Avf:n VNT ahistin puhdistettu, imusarja puhdistettu ja tiivistetty, egr tulpattu ja putsattu, ahtovuoto paikallistettu ja letku vaihdettu, MAP vaihdettu, MAF Vaihdettu, N75 vaihdettu sekä iso osa alipaineletkuista vaihdettu josko nyt riittäisi pikkuhiljaa hetkeksi.. Tosin katti pitäis vielä tyhjätä kun tiiä missä kunnossa reilun 300tkm ajetussa se mahtaa olla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiBye bye saksan V8. Tervetuloa OIKEA V8....
Comment
-
Monica,
Siitä voidaan olla montaa mieltä onko Oldsmobile Delta oikea V8 vai ei, kuten Mikko ja Christer tuossa jo totesivat. Jenkeissä vähän sama asia kuin täällä harrastaisi Nissan Primeran kanssa ;)
Comment
-
On noita amerikan V8-mooottoreita ihan hyviäkin. Vaativat vaan tallissa useamman illan askartelua ja osiin puolenkymmentätuhatta euroa. Loppuviimein orkkismoottoria onkin jäljellä pelkkä lohko joka sekin halkeaa ekassa vedossa. Tämän jälkeen tilataan vesien takaa 60 vuotta uudemmalla työstötekniikalla rakennettu moottori hintaan 10€/1hv.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiEi passais V8 audin katolla tanssii buutsit jalassa ja maalata sinne rebel lippua ;)
En arvostele saatikka tuomitse tuollaistakaan menoa. Muistissa hyvin ne ajat kun kaverin -57 Bel Airin hytissä ruudut alhaalla cruisailtiin ja patsasteltiin. Ja mukavaa oli.
En niitä aikoja kaipaile takaisin, mutta olihan se yksi elämän vaihe... sitten minusta tuli keski-ikäinen ja tylsä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja marre Näytä viesti... sitten minusta tuli keski-ikäinen ja tylsä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiHalvemmat osat tohon on ja tosissaa laulu auto toi on. Ei passais V8 audin katolla tanssii buutsit jalassa ja maalata sinne rebel lippua ;) PS mun delta on 5,7V8 pata...DIISSELI.... xD Ei tehot ja kulutus vaa rujon kuulonen pata ja rujo ulkonäkö....
Eihän se oo kasi eikä mikään, jos ei se syö bensaa ja aja omistajaansa järjiltä korjauskuluissa :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viestiOma mielipide, vai huumorilla heitetty?
Tylsyys ja keski-ikä ei välttämättä liity toisiinsa
Ikä on vain numeroita. Biologinen ikäni on vähintään kaksinkertainen henkiseen ikääni verrattuna. Mielen kypsyys on luokkaa - myöhäispuberteetti :D
Kapaz piipahda Kotkaan Perho Jamboreeseen kuukauden loppupuolella (tuli mieleen tuosta pervo-onkijoiden kulttileffasta).
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jabis Näytä viestiaja omistajaansa järjiltä korjauskuluissa :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiPS mun delta on 5,7V8 pata...DIISSELI.... xD Ei tehot ja kulutus vaa rujon kuulonen pata ja rujo ulkonäkö....
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja CrashLahen cruisingeissa käy porukaa 0-80v, ei se ikää kato ;) Kroppa voi olla vanha mutta mieli ku teinillä xD
Oli kuulemma "hieman" ärsyttävää kun yritti esim auton kunnostamisesta keskustella keski.ikäisen kanssa, niin vastakaiku oli "lippaa, läppää ja laakeria niin saadaan sunkin subaru lentämään"..
Tosin on hieman eri piirit jenkkiporukoissa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiHalvemmat osat tohon on ja tosissaa laulu auto toi on. Ei passais V8 audin katolla tanssii buutsit jalassa ja maalata sinne rebel lippua ;) PS mun delta on 5,7V8 pata...DIISSELI.... xD Ei tehot ja kulutus vaa rujon kuulonen pata ja rujo ulkonäkö....
Comment
-
Piti ihan googlettaa mikä ihme tuollainen V8 diesel on ja nauruthan siitä irtosi :D 120hp ja 5,7l. On litrateho kohdillaan! Vääntöäkin päätä huimaavat vajaa 300Nm ja koko koneen ainoaksi hyväksi puoleksi mainitaan kestävä lohko, jota on sittemmin käytettä bensakäyttöisissä kisakoneissa.
Comment
-
Lohko voikin olla kestävä mutta se taitaakin olla ainoa osa joka oli mistään kotoisin. Yläkerran lujuus on samaa luokkaa tyhjän kaljatölkin kanssa ja kampura on tehty juustosta. Kannentiivisteitä ja -pultteja on syytä olla repullinen mukana, kuten myös runkolaakereita.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiLohko voikin olla kestävä mutta se taitaakin olla ainoa osa joka oli mistään kotoisin. Yläkerran lujuus on samaa luokkaa tyhjän kaljatölkin kanssa ja kampura on tehty juustosta. Kannentiivisteitä ja -pultteja on syytä olla repullinen mukana, kuten myös runkolaakereita.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiPiti ihan googlettaa mikä ihme tuollainen V8 diesel on ja nauruthan siitä irtosi :D 120hp ja 5,7l. On litrateho kohdillaan! Vääntöäkin päätä huimaavat vajaa 300Nm ja koko koneen ainoaksi hyväksi puoleksi mainitaan kestävä lohko, jota on sittemmin käytettä bensakäyttöisissä kisakoneissa.
Comment
Comment