Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Passatin piristäminen PES G2:lla ja upgreidaus 2.7bitiksi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ilmeisesti moniurahihna on pykälän liian pitkä. Vinkaisu startissa, mutta toimii muuten. Ohjaustehostimen pumpun ja vaihdelaatikon RVS:t pistin pyörimään, kun näillä uskomushoidoilla jatkan. Mottiin pistän seuraavana riskillä RVS:ät.

    Löytyykö mielipidettä: https://www.etektuning.com/tte780-tu...s4-b5-a6-2-7t/

    Comment


      Minulla nuo odottaa vuosihuollon yhteydessä tapahtuvaa asennusta. Kovasti kehutaan, mutta tiedä sitten..?

      Comment


        Varmaan ihan asialliset ovat, toki hintaahan noille kertyy. Rahti lienee useita satasia ja tullit + alvit.

        Comment


        • Olisi siellä edukkaampikin tuote: https://www.etektuning.com/atp-2-7t-...c5-audi-s4-a6/

          Comment


            Nuo GT turbot ei Garrett:ia mainosta eli kopiot? Itse kyllä fanitan Garrettia ilman mitään järkiperustetta.

            Comment


              Eiköhän TTE:n tuotteita saa euroopastakin?

              Comment


              • Dachaussa taisi firma olla. Niiden omilta sivuilta en hintoja löytänyt. Jälläreitä on varmasti Euroopassa.

                https://www.willhaben.at/iad/kaufen-...rs6-195083169/

                Comment


                  Ja monessa paikassa on kanssa runko maksu. Eli webshopissa hinnat vähän sisään heittäjiä. Tuolla rahallahan sit laittaa pari GTX:ää tekee vielä tarvittavat muutos palikatkin.

                  Comment


                    Myy suoraankin, kysy tarjous sähköpostilla jos kiinnostaa. Voi myös lähettää vanhat k04 nahkahousulle päivitykseen, jolloin hinta tippuu.

                    Comment


                      TTE780 audi-sport foorumin mukaan 5100€, siihen päälle vielä jos haluaa uusia öljylinjan letkut teräspunoksena. Tais tuolla myyntipalstalla olla vielä Tial 770 KKD satsien kanssa alle 4k€ ;) mut jos TTE sarjaa enemmin haluaa niin sitten suoraan isompaa kuin 780 samalla hinnalla.

                      Comment


                      • Sattui konerikko huonoon saumaan. Jäi parikin edullista turbokauppaa tekemättä koneprojektin takia. Ennestään tallissa oli projektimotti valmiina, nyt sitten kaksi. Mitään määrättyä merkkiä tai mallia turboihin ei ole. Ainoastaan luotettava ja hinta laatusuhde kohdillaan. Yli 700hv pitäisi kuitenkin päästä, mutta mitään mörköä ei ole tarkoitus tehdä. Yritän nyt paremmin tietäviltä vinkkejä kysellä.

                        Comment


                        • Nyt kun uudella kokoonpanolla alkaa 1000km:ä lähestyä, niin olen huomannut kulutuksen lisääntyneen. Toki voi mennä uutuuden viehätyksen piikkiin eli torsenperään. Lisääkö se kulutusta normaaliajossa? Omaa laiskuuttani en vaihtanut vaihteiston mukana ollutta nopeusanturia. Hapettumia oli liittimessä ja pistin niihin kontaktisprayta. Nyt säätilan vaihtelut ovat aiheuttaneet nopeusmittarin toimintaan katkoksia. Hiihtolomalla on tarkoitus kaivaa verta nenästä ja lähteä passatilla perheen kanssa pohjoiseen. Sitten näkee kulutuksen matka-ajossa Re85:lla. Joutuu toki tyrkkäämään bensaversion sisään matkalla. Katsotaan meneekö hinurilla jonnekin...

                          Comment


                          • Aamulla talon ulkomittari näytti -2c, mutta auton mittaristo -39c. Matkalla töihin näyttö seilasi -42c ja -2c välillä. Seokset oli laihalla. Kotiin palatessa ja illalla kaikki oli ok. Näköjään uusia ominaisuuksia ilmaantuu lisää.

                            Comment


                            • Tuli räpellettyä sytkän maadoitus paksummaksi. Kun pohjoisen reissu on tulossa, niin pitäisiköhän kuitenkin maskia peittää, jos kunnon pakkasta pukkaa? Lähinnä mietityttää välijäähyjen virtaus, kun huohotus on kuitenkin paksua letkua ja hämähäkki oma tekele. Nyt kun "uutuuden" viehätys on kadonnut, niin normaali kulutuslukema näyttäisi olevan samaa, kuten aiemmin. Ulkolämpöanturin pistin Laakkoselta tilaukseen, kun näyttää elävän omaa kivaa.

                              Comment


                              • Rovaniemessä on pilttuu paikka varattuna jos tulee matkaan ongelmia. (hymiö tähän)

                                Comment


                                • Kiitos tarjouksesta, mutta yritän välttää :) Rupesin hannailemaan, joten pistin ahdot 1bar ja keulan umpeen, sekä ilmanoton konetilaan. Nastatkin pistin alle ja pisti jarrupidon kohdilleen. Lämpöanturi tietenkin toimii nyt täysin normaalisti, kun uusi on hankittu. Suksiboxi katolle ja kohti uutta seikkailua. Aika dramaattinen ero tuntuu 1-1.5bar ahdoilla auton toiminnassa, varsinkin jäällä.

                                  Comment


                                  • Tuli tehtyä viime silaus ja putsasin huohottimen letkut. Kyllä oli taas sinappia täynnä. Tuota paskaa kertyy, vaikka olisi millaiset röörit. Kovia pakkasia luvassa pohjoiseen, joten sinne siis. Toinen lambda oli saanut vikakoodin aikaiseksi, joten tiedä vaikka pajaa tarvitaan. Otan suosiolla pari lambdaa mukaan. Näillä mennään huomenna :)
                                    Viimeksi muokannut Kilu7; 24.2.2018, 23:00.

                                    Comment


                                    • Rytöläjä jaksaa edelleen kuljettaa ilman toimenpiteitä. Kovin pakkanen on ollut -27c ja lähti sentään tulille ekalla. Nyt tankissa 95e10 ja kulutus tippui, mutta rahallisesti ei voittoa. Pakkanen pisti herjat kumpaankin lambdaan lämmityksestä. Nopeusmittari seilaili välillä, joten voi satku olla mittarista pois tällä hetkellä. Otin pohjakosketusta jokuseen otteeseen, vaikka ei kori maata nuole. Nyt sitten vuotaa putkisto. Ilma-alusta olisi kätevä tai maasturi. Toki kivaa tällaisella ongelmajätteellä premiumia on härnätä jäisillä teillä (muutenkin) :)

                                      Comment


                                      • Kyllä karvan alle kympin pääsee 95e10:llä boxi katolla, kun ajaa kevyellä loadilla. Taas on tankissa e85, kun kainuussa ollaan. Bank1 nokkastefa vuotaa. Nokka oli aiemmin ruosteessa ja naarmu. Uusi stefa ei auttanut, vaikka kiillotin nokan. Kuinkahan tuon saisi pitämään?

                                        Comment


                                          Ohkaisempi stefa vaikka etrasta. Asettuu hiukan eri kohtaan akselia, niin voisi pitää?

                                          Comment


                                          • Ajattelin kokeilla tuota http://www.motonet.fi/fi/tuote/60160...-metalli-250-g

                                            Täyttäisi naarmun ja hioisi pinnan uudestaan. Tänään tulikin jo kotiuduttua reissusta. Auto tykkää, kun sillä ajetaan. Sähköongelmia ei ilmennyt viimeisen reilun 1000km:n aikana. Toki ne aikaisemmatkin oli vain hetkellisiä. Ilmanoton pistin kesken matkan takaisin keulaan. Maskipeittoa tuli käytettyä. Täytyisi päästä nosturille, että saisi putkiston taas pitämään. Sitten voisi taas alkaa tuttu päästömittauspelleily. Kitkat pistettävä samalla alle.

                                            Comment


                                              Ethän ole tosissaan tuon kemiallisen metallin kanssa ?

                                              Tuo ohuempi stefa on ihan hyvä neuvo, jos naarmulla tarkoitat stefan tekemää uraa.

                                              Comment


                                              • Ura/naarmu on akselin suuntaisesti pitkittäin. Varmaankin stefan poistossa syntynyt. Ei siinä ohuempi stefa auta. Mikä siinä kemiallisessa metallissa olisi huonoa? Muuten olisi vaihdettava nokka-akseli. Juuri tällä hetkellä ei ole intoa kyseiseen operaatioon.

                                                Comment


                                                  Jos se ei ole syvä naarmu, akseli sorviin ja kaulan hionta ja kiilloitus.

                                                  Comment


                                                    Kemiallinenmetalli ei tuossa kohtaa ole pitkäikäinen ratkaisu

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7 Näytä viesti
                                                      Ura/naarmu on akselin suuntaisesti pitkittäin. Varmaankin stefan poistossa syntynyt. Ei siinä ohuempi stefa auta. Mikä siinä kemiallisessa metallissa olisi huonoa? Muuten olisi vaihdettava nokka-akseli. Juuri tällä hetkellä ei ole intoa kyseiseen operaatioon.
                                                      Mä voin auttaa tossa nokan vaihdossa jos meinaat ja haluat sen vaihtaa, oon iskälomalla vielä 21 päivä asti niin aikaa on.. Tota kemiallista metallia olen ite käyttänyt ja mun mielestä ihan Ok tavaraa..

                                                      Comment


                                                        On kyllä vaan pirun pehmeää loppujen lopuksi tuo kemiallinen metalli, kun sen pitäisi kestää hankausta pistemäisellä alueella.

                                                        Comment


                                                          Tuo on ilmeisesti aika hyvää tavaraa:
                                                          http://www.belzona.com/en/products/1000/1111.aspx

                                                          Comment


                                                          • Vaikuttaisi hyvältä videoiden perusteella. Pienin pakkauskoko 1kg ja hinta pari hunttia. Jos joudun nokan irrottamaan, niin toisen pistän tilalle. Kuitenkin olisi halua välttyä siltä. Niinpä toivoisin lisää vinkkejä asiaan kemiallisten metallien osalta. Erilaisia löytyy, mutta onko kokemuksia?

                                                            https://www.karkkainen.com/verkkokau...llinen-metalli

                                                            Comment


                                                              Oletko hionut tuon naarmun hiekkapaperilla tasaiseksi ?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X