Tosiaan oli varmaan väärin sanoa että tuolla 18-1210 numerolla saa Motonetistä Febin laakerin/kumin, koska se firma ostaa niitä aina varmaan sieltä mistä halvimmalla saa. Mutta viikko sitten kävin kaksi hakemassa ja kummatkin tuli mukaan koska oli tosiaan Febiä.
Juu, nuo iskarit mitkä mulle tuli on varmaankin väärät vaikkakin jotkin luettelot väitti niiden sopivan tuohonkin ajokkiin (ajattelin että mukana tulee valmiina sovitteet). Pituus sama kuin noissa RS2 pumpuissa, mutta halkaisija yläpäästä pienempi. Mukana tullut mutteri oli 52millisille putkelle mikä ei mulle sopinut.
Tänään se nähdään :)
Juu, nuo iskarit mitkä mulle tuli on varmaankin väärät vaikkakin jotkin luettelot väitti niiden sopivan tuohonkin ajokkiin (ajattelin että mukana tulee valmiina sovitteet). Pituus sama kuin noissa RS2 pumpuissa, mutta halkaisija yläpäästä pienempi. Mukana tullut mutteri oli 52millisille putkelle mikä ei mulle sopinut.
Pystyykö muuten B4:sesta vaihtamaan ton iskarin yläpään laakerin+kumin irroittamatta joustintukea autosta?
Comment