Kiitti vaan, mulle on nyt tulossa A3 läpät, katotaan ensin saako niistä mitään järkevää. Jos ei, teen sit itse hyödyntäen noiden A3 orkkisten kiinnityksiä. Oon ennenkin tehnyt, mutta kyllä sitä mieluummin vaan ruuvais paikalleen valmiit, varsinkin ku ei ole mitään tallia tms.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
RS 3
Collapse
X
-
Kunnollinen kiveniskuteippi kyllä ajais varmaan saman asian niin ei tartteis pilata hyvää korimallia roiskeläpillä. Nuo orkkisläpät alkanee ajan kanssa värivirheilemään harmaan ja mustan välillä niikuin kaikki tollaiset muoviset listat yleensäkkin.
Tosin rapaa kiveniskuteippi ei estä lentämästä, mutta eipä se auto rapakelillä puhtaana pysy muutenkaan.
Comment
-
S3:een on ainakin joku modannut imprezan läpsyttimet:
http://www.audi-sport.net/vb/new-a3-...-mudflaps.html
Ulkonäöstä en sano mitään kun kauneushan on katsojan silmissä ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hese76 Näytä viestiHieman OT, mutta onko sen punaisen lehdistöauton rekkari RS-340 ? Semmonen ainakin liikkui tänään Oulussa...
Comment
-
Tuo on kyllä, Pekka, upean näköinen laite, ei voi kuin onnitella. Ja varmasti on löylyä, että ehtii joka paikkaan. Ite olen sen verran puukorva (tinnitus vaivaa) ettei ole väliä mitkä hifit siellä autossa soi joten soittelen ihan noilla Allroadin vakio-Boseilla, mutta tuohon peliin varmasti löytyvät sopivat soittimet kaikenlaisista vastalauseista huolimatta =)
Comment
-
Tuosta vielä pienoismalli hattuhyllylle tai kirjahyllyyn:
http://forums.fourtitude.com/blog.php?b=669
Comment
-
-
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja jannes Näytä viestiPeke, miltä RS3 vaikuttaa nyt, kun olet varmaan jo vähän päässyt sen kanssa sinuiksi? Olisi mielenkiintoista kuulla etenkin, kuinka se vertautuu tuohon aiempaan Evoosi.
Comment
-
Näinhän se Anttila on. :)
Ei mutta jannes, verrattuna Evoon auto on kyllä yllättävän erilainen. Vakiona noita tietenkin pitäisi verrata tai sit about samoilla muutoksilla, mutta sanotaan nyt näin, että jos verrataan tuota suht vakiota RS3:sta ja mun ex-Evoa, niin kyllähän tuo mutkissa on aika paljon Evoa jäljessä. Sit melkein kaikessa muussa edellä. :) Tomaattilaatikko tappaa pienen osan siitä ajofiiliksestä, mitä Evossa on ja ohjaus on kans aavistuksen parempi Evossa kun on vielä hydraulinen eikä sähköinen. Mutta jarrut, alusta VAKIONA, kone, mukavuus, hiljaisuus, äänet, varusteet(ja lisänä RS:ssä niidenkin ohjelmoitavuus) ja yleinen laatuvaikutelma nyt ainakin on RistoSakarissa parempaa kuin Evossa. Onhan nuo niin erityyppisiä autoja, Evolla tekis mieli kokoajan ajaa "rallia", mm. käyttäytyy paremmin mutkissa kun sai kaasulla luisuun, vastaa kaasuun heti eikä pienen viiveen jälkeen jne, tuolla diudilla olen malttanut ajella yllättävänkin rauhallisesti, saldona vasta yhdet sakot. :)
PS. Evo ns. pariutuu Webaston kanssa paremmin kuin Audi, vaikka ensitieto oli just päinvastoin. :(
Comment
Comment