Musta cabrio tuli tänään vaille kolme ysitiellä vastaan Kuopioon päin. Kilvenaluset löytyi, olisiko ollut juuhok? Olin edelleen naamioituneena vaaleansiniseen Poloseen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viestiHiTec tais tulla arkadiankadulla vastaan n.14.10? Nostin lapasta työautosta.
Comment
-
HH92 Huopalahdentien parijonossa just nyt. Senku vanteet vilkkaa.
Comment
-
HH92 Huopalahdentien parijonossa just nyt. Senku vanteet vilkkaa.
Mutta eilen olin näkevinäni HH92:n ajelevan lahti-helsinki välisellä motarilla?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja m1k2 Näytä viestiMinähän sielä kotikulmilla kivistössä pörräilen :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiRistoee nousi Turun motarilta mankkaalle päin. Älä tuomitse, kämpän remontti menossa en oo ehtiny pesemään autoa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiJuu näin tein. Lapanen nousi vasta sen jälkeen kun olin jo ohi ajanut :D Eikä tuo omakaan nyt kovin puhtonen ole viikon ruotsin reissun jäljiltä. Mutta vinkkinä kuitenkin, että ne valot päälle ;)
Comment
-
-
Vakiobongaus HH92 bongattu Sellon kupeessa seitsemän pintaan tänään illalla.
Oon nähny ainaki audiclubin fb sivuilla kuvaa, tumman harmaa b6 avant tummilla takavaloilla ja gun metal audin vanteilla ja matala. Tai sitten muistan väärin ja jrmmls on vaa näyttäny puhelimesta kuvaa...
Comment
-
Se on hopeanharmaa. Orggiskuntonen vielä tämän vuoden. Alla vakiokokoset 17" R8 replicat. Eli hyvin huomaamaton ilmestys :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiHuomasin hitaan sytyttämisen :D puhtaampi ku mulla tai sitten ei vaan näy sulla nopeassa. Olihan ne valot päällä, Saksalaisten ohjelmoima AUTO asento. ;)
Ja eilen kuuden aikoihin illalla nelostien alun siltatyömalla kilven aluset ja keltavilkku katolla keskustaan päin parkissa. Oiskohan ollut sedani C5. Melkeen päivittäin tuosta tulee ajeltua, mutta eilen vasta tuli bongattua ekan kerran.
Comment
Comment