Anjupi: juu olin töistä tulossa, kiitoksia. Sinua en tainnu hoksata kun pääsi valoista niin nopeasti kääntymään.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viestiHopsis tai rouva just äsken Sastamalan keskustan kiepiköillä.
Comment
-
Jos en ihan väärin nähnyt niin klubi-paidan Alastarossa Porsche-festvalin katsomossa sekä musta A6 mustat rinkulat ja kilvenalunen takana Mikkelissä tuli vitostielle sataman/keskustan rampista ja suuntasi pohjoisen päin ja edelleen Pieksämäelle päin n. 19.20. Olin sen pienen letkan viimeisenä naamioitunenna ruskeaan farmari-astraan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiRistoee:n kutonen Yliopistonkadulla ootko rekisteröimässä autoa pakuksi ku penkit kaadettu? ;)
Comment
-
Kenes keltainen S3 8L valkoisilla rota grid vanteilla oli eilen parkissa Lahdessa vapaudenkadulla yöllä? Siisti!
Comment
-
Länsiväylällä Espoon keskuksen ramppien kohdalla punainen B5 S4(?) Avant tänään 18.30 - 19.00 välisenä aikana. Lisäksi oliko klubilaisia joka ajoi perässäni Munkkivuoren ostarilta Ulvilantietä pitkin ja kääntyi Taliin? Ajokkina madallettu sininen B6 sedan. Tunnuksia ei ainakaan edessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pide Näytä viestiKallansilloilla n. klo 18 aikaan musta RS6, jengitunnukset oli perässä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viestiEi se musta mersu ole enää minun :D oli kylläkin meille tulossa.
Kävikö Toni Pudiksella ajamassa? ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiNogaro B5 RiSa Malmilla.
Comment
Comment