Pesin tekstiilipesurilla 15 vuotta kuraa keränneet ja viimeiset kolme kuukautta ulkona taivasalla olleet auton jalkatilojen kangasmatot. Niistä tuli vielä ihan käyttökelpoiset. Kaksi täyttä säiliöllistä vettä meni pesurista läpi. Aivan käsittämätön määrä paskaa sopii imeytymään vuosien varrella, tuntui ettei se kuraveden tulo lopu ikinä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä turasit tänään tallissa?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiNo hyvä etten ottanut niitä mukaan sitten :).
Comment
-
Aloin vaihtaa A2:n alipainepumpun ja kannen välistä tiivistettä into pinkeänä kunnes totesin kaiken purkamisen jälkeen, että ostamani peltitiiviste oli väärä ja autossa oli viton-kumiset tiivisteet. Tiivisteiden liotusta jarrunesteessä pari tuntia ja moottorisilikonilla kasaan. Täytyy jossain vaiheessa tilata oikeat tiivisteet jos tuo patentti ei nyt pidä.
Comment
-
Tuli vaihdettua vaihdekepinpussi uuteen, jossa tikkaukset samaa väriä kuin ratissa.
http://aijaa.com/igKuoj
Comment
-
Vieras
-
Eilisen hommina audin öljyvuotojen korjailua ja uudet öljyt. Vent.kopantiivisteet vaihdoin, edellinen asentaja oli jollain ihme töhkällä liimannut ne koko matkalta kiinni, ja se töhnä oli lähes kivettynyttä tässä vaiheessa. Mukava oli irrotella tiivistepinnoilta se.
Sitten alemman öljypohjantiivisteen vaihtoon kun sieltä on vuotanut aika runsaasti. Tuumasta toimeen ja öp irti, kas siellä ei ole tiivistettä ollenkaan vaan ainoastaan lähes näkymätön kerros tiivisteliimaa. Sinne asiaan kuuluva tiiviste ja liimat vielä väliin. Uutta öljyproppua, suodatinta jne ja öljyt sisään. Toimii.
Sitten aloitin tuon Xado käsittelyn koneelle laittamalla ekan tuubin töhnää sisään.
Comment
-
Sen verran tuli pihalla konttailtua, että vaihdoin passattiin Brembon takajarrulevyt ja -palat, sekä huolletut satulat. Harmi kun en saanut aikaiseksi satuloiden maalausta. Olisi ollut mukava heittää kiiltävien osien sekaan, kun kannakkeetkin vaihdoin maalattuihin. Huomenna sitten sama etupäälle. Pitää varmaankin ostaa uusi jarrujen ilmauslaite motonetista...
Comment
-
Kyllä noissa suuttimissa oli keltaiset prikat kärkien tuntumassa, ja vaihtelin kaikkiin uudet Boschin tiivistesarjat ennen tuota ensimmäistä uudelleenasennuskertaa. Nyt tällä kolmannella kerralla sinne meni jotkut vähän läskimmät Vitonit ylimmiksi o-renkaiksi, muut jäi edelleen orkkiksiksi.
Comment
-
Nostin b6:sen talvikorkeudelle, vaan ei sekään mennyt ihan helpolla... Vasemman etutolpan kanssa meni heti yli tunti, kun piti ottaa tolppa käteen jumittavan kierreholkin takia. Takaa piti myös ottaa jouset pöydälle että pääsi herkistelemään holkit. Kivasti oli kw:llä suunniteltu takapään palikat, kun holkkia pääsi pyörittämään alatukivarren läpi 10mm kuusiokololla ja juuri puhdistetut osat liikkui kivasti.
Comment
Comment