Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Ei vaiskaan.
Tosiaan LO600 lähtivät käläppiin. Jotain tilalle.
Logittelin tuossa pari päivää sitten vielä tuota vanhaa ohjelmaa niin täydestä laukasta hajosi maffi. Kokonaan mykäksi. No nyt uutta alla ja uutta logia.
Nykyisellä setupilla max ahot 1,65-1,7bar. Ilmoja menee maksimissaan läpi 416g/s. Fats 3,1sec kesäkummeilla.
Talvigummeillahan se on nopeampi.
Polttoainelinjan kun uusin niin otin sen RS:n tyypillisen Y-haaran pois. Eli normaalisti polttoaineen pumpun tuotosta osa menee paluukiertoon suoraan jolla se siirtää polttoainetta tankissa.
Tämän otin nyt pois ja laitoin vain paluun hoitamaan tuota siirtoa. S4:ssa on näin.
Pari kertaa olen nyt tankin tyhjilleen ajanut ja näyttää pelaavan tuo.
Oisit vaan laittanu ne maailman nopeimmat ahtimet kiinni ja ajellu ennätyksiä. Nyt ei sitten enää kannata katella Loban katalogia vaan siirtää katseet johonkin muualle mistä löytyy kapasiteettia koettelemaan sitä korsettia.
Lupe: Jos tää proggis onkin vaan insaidereille..? :)
Voihan sitä tönärillä mitata noin mitat imu inducer ja pako exducer. Mutta imu ex ja pako in joutuu purkamaan ja tuskin halua siihen ryhtyä. Muutenkin mitat löytyy, kun googlaa.
Sanotaanko että kyllä joku tältä palstalta ne jo pieneksi mainitsi :D
Audisrs:llä oli kuvien kera siipien mitat.
Ja oikiasti pienet ne on :) ulkoisesti. Kuin orkkikset :D
Comment