Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nettiauto yms -thread
Collapse
X
-
1989 Audi V8 Classic Line 5-vaihteinen manuaali
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...e1cb1c&ref=srp
Myyjän mukaan ns. nollasarja-auto ajalta ennen kuin manuaalivaihteisto oli valittavissa. Sama auto myös esiintyi melko varmasti Classic Line-esitteessä.
http://www.audiv8.com/german/brochures/classicline.htmlViimeksi muokannut JTuhkanen; 2.7.2023, 13:44.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Onkos kellään tietoa kummastakaan näistä a6:sta?
https://m.nettiauto.com/audi/a6/1363...nt=25&vifNav=Y
https://m.nettiauto.com/audi/a6/1341...nt=27&vifNav=Y
Leave a comment:
-
Siitä vähän ajettu v8 allu
https://autot.tori.fi/vaihtoautot/au...road/113678895Viimeksi muokannut ari; 2.6.2023, 13:29.
Leave a comment:
-
Saa nykyään saman kilven.. jää vaan näkyviin tietoihin että edellinen rek tunnus(ja sama tunnus)
Leave a comment:
-
Onkohan tuo ollut kilvissä kokoajan jos ei oo ns.2kilpinen? Ennen ainakin poistettiin rekisteristä kun oli ehdollinen korjaus....
vai onko ehtinyt saada saman REK.tunnuksen varattua...
Leave a comment:
-
Suht edullinen facelift 4g bitti:
http://www.nettiauto.com/audi/a6/13610859
Onko tuo jollekin tuttu yksilö?
Pikaedit. Eihän se tarvinnut kuin yhden googlailun rekisterinumerolla:
https://www.copart.fi/lot/50046050/Photos
Leave a comment:
-
Hyvät varusteet ja mukavilla kilsoilla. Mutta pyynnissä on kyllä sen verran tunnearvoa, että melkein kannattaa omistajan jatkaa ajelua itse, kun pikkukakkostaan noin paljon arvostaa.
Leave a comment:
-
Saksassa on sen verran enemmän sitä väkeä että erikoisesti hinnoitelluille erikoisautoille löytyy ostaja helpommin. Ostajiahan ei tarvita kuin yksi.
Vaan Suomessa on pienet markkinat ja perinteisesti ollut vaikea saada Saksan hintaa. "TOLLA RAHALLAHAN SAA UUDEN DACIAN KAUPASTA!" Ja sit vittuilun päälle kun ei myy nettiauton halvimman hinnalla.
- Likes 2
Leave a comment:
-
-
2000 luvun alkupään autot alkaa olla "youngster"-klassikoita, ja niiden hinnat alkaa olla nousuun päin. Varsinkin hieman erikoisimilla malleilla. Tuo yksilö ny kuitenkin sattuu olevan vasta sisäänajo suoritettuna, harvinaisen hyvin varusteltu ja A2 muutenkin on ollut vain rajatun ajan auto. Niin jos ei suomessa, niin kyllä auton kotomaasta löytyy ihmisiä, jotka on valmiita maksamaan 20k tuosta uusklassikosta
Leave a comment:
-
Onhan se siisti kuin sika pienenä, mutta onkohan silti pikkuisen liioiteltu hintapyynti.
http://www.nettiauto.com/audi/a2/13599473
Leave a comment:
-
Onko tästä kenelläkään mitään tietoa tai tarinaa?
https://saka.fi/fi/vaihtoauto/audi-s3-248593/
Leave a comment:
-
Ulkomailta bongattu MINTTI !!! S6+ https://classicbimmer.eu/produkt/audi-s6-plus/
- Likes 1
Leave a comment:
-
Myydään Audi S3 2015, Espoo (38997652) | Autotalli.com
TZP-720 Audi S3 sedan vm. 2015 on ollut hetken myynnissä Espoossa. Onko auton historiasta tai omistajasta tietoa?
Onkin näköjään nyt myyty.Viimeksi muokannut trallalaalaakso; 25.4.2023, 19:08.
Leave a comment:
-
Kellään tietoa tästä? Tummat huonosti asennetut mattakalvot takavaloissa kehoittaa jättämään ostamatta, mutta muutoin tällainen 8P RS3 lepakoilla kiinnostaisi.
https://www.nettiauto.com/audi/rs3/13438923
Leave a comment:
-
Tollasta katsellu viikon verran https://www.nettiauto.com/audi/a3/13501454 kenellekkään tuttu? Mites noi 1,6 tdi muuten? Aika vähän löyty niistä tarinaa täältä. Jos tuolla on 150thk ajettu, niin onko odotettavissa jotain jo yms..?
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
Onkos tästä kellään tietoa? Klupin kilven ympäryksethän löytyy. Se lähinnä et pitääkö tuossa ensimmäiseksi alkaa konetta ottaa irti?
https://www.nettiauto.com/audi/rs6/1...ocial-ad-share1 Kuva
Leave a comment:
-
Jos A5 8T korimallissa arpoo DL501 ja 6HP28 välillä niin siitä S-tronicista saa ihan oikeasti tykätä että hankkii sellaisen alle. Kulutuksessa ja vaihtonopeuksissa ero on marginaalisen pieni. Tippi luistaa kylmänä kolmosella hiukan mutta muuten eron huomaa lähinnä liikkeellelähdössä. Muutaman ko. korimallin auton perusteella en keksi yhtään syytä hankkia siihen S-tronicia kun vielä miettii miten surkea luotettavuudeltaan sen aikainen aski on. B8.5 tilanne taitaa olla jo parempi mutta siihen ei tippiä enää dieselin perään saanutkaan.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Kun äästronicista siirtyi takaisin öljyvatkaimeen, niin kyllä mä ennemmin S-tronikilla ajelisin, sen verran mukavampi käytös ko askilla, ja kulutuskin pienempi. Toki allekirjoittaneen käyttötarpeissa "luistatus" on toivottava ominaisuus, niin silloin tuo tippuri on parempi, mutta 99% ajoista S-tronic parempi
Leave a comment:
-
Ota suosiolla tippiaskilla niin ei tarvii miettiä kytkimien luisteluja :)
Leave a comment:
-
Tuosta vikakoodista pitäisi jo airbag-valo palaa, toimiiko edes se valo?
Leave a comment:
-
https://www.nettiauto.com/audi/a5/13405619
Kävin puolitosissaan vilkaisemassa. Tuotu Italiasta Viron kautta Suomeen. Matkalla 2 vakuutuksista korvattua vahinkoa Virossa ja 2 ennen sitä. (näistä liike ei sattumalta tiennyt mitään)
Vikakoodien highlightista löytyy:
igniter for drivers airbag resistance too high,
Cylinder 5 glowplug circuit electrical fault,
Clutch 2 slippage too high
Sattuneesta syystä ei edes yritetty hieroa kauppoja
Leave a comment:
-
https://www.nettiauto.com/audi/a4/13372569
perhana, yllättävän siistin näkönen tonnin pommi
Leave a comment:
-
Olisi pari A4:sta kiikarissa. Toinen on tuolla 2,0tfsi FlexFuel -koneella ja toinen sillä uudemmalla 1,8tfsi 125kw:lla. Mikä on raadin mielipide, onko väliä, kumman kanssa vetäisi ostohousur jalkaan näin tekniikan puolesta? Toki jos on jonkun foorumilaisen vanha auto, niin otan mielelläni historiatietoja vastaan.
Tässä tuo 1,8tfsi: https://m.nettiauto.com/audi/a4/1335...nt=15&vifNav=Y
Ja tässä 2,0 Flexfuel: https://m.nettiauto.com/audi/a4/1298...unt=7&vifNav=Y
Ajoa on sen verran vähän, ettei diesel kannata mitenkään päin. Lähinnä pientä kaupunkipyöritystä ja satunnaisia pidempiä reissuja muutama vuodessa.
Leave a comment:
-
Hyvä huomio. En edes tarkistanut vetotapaa, kun oletin noiden olevan aina quattroja.
Leave a comment:
Leave a comment: