Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Suattas olla työkaverin auto. Kuuleman mukaan oli hommannut mustan RS6 plussan mutta en oo varma oliko uittanu jostain sen. En oo ite nähnyt kyseistä autoa vielä

Comment

• Kylmäojalla. Talossa numero 7. A6 and a4 kilvillä. Tarkemmin en anna infoa :D

Comment

• Tummansininen S8 D2 Jumbolla. Tarra oli ainakin sivulasissa.
        Niin ja viikolla joku ajeli B5 Avantilla jossa kilvet takana kehä3.sta.

Comment

• Harmaa b7 avant s-line BRI-... klubikilvenalusella vts abc:lla. Tervepä terve ken lienetkään!?

Comment

• Näinköhän harhoja eilen Järvenpäässä. Valkoinen Q7 ja olin näkevinäni aluset edessä.

Comment

• Mä olen nähnyt saman :)

Comment

• Kehä III aamulla ennen kahdeksaa musta RS3 tikkurilan kieppeillä.

Comment

• Vantaan Motonetillä B7 Avant XOI-xxx, kerhotunnuksin.

Comment

• Puoli kasin aikoihin, punaisen A3 8p perässä E18 Nummelaan asti hyvää matkavauhtia.

Comment

• Kesävauhtia ajavan Yetin aamulla sivupeilistä. Väistin kohteliaasti ja varmistin viestillä kuskin osuvuuden. Osu ja uppos ;) Moro vielä täältäkin kautta Vayne.

Comment

• Jusabergin bongasin tästä omalta pihalta tänään. Ihan vaan kaikille tiedoksi. Heippa vaan.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                          Kesävauhtia ajavan Yetin aamulla sivupeilistä. Väistin kohteliaasti ja varmistin viestillä kuskin osuvuuden. Osu ja uppos ;) Moro vielä täältäkin kautta Vayne.
                          Korppi kuittaa vaikka oli laput silmillä :)

Ääntä nopeampi Yeti siis bongattu, kuski sokea =)

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
                            C7 Avant, XOS-xxx Elielissä parkissa.
                            Minä olin, hei vaan. :)

Comment

• En kerennyt rekisteriä rekisteröimään, mutta sinä joka ajoit tänään puoli viiden jälkeen 4-tietä Lahden kohdilla Helsingin suuntaan valkella 4F:llä klubin kilvenalusilla-> siinä on 100kmh rajoitus, ei 200kmh. Hyvää mainosta klubille vetää keskellä päivää tuplaten lasissa liikenteen seassa.

Comment

• Ärs-6 ajeli aamulla Sarankulmassa vastaan. Komee peli ja rouheet äänet!
                                Ite köröttelin Mikan ja Anssin autohuollon sijaisautolla, Skoda Citigolla vastaan niin jäi varmaan noteeraamatta xD

Comment

• Bongasin aamulla myös samaisen hopeisen ÄRS-6 Hatanpään valtatien ja Tampereen valtatien risteyksessä. Monesti tuon nähnyt samassa kohtaa, kun työpaikan ikkunasta se on osunut silmään. On se kyllä nätti ja kiinnittää huomion!

Comment

• Eetu Possulla Laajasalossa tänään neljän jälkeen.

Comment

• Kerrankin näkee tuttuja noinkin lähellä kotia ja jopa tunnistaa että kuka tulee vastaan :D

Comment

• Killeri taisi ajella compella vastaan jossain lapinkylän lähistöllä. Vähän myöhässä huomasin.
                                        Itse C5 allroadilla.

Comment

• Kyllä, kyllä, oikein bongattu.

Comment

• Kukas on just treenaamassa Fit Tammistossa? Kilvenaluset bongattu.. Terveisin Respan täti :D

Comment

• Tänään puoli kuuden maissa Kehä 1 itään lahdenväylän ja myllikän välillä hopeanvärinen A6 4F avant CTH- alkuinen kilpi ja aluset takana. Mä olin tummanharmaalla espanjalaisen autoteollisuuden kruunulla liikenteessä. Moi vaan!

Comment

• Eilen kauppakeskus Saaren parkkihallissa musta b6 S4 clubialusilla

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viesti
                                                  Tänään puoli kuuden maissa Kehä 1 itään lahdenväylän ja myllikän välillä hopeanvärinen A6 4F avant CTH- alkuinen kilpi ja aluset takana. Mä olin tummanharmaalla espanjalaisen autoteollisuuden kruunulla liikenteessä. Moi vaan!
                                                  Minähän se olin matkalla Itäkeskukseen.

Moikka moi!

Comment

• Härmälänrannassa tänään hieman ennen klo 16 C5 RS6 sedan.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja RHead Näytä viesti
                                                      Kylmäojalla. Talossa numero 7. A6 and a4 kilvillä. Tarkemmin en anna infoa :D
                                                      Bingo! :)

Comment

• Punainen B9 RS5:n Hollolassa, on se vaan stanan hyvännäköinen livenä!

Comment

• Tänään pe 3.4.tampereen ohitustie etelään päin vähän ennen kasia, punainen B5 sedan, oli hieno, peukku

Comment

• Komeaa hopeaa D2:sta morjestettu pihlajiston läheisyydessä.

Comment

• Audi D3 A8, BAD-8 erikoiskilvellä ylivieskassa.

Comment

Working...