Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Hopeanharmaa pitkäkattoinen B8 bongattu aamulla vanhalta vitoselta ja moottoritiellä ajelin sitten ohi, (oli vähän kiire töihin) klubitarra takasivulasissa. Koitin jarruvaloja vilkuttelemalla tervehtiä.

Mukavan kliinin näköinen auto.

Comment

• Musta A6? Tulee aamuisin Hangon suunnasta Lohjalle päin ja iltapäivisin toisin päin. Rekkari oli LS-6 tms lyhyt erikoiskilpi. Joku täältä?

Comment

• Kukas se morjensteli Jyväskylässä hienosta sinisestä S4:sta mulle yks päivä Keljon markettien kohdalla rantaväylällä?? Peilistä jo hetken aikaa seurasin, että kilvenaluset näyttäis olevan.

Comment

• Vähän ennen klo. 4 pohjoisjäken liittymästä Helsinkiin päin ajelin mustalla Cabriolla S4:n perässä, ei vanha NG jaksanut ihan pysyä perässä. Moikka vaan!

Comment

• Moro vaan! Vähän oikaisin koipea juu rampilla ;)
            Viimeksi muokannut Killeri; 3.5.2019, 19:49. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

Comment

• Itiksen Prisman parkkihallissa hopea farkku 4F clubin kilvenalusilla tänään joskus neljän maissa.

Comment

• Nallitien ACF+ 4Motion Passatti oli kestobongaus, kun heitin vaimoa duuniin.
                Nykyisin mun matka stadiinpäin niin ei tule enää bongattua.

Comment

• Vaaleansininen A4 B7 valkoiset Rotat(?) alla seisoi Kemintien risteyksessä vieressä klubialusten kera. En hoksannut tarpeeksi ajoissa morjestella, että terve vaan punaisesta A5sta.

Comment

• Oon bongaillu saman auton useaan otteeseen mutta ei taida omistaja lukea foorumia tai olen missannut joka kerta vastauksen :D

Comment

• Odottelin Lahdessa messuhalliin pääsyä, kun pihaan ajoi taksi, jengilaatoilla. Edessä ja takana oli aluset. B9 oli ajokki ja hopea väriltään.

Comment

• Olen kans katellut tuota vaaleansinistä B7 Oulussa että komea pirssi. Kenen lie.

Comment

• Alunen bongattu aamulla puoli ysin aikaan Elimäenkadulla mustassa 4F Avantissa. Hetken ajelin perässä. \o

Comment

• Eilen oli Kuopiossa Satamakadun varrella talon edessä parkissa harmaahko C5 sedan skodan vanteilla ja kilvenalusella varustettuna.
                            Edit: ja on tänäänkin näemmä
                            Viimeksi muokannut juuhok; 9.5.2019, 21:38.

Comment

• Anssi pikku autolla kehä 1 länteen päin tuossa Malmin paikkeilla tänään.

Comment

• Tais Huttunen ajella b7:lla pohjoseen motaria. Härski rengastus takana.
                                Viimeksi muokannut Killeri; 9.5.2019, 20:40. Perustelu: Sotkut siivottu.

Comment

• Juu töistä kotia menossa. Takana on 9.75 x 18 ja et25. Rengas 225/40. Mitenkä syvälle liipasit pedaalia siihen vastamäkeen?

Comment

• Sattumalta tuplabongaus tältä päivältä: mitä ilmeisimmin nimim. ilezh projektiketjusta tutulla Ronsullaan ensin klo 14.30 aikoihin Hämeentiellä Toukolassa ja toisen kerran noin klo 16.30 suuntaamassa Mäkelänkadun päädyn shikaanista Teollisuuskadulle.

Hieno auto - noilla vanteilla piristävällä tavalla erilainen look.

Comment

• Valkonen b9 avant xnz-xxx kilvenalusilla uusikatu-nummikatu risteyksessä ~10 aikaan

Comment

• Joo, mä ajelin melkein koko päivän. Oli niin kesäinen ilma ja auto toimii hienosti. :D

Comment

• Ihan vaan kevyesti sipasin, reippaasti tavoitenopeuteen autokoulun opetusten mukaisesti ;)

Comment

• Tänään noin 10.30 lpr kauppakadulla tuli vastaan punanen A7 aluset oli. Kuka tunnustaa?

Comment

• Nelostiellä juuri äsken. Naksu ennen Haarajoen ramppia. Olin sillä kuvan kauniilla transit connectilla.
                                              Edittiä sen verran että kilpi alkoi VVS ja alunen takana.
                                              Viimeksi muokannut Kuppis; 15.5.2019, 12:10.

Comment

• jarpale:ko se tulee päivittäin punaisella TT:llä vastaan Karjaa-Lohja välillä? Niin aamuisin, kuin iltapäivällä.

Comment

• En ole minä. Mun coupé on harmaa ja roadster on vihreä. Olen melkein joka päivä kotona etätöissä, joten ei tule huristeltua päivittäin edes takaisin.

Comment

• Kukas perseili äsken mustalla A7:lla lahden motarilla Vantaa-Kerava ?

On se kumma tajuta, ettei sieltä pääse ohi, jos on jonoa edessä. Ei vaikka kuinka olisi omasta mielestä tärkeä henkilö.

Comment

• Tänään noin klo 16:30 Tampereen Bauhaussin pihassa harmaa B7 farkku, alunen ainaskin takana.

Comment

• Eilen klo17.30 maissa Keravalla 140 tiellä tuli vastaan musta, matala (tai ainakin jämäkkä alusta näytti olevan) avant B5 S4.

Comment

• Tänään Pirkkalassa naapuritaloyhtiön pihalla ZMS-kilpinen Dolphingrau B7 Avant, takana kerhon kilvenalunen. Kuka mahtoi olla?

Comment

• Eilen 19 aikaan bongattu Tampereella Kalevan Prisman parkkiksella valkoinen mk2 TTS ja keskustassa Salsalladan edessä 21 aikoihin punainen mk2 TTS roadster. Komeita kulkupelejä molemmat.

Comment

• Morjesta vaan, olin Salsalladaa vastapäätä Sitkossa pizzalla ja kadunvarressa sattui oleen sopivasti paikka. Siihen ajaessa bongasin Näsilinnankadun vinoparkissa sinisen mk3 TTS:n klubialusella, harmi kun ei ollut vieressä vapaata paikkaa. ;)

Comment

Working...