Tässä vielä töissä istuskellaan, mutta kohta ois luvassa mökki + grillausta + juomaa + sauna ja audin pesua ja vahausta :) hyvät vaput täältäkin kaikille
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Sitä olis kämppä sit myytynä. Ihan kivasti tuli pelimerkkejä tulevan talon remppaamiseen. 6 vuotta sitten 57500€ maksoin ja nyt sai 69000€ myydessä. Siinä välissä on vuokratulojakin tullut jo 7500€ että ihan hyvin jäi vastikkeiden ja lainan korkojen jälkeen liki 8k€ plussalle.
Comment
-
Kuka lie kirjotellu tuollasta minun tunnuksilla????? Ajoin muuten aikoinaan top speed kisassa Kemissä Challengerilla tutkaan 233km/h eikä tullu sakkoja. Kone posahti maaliviivalla, oli melko työmaa saada pysähtyyn ku jarrutehostus katosi koneen sammuttua. Samassa kisassa kuoli motoristi joka veti lähes 300km/h kentän päätyyn! (RIP Jouni) On muuten nykyään Husson Jaskalla Vantaalla se mun vanha Dodge paaaljon pirteämpänä :DViimeksi muokannut vpoint; 30.4.2012, 23:28.
Comment
-
-
Täällä sama. Tai no, pari tuli otettua mutta krapulasta ei tietoakaan ja kun sängystä nousi klo 0700 oli aika hiljaista. Suorastaan mukava katsella nousevaa aurinkoa parvekkeella kahvikuppi kädessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsisKolme peltikaljaa illalla ja ennen puoltayötä nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Ilkka LSama setti meni täälläkin. Nyt on taatusti parempi fiilis, kuin monella muulla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tpv! Näytä viestiPitkä viikonloppu Barcelonassa takana. Kummasti pääsee perinteisestä arjesta irti tommosenkin reissun kanssa. Ei siis nettiä, uutisia eikä töllöä. :)
Ja nyt "back to reality" ja huomenna töihin taas...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viestiJa paremman puoliskon laji oli?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viestiKiitos linkeistä, aina oppii uutta, mutta kotona ei sitten kannnata hirveästi vaimolle pottuilla;))
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiKyllähän judokan pitäis tietää että ei siitä painoerosta ole mitään apua jos vastapeluri vähänkään osaa sitä massaa ohjailla :)
Lisää iloisista asioista voisin sanoa, että tuli vuokrattua kaverin taloyhtiöstä lämmin, juuri rempattu 10m2 varastotila mikä EI ole häkkivarasto ja hinta on vähintääkin huokea. On omat vesipisteet ja kaikki. Saa kaikki renkaat ja muut rojut piiloon ja jää tilaa reilusti ylikin ja jos kotona käy tilanne uhkaavaksi niin tuonnehan voi vaikka muuttaa :)
Comment
-
Seuraa olisi tarjolla, taas. :-p
Hei rakas ystävä.
Oma ilo tavata teidät, ja miten teet tänään?
Nimeni on Miriam Omar Nkaje, yksi nuori tyttö 23 vuotta vanha, helppo menossa, rehellinen, huolehtiva, kohtelias, nöyrä, rakastava, rauhallinen ja etsimällä kypsä henkilö huumorintajuinen ja rakkautta, vaan näki sen tapa hauskaa, olen nähnyt profiilisi päällä selaamisen ja päätti ottaa sinuun yhteyttä. Minä kuten meidän olevan ystäviä. Ota yhteyttä minuun yllä olevaan sähköpostiosoitteeseen, aion yksityiskohtia itsestäni sinulle minun vieressä vastata sinulle liian. Toivottavasti kuulla sinusta pikimmin. Kiitos ja ave mukava päivä.
Ystävällisin terveisin.
Miriam
Comment
Comment