Huomenna pääsee vihdoin auton ostoon ja vaikka miten kahlasin vaihtoehtoja läpi, niin audi se tulee jälleen oleman ja diesel tällä kertaa tosin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
10v juniori on innostunut leipomisesta. Tänään leipoi omin avuin kääretortun, viikonloppuna kuivakakun. Ei tartte tässä taloudessa enää pullan riittävyydestä huolehtia, jos intoa vaan riittää. Taitaa kohta mennä leipomistaidossa isänsä ohitse, vaikka itsekin puoliammattilainen olen.
Comment
-
Vaimolle silmien laserleikkaus tehty ja hän näkee nyt järven toisella puolella kulkevat autotkin. Ennen ei nähnyt edes piilareilla saati laseilla.... Tai sitten ei huomannut. Iloinen hänen puolesta. Pitkä viikonloppu edessä ja pihahommissa kiva viettää aikaa. Grillikin tuli valittua ja sitä odotellessa. Kesälomat aika lähellä.
Comment
-
MacGyver alkoi TV5:ltä ja vielä ihan ekasta jaksosta. VOI VELJET!
http://telkku.com/program/show/2012050316009
Comment
-
-
Jos joku ei ole tilannut lätkä pakettia, mutta kiinostaa kuitenkin katsoa, niin HDTV-player lataukseen ja sitä kautta katsoo. Ihan hyvin pyörii tällä hetkellä taustalla ja Mertaranta huutaa :)
Comment
-
-
Näkyyhän tuo ihan AVA:ltakin ja sama mies selostaa:)
Itseäni ei varsinaisesti otteluiden seuraaminen kiinnosta, lähinnä se voittiko suomi on pääasia. Ja vaikkei itseäni kiinnosta, niin ei se tarkoita sitä etteikö voisi muille jakaa tuollaista :)
Comment
-
Jaa se näkyy myös töllön kautta, miten mulla oli jäänyt käsitys ettei telkkarista näy lätkää kun kaikki on laitettu noiden maksukanavien taakse.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiJos joku ei ole tilannut lätkä pakettia, mutta kiinostaa kuitenkin katsoa, niin HDTV-player lataukseen ja sitä kautta katsoo. Ihan hyvin pyörii tällä hetkellä taustalla ja Mertaranta huutaa :)
Comment
-
Ei tuo ollut kummoinen ohjelma, purat ladatun tiedoston, käynnistät HDTVPlayer, hetken odotus, vasemmalla laidalla on valikko MM kisat 2012, sieltä valitset kanavan, saatat joutua asentamaan Flashplayer:n tms. Ja ohjelma pyörii.
Noin yksinkertaisesti se meni mun koneella. Pienenä miinuksena huomasin tuossa eilen että äänet ja kuva ei mennyt samaa tahtia.Viimeksi muokannut Metsässä; 5.5.2012, 07:59.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiEi tuo ollut kummoinen ohjelma, purat ladatun tiedoston, käynnistät HDTVPlayer, hetken odotus, vasemmalla laidalla on valikko MM kisat 2012, sieltä valitset kanavan, saatat joutua asentamaan Flashplayer:n tms. Ja ohjelma pyörii.
Noin yksinkertaisesti se meni mun koneella. Pienenä miinuksena huomasin tuossa eilen että äänet ja kuva ei mennyt samaa tahtia.
Comment
-
Kolinat lähti! Pelkääjän puolen etuylätukivarret vaihdettu ihan ite, ihmeen vähällä lähti se pitkä pulttikin. Yli viikon crc-liotus, lämpöjä minitoholla ja napakkaa vasaraa, siinä se. Mutta mitä ihmeen 16 ja 18 mm pultteja? Joltain sammakonsyöjiltä voisi odottaa standardista poikkeamista, mutta että saksalainen... Palkitsinpa itseni hakemalla ruokajuomaksi saksalaista luostariolutta :)
Comment
Comment