-paikkaiseksi enää paljoa parane!

    Auton noudolla ei ole kiire, kunhan se on maksettu eräpäivään mennessä. Voitte tulla noutamaan auton juuri silloin, kun teille sopii! Myös viikonloput ja illat sovittaessa!

    Auto ei ole käynyt teknisessä kuntotarkastuksessa, joten myös piilevät viat ovat mahdollisia. Kaikki havainnot perustuvat myyjän omiin havaintoihin, autoa ei ole tarkistettu mekaanikon tai muun teknisen asiantuntijan toimesta. Auto myydään täysin korjattavaksi 15-vuotiaana harrasteautona.

    Havaitut viat
    Kohteessa on havaittu muutoksia moottorin ohjelmoinnissa tai pakokaasujärjestelmissä, minkä vuoksi se ei ole liikennekelpoinen. Ostaja vastaa ajoneuvon korjaamisesta tieliikennekelpoiseksi omalla kustannuksellaan. Täsmennys: Tiedossamme ei ole, että autoon olisi tehty minkäänlaisia päästömanipulaatioita. Mm. DPF:t ovat paikoillaan. Tämän kaltaisissa saksalaisissa diesel-autoissa on erittäin yleistä mm. moottoriohjainyksikön ohjelmointi, emmekä siten ota vastuuta auton moottoriohjainlaitteen mahdollisesta ohjelmoinnista. Auto on myös juuri katsastettu huomautuksitta.

    Auto on ollut omassa käytössäni muutamia tuhansia kilometrejä viimeisen noin puolentoista vuoden aikana. Autolla ei ole ajettu toimestani talvisin. Autossa on tällä hetkellä havaittu seuraavia vikoja:

    Auton MMI-järjestelmä ei kytkeydy päälle, joten hyvin suuri osa toiminnoista on pimeänä. (Esimerkiksi: radio / äänentoisto, ilmajousituksen säädöt, webaston ajastus, navigointi, ym. Kaikki nämä ominaisuudet ovat toimineet normaalisti ennen vikaantumista. Emme pysty nykyisen vian takia tarkistamaan lisävarusteiden toimintaa.)

    Ajoltaan toimii hienosti. Moottori vetää kuin juna! Vaihteisto ja voimansiirto toimivat täysin moitteitta. Ainoa huomautus tulee siitä, että aina seisonnan jälkeen renkaat hieman täristävät ajossa, mutta jonkin ajan ajettua tilanne on aina normalisoitunut.

    Ilmajousitus toimii normaalisti ajossa, mutta sen säätömahdollisuudet eivät ole käytössä MMI-vian takia. Auton seisoessa pidempiä aikoja alusta laskeutuu, mutta nousee välittömästi ylös käynnistäessä. Säännöllisessä / päivittäisessä ajossa alusta ei ole laskeutunut yön aikana.

    Oikeassa takajarrulevyssä on havaittu viime aikoina kuvien mukainen jälki. Ei ole vaikuttanut ajoon, eikä ole tiedossa kauanko se on autossa ollut. Tämän seurauksena emme voi suositella auton siirtoa ajamalla, vaikka olemme itse ajaneet moitteitta tällä sellaisenaan. Jarrut ovat muutoin oikein hyväkuntoiset.

    Auto myydään täysin korjattavaksi kaikilta osin. Kyseessä on 15-vuotias harvinainen harrasteauto, joka myydään siinä kunnossa kuin se kaupantekohetkellä on. Ostajan on ymmärrettävä, mitä on ostamassa.

    Auto on sinänsä täysin ajokelpoisessa kunnossa, että se on juuri katsastettu huomautuksitta. Autoa on säilytetty seisonnan aikana lämpimässä ja kuivassa hallissa.

    Leave a comment:


  • Brix
    vastasi
    EXM-940 näyttäis löytyvän kuvahaulla jotain harrastajahistoriaa. Onkos kenelläkään tuoreempaa tietoa ko. pirssistä?

    https://www.nettiauto.com/audi/a4/14...ocial-ad-share

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Moottorivikainen seiskacompe huutokaupattavana.
    https://huutokaupat.com/kohde/5077785/audi-a7-2015
    https://www.nettiauto.com/audi/a7/14675011

    Leave a comment:


  • manninen
    vastasi
    https://classic.nettiauto.com/audi/s8/14552128
    joko facelift manuaali S8 D2 on aika jättänyt?

    Leave a comment:


  • ari
    vastasi
    Olikos tää jo täällä https://www.nettiauto.com/audi/coupe...ocial-ad-share

    Leave a comment:


  • Rik3
    vastasi
    Näitä on liikkeellä. Nettiautossa vasta oli kaksi S4:sta myynnissä, joilla molemmilla oli kolarihistoria eikä sitä mainittu ilmoituksessa. Toisessa jopa kerrottiin, että konepelti olisi vaihdettu kiveniskemien takia. Tästä löytyi netin vahinkoraporteista Yhdysvaltojen ajalta kuva, kun keula oli ajettu sisään. Molemmat autot oli vedetty lunastukseen ja sitten korjattu Puolassa tai Liettuassa. Kun uudelleenrekisteröinti on tehty siellä, ei Traficomin tiedoissa näy muuta kuin tuontimaa.

    Ymmärtääkseni Suomessa kolariauton katsastuksessa kyllä tarkistetaan turvalaitteiden toiminta ja pitää olla kuittia ja muuta dokumentaatiota korjauksesta sekä tehdään erinäisiä mittauksia valmistajan arvojen mukaan. Eri asia sitten näissä Itä-Euroopan tuonneissa, miten hyvin siellä on syynätty? Tämä kyseinen autohan on korjattu ja uudelleenkatsastettu Suomessa.
    Viimeksi muokannut Rik3; 2.10.2024, 16:19.

    Leave a comment:


  • VilleP
    vastasi
    Eli Baltian korisepät kursineet kasaan. Jättäisin pyörimään jobbareille.

    Leave a comment:


  • pta
    vastasi
    Löytyi näköjään vähän enemmän tietoa, kun mitä myyjä oli kertonut: 2020 Audi A4 huutokaupassa sijainnissa Espoo päivämääränä torstai, joulukuu 30, 2021 - Copart Suomi
    "Turvavaruste lauennut, Korikehikko vaurioitunut, Ohjauslaitteisto vaurioitunut, Pyöräntuenta vaurioitunut, Alusta tai pohjalevy vaurioitunut" Ainakin 4 bagia, 2 turvavyötä jne.
    Aika kovaa hintaa mielestäni pyytää tuollaisesta kokoon parsitusta.

    EDIT: Oli osuvasti 30.9.2024 illan MOT:ssa juttua kolariautoista.
    Viimeksi muokannut pta; 1.10.2024, 11:25.

    Leave a comment:


  • TomVi
    vastasi
    Eipä siinä mitään ihmeellistä pitäisi olla, kun ilmeisesti turvalaitteet ei oo lauennut, niin runkokin todennäköisesti suora.

    Leave a comment:


  • pta
    vastasi
    Kaveria polttelee https://www.nettiauto.com/audi/a4/13751101
    Kolaroitu 11/2021. Vaihdettu etupuskuri, vasen etuvalo, vasen etulokasuoja ja konepelti. ISD-Auto ilmeisesti lunastanut sen ja korjannut. Rekisteröintikatsastettu uudelleen 11.4.2022. Sen jälkeen kierrellyt jobbarilta toiselle ilman luonnollista omistajaa ja mittariin on tullut tuona aikana 9 000 km.

    Mitä tällaisesta pitäisi tietää? Kannattaako edes käyttää autotohtorilla vai skipata suoraan seuraavaan?

    Leave a comment:


  • Osk4r1
    vastasi
    Tästä kellään lisätietoa? Kilvenaluset näyttäisi olevan.

    https://www.lahdenautokauppa.fi/vaih.../audi-s3-2008/

    Leave a comment:


  • Killeri
    vastasi
    Yllättävän tutulta tuo näyttää kyllä :) ! https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...19#post1956419

    Leave a comment:


  • jonestone
    vastasi
    Tuplat

    Leave a comment:


  • //MTT
    vastasi
    Ja nyt sitten jännityksellä odotetaan, että mille jobbarille ilmestyy viikon sisällä hintaan 14990€ myyntiin tämä helmikuntoinen S5.

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja kompura- Näytä viesti
    https://huutokaupat.com/kohde/497111...-nayttava-2008

    Onko tämä kellekään tuttu / onko joku käynyt katsomassa jo?
    2018 tuotu Italiasta, huoltokirja on taidettu laittaa tulemaan 'jälkitoimituksena'.

    Leave a comment:


  • ramp
    vastasi
    Nyt näkyy. Tuossa on kyllä nopalla heitetty moottori, väri ja sisuta. Ei ehkä toimi kyseisessä korissa tämä combo.

    Leave a comment:


  • alpi
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja ramp Näytä viesti
    Vähän huono linkki, kun pitäisi äppi ladata jotta näkyisi.
    Korjattu. Ei se PC:llä mitään appia kysellyt ;)

    Leave a comment:

Working...