Kävin eilen mökiltä paikallisella kesätorilla Teiskossa niin joku köyhä oli poikennut perunoita ostamaan punaisella RS5:llä. Ihan pirteä ilmestys kaiken maailman kaskaiden ja anjovisten seassa!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiKyllä kävin saksalaisessa laatukaupassa, ja klubipaita päällä kun aamulla olin SBC:ssä.
Illalla kuninkaanmäellä Samii- tuli vastaan passatilla.
EDIT: Sami, ehdit ennen mua, edessäni ajoi welloo Compeella.
Ok, moro vaan. Hieno auto sulla. Mulla oli semmoinen valkoinen B8 Avant siinä aika samoilla kohdilla parkissa mutta vastakkaisella puolella.
Comment
-
En tiedä oliko foorumilaisia mutta tänään alkuillasta nätti musta B8 Avant ajoi perässä Kehä I:ltä Länsiväylälle menevää ramppia. Oli siinä vielä joku Latviankilpinen Subarukin samassa letkassa. Kun ajoit ohi Larun liittymän kohdilla, näytit peukkua. :)
Comment
-
Puolenpäivän maissa kilvenalusella varustettu musta 4f avant kääntyi haarajoen kohdalla vanhalle lahdentielle,seistiin peräkkäin risteyksessä ja lähdin samaan suuntaan perääsi hopean värisellä b7:lla.
Myöhemmin illalla honkarakenteen kohdalla etelän suuntaan vastaan ajoi musta a3 8p edessä kilven alunen,vanhalla tiellä tämäkin bongaus.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja tuomos Näytä viestiturbokiisselin audi oli laakkosen takapihalla tänä aamuna.
Comment
-
Ihan komea B8 farkku Clubin kilvillä Helenan Sopassa, juuri nyt. Parkkasin Mesellä viereen, koitin jättää ruostevälin :P
Comment
-
Musta hitoksee kolee B5 Avant Saimaan Valaisimen pihassa Lappeenrannassa noin viisi minuuttia sitten. Itse olin Urheilu Koskimiehessä shoppailemassa.
Comment
Comment