Juu. Luulen, että molemmilla oppimiskäyrä on vielä sen verran alkuvaiheessa, että noin reilut parannukset ovat olleet mahdollisia. Löysäähän sinne jäi itellekin, ei uskalla häkin puuttuessa ihan kaikkea ottaa irti mitä lähtis. Ja toki vähän linja hakee kierroksesta toiseen, että sellaista kokemuksen suomaa varmuutta ja tarkkuutta tarvittaisiin täälläkin. Katsotaan nyt jaksaako sille häkkiasialle tehdä jotain talvella vai ei.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kierrosaikoja eri radoilla
Collapse
X
-
-
Uusi Octavia RS Ahvenisto 1,40 yläosat paikoin kostealla radalla
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=tfEZiz8P8BM
Omat ajot vakio RS2:lla 1,40... Taidan ottaa tuon vaimolle ostetun kauppakassin seuraavalle ratapäivälle lainaan.... Tai sitten en vaan osaa ajaa autoa.
Comment
-
Pitäiskö topiccia päivittää?
Alastaro 18.5. 2014, pirun kuuma eli 25+?
Audi 90, tällä kertaa uudet Toyot alla. Performanceboxilla 1:32,6.
Liekö kuuma keli syynä syksyyn verrattuna hitaampaan menoon, tai sitten syksyn aika on haamu. Pitäisi vissiin kaivella puhelimesta datat ja tarkastella uudemman kerran.
Positiivisena puolena vuoden takaiseen Alastaron reissuun verratenkin ajat parantuneet parisen sekuntia. Nyt mentiin säännönmukaisesti 1:33,x kun viime vuoden paras oli 1:34,x ja paljolti ajat 1:35-alkuisia.
Comment
-
Joo mä jäin 1:31,5 s aikaan Alastarolla, vähän parempaa odotin mutta kyllähän keli oli tappo kuuma, joten ihan kelpo tulos. Jarruja ei uskaltanut ihan loppuun jättää, pari kertaa meinasi mennä pitkäksi, kun kävivät "hiukan" kuumana :)
Mittarissa oli +28 tuon vedon aikaan ja yli 30 meni päivän aikana.
Alla oli melkein jo sileät Toyo R888:t ja KW V3 alusta tiukimmillaan. Muuten normaali painava ässä.
Comment
-
Alastaro 19.4.2015 +10, puolipilvistä
VW Golf GTI mk2, ffp cup
Edessä Yokohama A048, takana sileät Toyo R888
1:33.3, Race Chono 10hz
Comment
-
1.57.32 oli nopein kierros sunnuntaina Alastarolla Racechronon ilmoittamana.
Autonahan on arviolta 60hv imudiesel Vw Vento, JOM-alusta ja 16" ATS alut 195/45 Nexenin kumeilla. Painoa oli viime kesänä kuskin, työkalujen ja poppivehkeiden kanssa n. 1350kg. Nyttemmin varmaan painavilla 16" aluvanteilla vielä enemmän :)
Comment
-
Alastaro 19.4 AS:llä ja käsikellolla 1:39 alkavia, alla ehtoo puolelle ehtineet 255/35/19 Dunlopit, yllätyksekseni nämä pyrki driftaamaan enemmän kuin Nokiat Botnialla. Huiput oli jotain hiukan yli 150km/h. Botnia 12.7.2014 2:09 alkavia, alla Nokia LineZ 235/35/19, huiput n. luokkaa 180km/h. Kummassakin alustana vakio Select Drive moodissa Dynamic, ESP turvahässäkät aktiivisena sekä vakio jarrut.
Comment
-
Audi A4 B5 1.8T
Porkkiksen lastu, DIY/BSR putkisto, pyöränkulmat, Toyo R888.
Alastaro 1:35.31 150,3km/h
Ensipuraisu (vanhoihin kuluneisiin, leimat -04)semislikseihin ja täytyy sanoa että ei ole enää paluuta katurenkaisiin, niin paljon enemmän oli pitoa. Yli 300tkm ajetut koneen ja vaihteiston tukikumit alkavat olemaan melko löysät, putkisto hakkasi kardaanitunneliin ja kytkin rupesi lopulta kolmosella luistamaan. Pieniä vikoja ja muutamalla pienellä muutoksella ajasta saa vielä pari sekuntia pois. Sitten aletaan olemaan lähellä ratakakkiksien kierrosaikaa.
Comment
-
Vakio 996 gt3: Alastaro 1:33:3. Lastenistuimella 4-vuotias, ihan mahdoton höpöttäjä menoa rauhoittamassa :)
Comment
-
1.55,1 taittui imudieselillä tänään Alastarolla kierros, aiempaan erona alla olleet peltivanteet (10v vanha sekarengastus) ja ylimääräinen roju pois autosta.Viimeksi muokannut terroristiristo; 19.7.2015, 16:49.
Comment
-
Ahvenisto 18.7.2015 aurinkoinen hellepäivä
VW Golf GTI MKII ffp cup
Vanhat Yokohama AD048 edessä ja takana uudet Toyo R888.
1:38.0 Race Chrono 10Hz
Comment
-
Ahvenisto 18.7
Audi S4 B5 avant
Toyo r888
kw3
Porkkiksen ohjelma bensalle.
Mittaus: Performance Box
1:35.xx aikoja tuli useampi, kun nopeeta pääsi vetämään. Ihan jees toimi auto, ainoa murhe oli tarvike jarrupalat ympäri autoa, kun kunnon palat ei ehtinyt tähän hätään. Aika nopeasti alkoivat häviämään ja palat kului päivässä radalla kokonaan eli pitää ostaa vielä kierros tarvikkeita heti kotona :)
Ahtoja kun tiputti muutaman kympin kadulta pois, niin ei kuumuus vaivannut ja turhaa sudi mutkassa lähdössä.
Comment
-
Ahvenisto 4.7.
Vw Vento 1.9imuD ~60hv?
Jom-korkeussäädettävä alusta leimakorkeudessa
185/60R15 sekarengastus '08 ja '09 leimoilla
2.02 Racechronolla mitattuna, optimaali ajaksi näytti 2.00
Hauskaa se tuollakin on, vaikkei kovaa pääsekään :)
Comment
-
Ahvenisto 18.7
Audi S4 B6
245/35/19 Linglong Greenmaxit
1.58.69 kännykän Racehronolla. (näytti muuten saman ajan optimaaliseks kyseisellä sessiolla :o )
Ja tosiaan ensikertalaisena Ahvenistolla, joten ajolinjat ja jarrutukset oli mitä oli, mutta hauskaa tuo oli kuitenkin.
Comment
-
Ahvenisto 18.7.2015
Videolta kellotettuna paras ~1:48. Racechrono oli pihalla puhelimen gps:ää käytettäessä.
Audi A4 B7 3.0 Tdiq (vakio 232 hp) 6v manuaali
225/40R18 Hankook V12 evo2
Hyvin samoissa kuin edellisellä autolla, menohaluja on enemmän, mutta alusta (ja kenties renkaat) huonommat. Paino noissa on melko lailla sama.
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viesti7.9.2013 Ahvenisto: 1:49:11
A6 C5 Avant quattro 2.8 (193 hv), omapaino otteen mukaan 1730 kg + 90 kg kuski. Mitattuna Racechrono + 10Hz gps. Optimikierrosaika rc:n mukaan 1:48:04 ja maksiminopeus 150,2 kmh.
Comment
Comment