Viiskulmassa laivurinkadulla tumma A6 4F sedan tuli vastaan noin puoli viiden maissa. Klubinkilvenalunen edessä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viestiNeljältä laakkosen kohdilta tuli bongattua: Vissiin Laurijt (keltanen musta kattonen S4 B6), musta S2 ja punainen S2. En kehdannut lapasta portterista heilutella.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiThe Switchin pihalla morjesteltiin B8 avantin kuskin kanssa.
Comment
-
-
Helsinki Järvenpää välillä Lahdenväylällä urQuattro tai urQuattro henkinen Coupe. Hyväkuntoisen näköinen musta kaunotar, kuka tunnustaa?
Comment
-
Riihimäen HAMKin pihalla alkuviikon ihastellu tumman harmaata pitkäkatto b7 s4:ää, jengitunnuksia löyty, olistaja täällä?
Tänään n.30min sitten pihalta vielä kurvasi imola b5 s4 pois kun olin omalle autolle kävelemässä, jengitarra takasivuikkunassa.
Laitetaan vielä viime pe bongattu "AHISSS" Tampereella Rajasalmen (olikohan se noin) sillalla, tulin aamulla ennen kymppiä vastaan valkosella ategolla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraa Näytä viestiEilen varmaa tuo parempi puolisko ja tänään minä siinä koivupään risteyksessä? :) en tajunnu morottaa kun yritin vaa bongailla alusia :D
Joku oli tuupakan mäkkärin kohalla valoissa takana sinisellä ässällä. Aluset oli vissiin takana?
Comment
-
Pykiz: Kyllä siinä on turbo ja kuulerikin :) Coupe Quattro alunperin, S2:n 3B koneella vaan.
Kuva linkillä jos vaan toimii: http://scontent-b.cdninstagram.com/h...10939120_n.jpg
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viestiTänään n.30min sitten pihalta vielä kurvasi imola b5 s4 pois kun olin omalle autolle kävelemässä, jengitarra takasivuikkunassa.
Comment
Comment