Konehuone oli sen verran paksussa öljy/hiekka/mitälie v6 eritteitä ja ripulikerroksessa että se oli pakko tiskata ennenkuin sille mitään viitsi tehdä.
Naapurilla on onneksi mopoauton kokoinen kärsserin kuumavesipesuri jolla kurakerros poistui melko näppärästi.
Kuva lähtötilanteesta.
Tiskasin askin ja pulttasin lootan kannakkeet kiinni, niin sai soviteltua 01E paikalleen.
Aika kivasti osuu paikalleen rs4 kannakkeilla. Vetarit vaan pitää keksiä jostain joka oli kyllä tiedossakin koska 01E laipat on isommat. Meinasin kyllä ährätä tähän b6 alumiiniset pulttilaakerilla olevat etunilkat että saa isomman etuvetarin käyttöön.
Kardaani meni ostoslistalle, B5 koppaisista pitäis käydä 6 vaihteisista 1.9tdiq, s4 ja rs4.
Moottorin kannakkeiden hitsailu ei oikein onnistu ennenkuin on uus perä ja kardaani paikallaan että näkee kardaanilinjan oikeaksi.
Ps. Ostetaan b5 6-v kardaani, b6 alumiiniset etunilkat ja b6 etuvetarit.
Naapurilla on onneksi mopoauton kokoinen kärsserin kuumavesipesuri jolla kurakerros poistui melko näppärästi.
Kuva lähtötilanteesta.
Tiskasin askin ja pulttasin lootan kannakkeet kiinni, niin sai soviteltua 01E paikalleen.
Aika kivasti osuu paikalleen rs4 kannakkeilla. Vetarit vaan pitää keksiä jostain joka oli kyllä tiedossakin koska 01E laipat on isommat. Meinasin kyllä ährätä tähän b6 alumiiniset pulttilaakerilla olevat etunilkat että saa isomman etuvetarin käyttöön.
Kardaani meni ostoslistalle, B5 koppaisista pitäis käydä 6 vaihteisista 1.9tdiq, s4 ja rs4.
Moottorin kannakkeiden hitsailu ei oikein onnistu ennenkuin on uus perä ja kardaani paikallaan että näkee kardaanilinjan oikeaksi.
Ps. Ostetaan b5 6-v kardaani, b6 alumiiniset etunilkat ja b6 etuvetarit.
Comment