Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Olen monesti nähnyt liikentees tuota, valitettavasti. :(
    Mitähän pahaa autoparka nyt onkaan tehnyt, et tollaiseen käsittelyyn on joutunut.

    Comment


      Varmaksi en siis mene sanomaan että tuo tälle kylälle on tullut jäädäkseen, sattu vaan silmään kun tupakilla olin. Muistui samantien mieleen toisessa threadissa tehty "arviointi"... :D Toisaalta, kyl se mulle kelpais, nelikko kun kerran on. Uutta maalia saa kaupasta, ja varmaan nuo tingentangelitkin viimeistään rälläkällä irtois.

      Comment


      • Mä oon ton muutaman kerran livenä nähny. Ei vaan "pinkki" ole koskaan iskeny mulle, sinisenä saattasin ton ottaa...

        Comment


          Mikäs tuossa noin ärsyttää? Väri? Kannattaako siitä noin itkeä! En toki omasta autosta tuollaista tekisi, mutta jos joku tykkää, niin hyvä.
          Viimeksi muokannut porkkis; 3.2.2012, 08:31.

          Comment


            Kaverin auto toi pinkki. Hintaansa nähden pätevä peli kun muutaman tonnin passattiin sai vaihdettua. Kuulemma väriä vaihtamassa jossainvälissä kuitenkin :)

            Comment


              Taidettin Jaarlin kanssa olla lähes vierekkäin kaupintien Teboilin valoissa, siinä seiskan jälkeen.

              Comment


                Mikäs tuossa noin ärsyttää? Väri? Kannattaako siitä noin itkeä!
                Jos se rajoittuisi väriin, tokko tuo aivan yhtä voimakkaita reaktioita herättäisi. Onhan tuota hiukan tuunattu muutenkin.

                Comment


                • Taidettin Jaarlin kanssa olla lähes vierekkäin kaupintien Teboilin valoissa, siinä seiskan jälkeen.
                  Jos oli paskasen punanen tummilla vanteilla, niin kyllä, taas bongasit!:)

                  Olitko vasemmalla kaistalla Audilla vai jollain muulla? Aamuliikenne menee aina niin horkassa, että herää vasta töissä. Nyt loppuvuoden vielä autolla joutuu kulkemaan, että saa koiven siihen kuntoon, että voi kävellä junalle ja takasin.

                  Comment


                    Kyllä... Paskainen se oli. :)
                    Vasemmalla kaistalla olin Punaisella B7:lla, jossa quattro-tekstit kyljissä.

                    Comment


                      Alimo bongattu joskus puol 12 - 12 aikaan raahen cittarin kulmalla.

                      Comment


                      • Kyllä... Paskainen se oli. :)
                        Vasemmalla kaistalla olin Punaisella B7:lla, jossa quattro-tekstit kyljissä.
                        "Vähän" paskanen viime viikon Turun työreissun jäljiltä ku oli kunnon kurakelit mennen tullen. Firmalta pitäs saada pesupoletteja kun joutuu ajelemaan kurailmoilla!:)

                        Minä en taaskaan huomannu punasta B7:aa, mut nyt tiedän pitää silmät auki jatkossa.
                        Viimeksi muokannut jaarli81; 28.11.2011, 16:44.

                        Comment


                        • Ajelin puol viiden aikaan iltapäivällä itäväylällä vaaleen sinisen (-05 tai uudempi) A3 perässä jossa oli kilvenalunen. Kääntyi itään päin kehälle.

                          Comment


                          • Eilen puoli neljän aikaan itäväylällä keskustan suuntaan.. Tulin alas herttoniemestä, edessäni uudenkarhea A(5?) (valkoinen) ja sitten ohitin melkein heti A4:en (oisko ollu B6, tumman sininen?). Hetki myöhemmin seuraavasta liittymästä nousi ylös A3:nen (sininen).
                            Klubitunnuksia en ole varma näkyikö, kun tuo näkö ei ole se tarkin :) Mutta olin kyllä näkevinäni ainakin yhdessä tunnuksia. Saatan olla väärässäkin

                            Comment


                              A8 4.2 (D2? oikee muista näitä kasien koreja) ja klubikilvenalunen ainakin takana sörnäisten rantatiellä tänään tuossa ennen kolmea.

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
                                A8 4.2 (D2? oikee muista näitä kasien koreja) ja klubikilvenalunen ainakin takana sörnäisten rantatiellä tänään tuossa ennen kolmea.
                                11-12 aikaan olin pyörähtämässä niillä suunnilla hopeella S8 d2. 15:00 olin kyllä jo turvallisesti kotona.

                                Comment


                                • Tässä Lohjan sairaalan ulkopuolella kököttää punanen sämpylä tribaaleilla kyljessä, ei kuitenkaan liene klubilaisia..?

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja Ozku Näytä viesti
                                    ja sitten ohitin melkein heti A4:en (oisko ollu B6, tumman sininen?).
                                    jos se oli "suhteellisen" matala ja tosi kurainen avantti niin morjensta pöytään. ei mulla mitään %-kerho tunnuksia ole. Tohon aikaan ainakin suhailin itäväylää edestakaisin.

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja ee-2
                                      jos se oli "suhteellisen" matala ja tosi kurainen avantti niin morjensta pöytään. ei mulla mitään %-kerho tunnuksia ole. Tohon aikaan ainakin suhailin itäväylää edestakaisin.
                                      Joo tais kyl olla. Tulit sieltä itäväylää pitki, ku kurvailin alas siitä rampista. Itse olin liikkeellä, myöskin kurasella ja madalletulla, A4 B5 Avantilla. Pitäs vissii joku parempikin paikka keksii laittaa tarra, kun tuossa tuulilasin alakulmas se ei kauas näy :)
                                      Viimeksi muokannut Ozku; 30.11.2011, 10:55. Perustelu: tarkennus

                                      Comment


                                        Kukas clubin jäsen ajeli eilen illalla punaisella A4 b6 sedanilla (clubin kilvenalusta takarekkarissa) Kajaanintietä keskustaan päin noin kello 22.15? Ajoin ite melkein rinnalla vähä matkaa ja sit menin niukasti ohi. Eilen päivällä bongasin valkoisen S4 b8 sedanin Joensuun keskustassa.

                                        Comment


                                          Punainen madallettu b5 sedan LGL-XXX Raatihuoneenkadun mäessä asemalta poispäin aamulla ennen kymmentä. Klubitarra kuskinpuolen takimmaisessa ikkunassa, siinä pienessä kolmiossa. Itse kävellen liikenteessä samaan suuntaan

                                          Comment


                                            Aamulla puol kasin aikaan hopea A8 D3 teki uukkarin liikennevaloista. Ilmeisesti ulkopaikkakuntalainen, olikos hän joku täältä?

                                            Comment


                                            • Kukas clubin jäsen ajeli eilen illalla punaisella A4 b6 sedanilla (clubin kilvenalusta takarekkarissa) Kajaanintietä keskustaan päin noin kello 22.15? Ajoin ite melkein rinnalla vähä matkaa ja sit menin niukasti ohi. Eilen päivällä bongasin valkoisen S4 b8 sedanin Joensuun keskustassa.
                                              minähän se, moro vaan.. Sinunkin ajokin useamman kerran bongannut kaupungilla.

                                              Comment


                                                Tänään lahdenperänkadun shellillä n.klo 15 tumma rs2 ja joku hemmo "nuoleskelemassa" polvillaan ilmapyssy kädessä renkaita:)

                                                Itse vierestä kattelin C5 S6 puikosta, taisit pariin kertaan kurkkiakkin..

                                                Comment


                                                • Kuopiossa tänään puol5 jälkeen hopeinen jenkkimallin mk1 TT rastaantien teboililla?

                                                  Comment


                                                    Musta C6 RS6 firman pihalla juuri nyt.
                                                    Viimeksi muokannut Merza; 2.12.2011, 10:24.

                                                    Comment


                                                    • Arto S Karhulassa uudella tuplaturbollaan.

                                                      Comment


                                                        Moro moro KimmoH. Joo onhan sitä tullu varmaan pari kertaa ajeltua tuossa kaupungissa:D Seuraavalla kerralla vaan räpylää pystyyn :)

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja TMK-83 Näytä viesti
                                                          Kukas oli eilen illalla n. puoli kymmenen aikoihin keskustan Yliopiston apteekin edessä parkissa mustalla A(S)4:lla? Klubikilvenalunen tuli bongattua kun ajoin siitä ohitse.
                                                          Jos et Tero aivan päivästä erreytynyt, niin tuo mun tummansininen A4 seisoskeli siinä torstai-iltana noihin aikoihin, kun kipaisin apteekissa.

                                                          Comment


                                                            Ponnattu eilen lupikilventaustan omaava musta B6 farkku ja aika tontissa näytti olevan.. FGI-___

                                                            Comment


                                                            • Tunnustaako kukaan?
                                                              denim bluu bertta 6 A4 sedani ajeli puolivälikankaala järvigrillin ohitte toissa päivänä, noin klo 13:00. Vilaukselta näin joten eip kerenny kattella oliko kilvenalusia...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X