Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Heinolan jälkeen Hki päin punainen A3. Rekkari alkoi ehkä RRP.. Tuttu mies ajeli, mutten saanut nimeä mieleen. Paineltiin emännän kanssa Mustalla farkku RS oculla ohitse.
Tänä aamuna klo 7 aikaan Helsingin keskustassa Eteläisellä Rautatiekadulla siinä hotelli Presidentin kohdilla oikeanpuolimmaisella kaistalla musta E87 koppainen ykkössarjan bemari (muistaakseni XCZ-xxx oli kilpi). Kuskin sivulasissa oli kerhotarra. Itse olin siinä vieressä tummanpunaisella (ja likaisella) E92:lla.
Itse olin siinä vieressä tummanpunaisella (ja likaisella) E92:lla. Moro vaan, oli siistin näköinen baijerilainen sulla.
Tänä aamuna klo 7 aikaan Helsingin keskustassa Eteläisellä Rautatiekadulla siinä hotelli Presidentin kohdilla oikeanpuolimmaisella kaistalla musta E87 koppainen ykkössarjan bemari (muistaakseni XCZ-xxx oli kilpi). Kuskin sivulasissa oli kerhotarra. Itse olin siinä vieressä tummanpunaisella (ja likaisella) E92:lla.
Itse olin siinä vieressä tummanpunaisella (ja likaisella) E92:lla. Moro vaan, oli siistin näköinen baijerilainen sulla.
Morjens näin jälkikäteen ja kiitos! :)
Joku hämärä muistikuva on 3-sarjalaisesta, mutta muisti sanoo, että se olisi ollut beige tai harmahtava. Tuskin se sun auto kuitenkaan, niin likainen on. :D
Lahen korvilla 4-tiellä jonkun S3 YGE-XXX lavetin päällä. Ensin kattelin, et vetääpä joku kärryä kovaa, mutta olikin pikkulavetti. Ajelin ohi kilpailijamerkin kulkineella.
About tunti sitten Ylöjärven Citymarketin kassajonossa melkein itseni perässä 1kpl klubitakki ja sen sisällä kenties klubioletettu henkilö. Terve vain!
Harmaa 4G farmari Ylöjärveltä päin Ohikulkutiellä juuri.
Rekkari IOP ja alunen takana.
Oliko se punainen A5 edellä myös klubilaisia kun molemmat siistiltä ja hyvin tiskatuilta näyttivät?
Itse Golfilla hinasin firman kärryä kun ohitse menitte.
Valkonen vitonen, ilman ledejä, eli oletettavasti ensimmäisiä ja kulkupuoli viittasi ässään. Teit rivakan kiihdytyksen ja vähän aikaa tultiin perässä. Morjestettiin risteyksessä, tuossa 23:lla jossain Parkanon ja Porin välissä.
Viimeksi muokannut Killeri; 30.3.2019, 00:03.
Perustelu: Sotkut siivottu.
Comment