Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nettiauto yms -thread

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Lipponen
    vastasi
    Perskeles kun pitäis omaakin ruveta hieroo nippuun

    Leave a comment:


  • JTuhkanen
    vastasi
    1989 Audi V8 Classic Line 5-vaihteinen manuaali

    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...e1cb1c&ref=srp

    Myyjän mukaan ns. nollasarja-auto ajalta ennen kuin manuaalivaihteisto oli valittavissa. Sama auto myös esiintyi melko varmasti Classic Line-esitteessä.

    http://www.audiv8.com/german/brochures/classicline.html
    Viimeksi muokannut JTuhkanen; 2.7.2023, 13:44.

    Leave a comment:


  • miika987
    vastasi
    Onkos kellään tietoa kummastakaan näistä a6:sta?

    https://m.nettiauto.com/audi/a6/1363...nt=25&vifNav=Y

    https://m.nettiauto.com/audi/a6/1341...nt=27&vifNav=Y

    Leave a comment:


  • ari
    vastasi
    Siitä vähän ajettu v8 allu
    https://autot.tori.fi/vaihtoautot/au...road/113678895
    Viimeksi muokannut ari; 2.6.2023, 13:29.

    Leave a comment:


  • Erkki75
    vastasi
    Saa nykyään saman kilven.. jää vaan näkyviin tietoihin että edellinen rek tunnus(ja sama tunnus)

    Leave a comment:


  • audi200tuning
    vastasi
    Onkohan tuo ollut kilvissä kokoajan jos ei oo ns.2kilpinen? Ennen ainakin poistettiin rekisteristä kun oli ehdollinen korjaus....
    vai onko ehtinyt saada saman REK.tunnuksen varattua...

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Suht edullinen facelift 4g bitti:
    http://www.nettiauto.com/audi/a6/13610859
    Onko tuo jollekin tuttu yksilö?

    Pikaedit. Eihän se tarvinnut kuin yhden googlailun rekisterinumerolla:
    https://www.copart.fi/lot/50046050/Photos

    Leave a comment:


  • maileri
    vastasi
    Hyvät varusteet ja mukavilla kilsoilla. Mutta pyynnissä on kyllä sen verran tunnearvoa, että melkein kannattaa omistajan jatkaa ajelua itse, kun pikkukakkostaan noin paljon arvostaa.

    Leave a comment:


  • hopsis
    vastasi
    Saksassa on sen verran enemmän sitä väkeä että erikoisesti hinnoitelluille erikoisautoille löytyy ostaja helpommin. Ostajiahan ei tarvita kuin yksi.

    Vaan Suomessa on pienet markkinat ja perinteisesti ollut vaikea saada Saksan hintaa. "TOLLA RAHALLAHAN SAA UUDEN DACIAN KAUPASTA!" Ja sit vittuilun päälle kun ei myy nettiauton halvimman hinnalla.

    Leave a comment:


  • TeroPee
    vastasi
    Jostain syystä siellä auton kotimaassa kovimmat pyynnöt on alle 17.000 euroa.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • J-M Koopikka
    vastasi
    2000 luvun alkupään autot alkaa olla "youngster"-klassikoita, ja niiden hinnat alkaa olla nousuun päin. Varsinkin hieman erikoisimilla malleilla. Tuo yksilö ny kuitenkin sattuu olevan vasta sisäänajo suoritettuna, harvinaisen hyvin varusteltu ja A2 muutenkin on ollut vain rajatun ajan auto. Niin jos ei suomessa, niin kyllä auton kotomaasta löytyy ihmisiä, jotka on valmiita maksamaan 20k tuosta uusklassikosta

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Onhan se siisti kuin sika pienenä, mutta onkohan silti pikkuisen liioiteltu hintapyynti.
    http://www.nettiauto.com/audi/a2/13599473

    Leave a comment:


  • Marko-68
    vastasi
    Onko tästä kenelläkään mitään tietoa tai tarinaa?
    https://saka.fi/fi/vaihtoauto/audi-s3-248593/

    Leave a comment:


  • VWarre-00
    vastasi
    Ulkomailta bongattu MINTTI !!! S6+ https://classicbimmer.eu/produkt/audi-s6-plus/

    Leave a comment:


  • trallalaalaakso
    vastasi
    Myydään Audi S3 2015, Espoo (38997652) | Autotalli.com
    TZP-720 Audi S3 sedan vm. 2015 on ollut hetken myynnissä Espoossa. Onko auton historiasta tai omistajasta tietoa?
    Onkin näköjään nyt myyty.
    Viimeksi muokannut trallalaalaakso; 25.4.2023, 19:08.

    Leave a comment:


  • Fromi
    vastasi
    Kellään tietoa tästä? Tummat huonosti asennetut mattakalvot takavaloissa kehoittaa jättämään ostamatta, mutta muutoin tällainen 8P RS3 lepakoilla kiinnostaisi.

    https://www.nettiauto.com/audi/rs3/13438923

    Leave a comment:


  • Mizku75
    vastasi
    Tollasta katsellu viikon verran https://www.nettiauto.com/audi/a3/13501454 kenellekkään tuttu? Mites noi 1,6 tdi muuten? Aika vähän löyty niistä tarinaa täältä. Jos tuolla on 150thk ajettu, niin onko odotettavissa jotain jo yms..?

    Leave a comment:


  • Styroks
    vastasi

    Onko tämä kellekään tuttu yksilö?
    https://www.nettiauto.com/audi/a4/13285695

    Leave a comment:


  • rigel
    vastasi
    Onkos tästä kellään tietoa? Klupin kilven ympäryksethän löytyy. Se lähinnä et pitääkö tuossa ensimmäiseksi alkaa konetta ottaa irti?

    https://www.nettiauto.com/audi/rs6/1...ocial-ad-share

    Leave a comment:


  • Jago
    vastasi
    Jos A5 8T korimallissa arpoo DL501 ja 6HP28 välillä niin siitä S-tronicista saa ihan oikeasti tykätä että hankkii sellaisen alle. Kulutuksessa ja vaihtonopeuksissa ero on marginaalisen pieni. Tippi luistaa kylmänä kolmosella hiukan mutta muuten eron huomaa lähinnä liikkeellelähdössä. Muutaman ko. korimallin auton perusteella en keksi yhtään syytä hankkia siihen S-tronicia kun vielä miettii miten surkea luotettavuudeltaan sen aikainen aski on. B8.5 tilanne taitaa olla jo parempi mutta siihen ei tippiä enää dieselin perään saanutkaan.

    Leave a comment:


  • J-M Koopikka
    vastasi
    Kun äästronicista siirtyi takaisin öljyvatkaimeen, niin kyllä mä ennemmin S-tronikilla ajelisin, sen verran mukavampi käytös ko askilla, ja kulutuskin pienempi. Toki allekirjoittaneen käyttötarpeissa "luistatus" on toivottava ominaisuus, niin silloin tuo tippuri on parempi, mutta 99% ajoista S-tronic parempi

    Leave a comment:


  • Jago
    vastasi
    Ota suosiolla tippiaskilla niin ei tarvii miettiä kytkimien luisteluja :)

    Leave a comment:


  • Killeri
    vastasi
    Eli varmasti oli just reset-toolilla poistettu ennen koeajoa :D.

    Leave a comment:


  • vier
    vastasi
    Syttyi koeajolla

    Leave a comment:


  • Killeri
    vastasi
    Tuosta vikakoodista pitäisi jo airbag-valo palaa, toimiiko edes se valo?

    Leave a comment:


  • vier
    vastasi
    https://www.nettiauto.com/audi/a5/13405619

    Kävin puolitosissaan vilkaisemassa. Tuotu Italiasta Viron kautta Suomeen. Matkalla 2 vakuutuksista korvattua vahinkoa Virossa ja 2 ennen sitä. (näistä liike ei sattumalta tiennyt mitään)

    Vikakoodien highlightista löytyy:
    igniter for drivers airbag resistance too high,
    Cylinder 5 glowplug circuit electrical fault,
    Clutch 2 slippage too high

    Sattuneesta syystä ei edes yritetty hieroa kauppoja

    Leave a comment:


  • manninen
    vastasi
    https://www.nettiauto.com/audi/a4/13372569
    perhana, yllättävän siistin näkönen tonnin pommi

    Leave a comment:


  • +RISU
    vastasi
    Noista kahdesta tuo sininen, 50 tonnia vahemman kilometreja.

    Leave a comment:


  • hyokyran
    vastasi
    Olisi pari A4:sta kiikarissa. Toinen on tuolla 2,0tfsi FlexFuel -koneella ja toinen sillä uudemmalla 1,8tfsi 125kw:lla. Mikä on raadin mielipide, onko väliä, kumman kanssa vetäisi ostohousur jalkaan näin tekniikan puolesta? Toki jos on jonkun foorumilaisen vanha auto, niin otan mielelläni historiatietoja vastaan.

    Tässä tuo 1,8tfsi: https://m.nettiauto.com/audi/a4/1335...nt=15&vifNav=Y

    Ja tässä 2,0 Flexfuel: https://m.nettiauto.com/audi/a4/1298...unt=7&vifNav=Y

    Ajoa on sen verran vähän, ettei diesel kannata mitenkään päin. Lähinnä pientä kaupunkipyöritystä ja satunnaisia pidempiä reissuja muutama vuodessa.

    Leave a comment:


  • Mikkeller
    vastasi
    Hyvä huomio. En edes tarkistanut vetotapaa, kun oletin noiden olevan aina quattroja.

    Leave a comment:

Working...