Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 Avant kolisee

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Iskareiden irroittamisesta joustintolppa autossa kiinni:

    Oletteko käyttäneet tätä Bilteman työkalua avaamiseen ja kiristämiseen yläkautta iskarin kiinnitysmutterille tolppaan/joustintuen jalkaan Audi B4 :lle, kun tolppa autossa kiinni

    osa #25
    http://autopartmaster.com/en/?action...quattro%201996

    Biltema tuotenro 191256 , 20345

    Linkit:
    http://www.biltema.fi/osteri/osteri....m&tuote=191256
    http://www.biltema.fi/osteri/osteri....tm&tuote=20345

    Tuo tolpan iso kiinnitysmutteri on ruostuneessa tolpassa hieman tiukassa putkipihdeille...

    hakusanoja: etupään iskareiden irroitus
    Viimeksi muokannut Tommy200rs; 29.6.2011, 11:01.

    Comment


    • #92
      Noilla bilateman hylsyavaimilla saa ainakin näppärästi tuhottua otehahlot siitä holkkimutterista. Hylsyn sisäreikä on reilusti liian iso iskarin pään kierreosaan nähden, aiheuttaa sen että hampaat pääsee lipeämään koloistaan ja valmista tuli. Toimii ehjällä mutterilla ehkä jos muistaa laittaa teippiä tai jotain muuta sovitetta keskittämään hylsyn oikein. Vähemmillä vahingoilla melkein pääsee sopivan tylpällä taltalla ja 1.5kg hienosäätövasaralla.

      Comment


      • #93
        Näyttäisi siltä, että tolpan yläpäässä oleva holkki iskarin (koni) rungon yläpään ympärillä on sisähalkaisijaltaan väärän kokoinen (siis holkin yläpuoli; alapuoli on ok iskarin halkaisijalle) ja tuo Bilteman työkalu ei mene pohjaan asti kunnolla silloin kun tuota tolppamutteria pitäisi ruuvata kunnolla kiinni.

        Orkkis iskari on vielä tutkimatta...

        Täällä eräs varaosakone, joka kertoo iskareiden saatavuutta B4:een
        http://www.teilesuche24.de/audi/coup...aempfer-100121

        Sachs:n luettelo
        http://www.biili.fi/iskarit.php
        hinnasto http://www.biili.fi/Sachs-iskarit.xls
        Viimeksi muokannut Tommy200rs; 29.6.2011, 11:47.

        Comment


        • #94
          Onko pikkukoriseen hyviä vinkkejä raidetankojen irroitukseen ohjausvaihteesta? Ajettelin suosiolla vaihtaa molemmat tangot, mutta pikaisella vilkaisulla näyttää melko ahtaalta paikalta.

          Comment


          • #95
            Eihän siellä mitään ahdasta ole :) Kääntele ohjausta oikealle päin, niin tulevat paremmin näkyville. Jos pääsee auton alle, niin pitkällä jatkolla ja hylsyllä pääsee suoraan. Onnistuu kyllä konehuoneesta käsinkin.

            Comment


            • #96
              Kiitoket vinkistä. Taikasana tässä oli kääntää ratti oikealle, jolloin kiinnikerauta tulikin ihan "syliin". Mutterit alakautta irti 2,5 jatkovarren avustuksella, pultit yläkautta pois ja raidetankon ulkopäät irti, niin sehän oli koko paketti ulkona hyvin nätisti ja uutta osaa käänteisessä järestyksessä paikalleen.

              Seuraava probleema, eli omassa rs2:ssa on valutukivaret edessä ja nyt laitan KW:n asennuksen yhteydessä powerflexiä paikalleen. No tukivarsi meni melko tappelulla paikalleen (tunkkausta ja kevyttä lekomista). Tuntuu että tukivarsi ei istu etuapurunkoon kovinkaan hyvin ja se on "vinossa". Kuuluuko takimmaisen varen olla kaareva vai onko tukivarret täysin suorat alunperin? Ohessa kuva vielä aiheesta, keulan puoleisesta puslasta näkyykin kuinka huonosti tukivarsi istuu puslaan...
              Attached Files
              Viimeksi muokannut Ollkar; 16.6.2012, 08:52.

              Comment

              Working...