Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hatanpään valtatietä keskustaan päin ajeli sininen C5 RS6 vähän ennen aamuysiä. On se vaan hiano! Ei taida olla voorumilaisia?

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja Drunkenmunky Näytä viesti
      Olinkohan se mä jos korimalli oli 8L ? Ainaki aika ja paikka täsmää mutta väri ei :o
      No ei se oikee ollu keltainen mut semmonen jännä tumma oranssi tms?? http://www.nettiauto.com/audi/a3/4187397 tommonen mutta tummempi....

      Comment


      • Taisin bongata KimmoH:n aamulla Nesteen valoissa. Tulit keskustan suunnasta ja käännyit kuurnankadulle. Itse olin kuorma-autolla kuurnankadulta pohjoisen suuntaan kääntymässä.
        jos oli punanen sedan b6, niin minä se olin. siitä tulee joka aamu kurvattua töihin mennessä, terve vaan.

        Comment


          Nyt on tullut vastaan lähestulkoon joka arkiaamu Hämeenlinnanväylällä keltainen B5-korimallin farkkuS4/RS4. Myös tänäänkin Nurmijärven ja Hyvinkään välisellä pitkällä ja suoralla tieosuudella..

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viesti
            No ei se oikee ollu keltainen mut semmonen jännä tumma oranssi tms?? tommonen mutta tummempi....
            Kaipa se sitte mä olin kun tuolla värillä lahdessa ei taida olla kuin 2 autoa mun lisäksi. Ja varmaan se näyttää tummemmalta kun kiiltoa ja värissä syvyyttä löytyy;). Ja värihän on Mayagelb metallic..

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja KimmoH Näytä viesti
              jos oli punanen sedan b6, niin minä se olin. siitä tulee joka aamu kurvattua töihin mennessä, terve vaan.
              Semmonenhan se, ja kilvenalunen edessä näytti olevan.

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja A-j-P Näytä viesti
                Tunnustaako kukaan? Iisalmessa City-marketin pihassa parkissa pari kertaakin nähty sininen B5 korimalli farkku A4. Clubin kilventaustat ja joku stance tarra takalasissa.
                Minun entinen auto. Nykyisin kaverin omistuksessa (stance hänen aikaan saannoksia.) Ei taida kaveri kovin useasti tätä bongausketjua lukea, niin ei itse ole tunnustamassa. :)

                Comment


                  Musta TT mk1 10-tiellä Liedossa klo 13:18.

                  Comment


                  • Diffas salpakankaalla.

                    Comment


                    • Norago blue b5 s4 sedan clubikilvenalusella bongattu hetki sitten tampereen keskustassa. Kukas olit?

                      Comment


                      • Kukas ajeli viime yönä tummalla V8:silla keskustassa. Puuttu rinkulat maskista...

                        Comment


                          Albanzo auto nähty someron jäähallilla kahden paikeilla. on se hieno!

                          Comment


                          • Mikä lie ääskutonen:

                            [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Zfl5rRC_NMQ[/ame]

                            Kannattaa se vilkku korjauttaa, samoin kuskinpuolen rekisterikilven laNppu ja harjotella tuota kaistan vaihtoa.

                            edit:
                            Ja ei herneitä, tää ei oo ottaapäähän-ketju :)
                            Viimeksi muokannut jesi; 5.11.2011, 19:15.

                            Comment


                              Kannattaa se vilkku korjauttaa, samoin kuskinpuolen rekisterikilven laNppu ja harjotella tuota kaistan vaihtoa.
                              Katsoin tuon kahteen kertaan, mutta en ymmärtänyt mikä tuossa meni väärin? Eli voisit omin sanoin vähän selventää :)
                              Viimeksi muokannut porkkis; 3.2.2012, 08:33.

                              Comment


                              • No ei kai sitten mikään...
                                (joo, ei ollu kamera tulilla tuon auton jahtausta varten, sattupa vaan tarttumaan nauhalle :)

                                Comment


                                  Ettei jopa Jesi ajanut kovempaa kuin 50 siinä kohtaa kun näkyi maalatut rajoitusmerkit?

                                  Comment


                                  • Tarvii tarkistaa alkuperäiseltä nauhalta, tuskimpa vaan.
                                    Mittari näyttää noin 10kmh liikaa.

                                    Harmi vaan että just loppuviikosta tummensin kalvolla jopon mittaristoa, kun häikii pimeessä niin.

                                    Comment


                                      No ei kai sitten mikään...
                                      No kerro ny, ku mieltä painaa ;)

                                      Ittee kyllä häirittee kun tuollaisessa kaistanvaidossa taaempi kiilaa väliin. Itsehän ei voi kaistaa vaihtaa ennenkuin oikea kaista on vapaa.
                                      Viimeksi muokannut porkkis; 3.2.2012, 08:32.

                                      Comment


                                      • Eipä tuosta orkinaaliltakaan saanut selvää, ainuat spekuloinnit voidaan tehdä kierroslukumittarista.
                                        Ihan nyt en pääse ajamaan samoilla nopeutta filmille, kameran akku finaalissa, mutta josko aamulla?, tai kenties kohta, laitoin jo lataukseen.


                                        https://lh5.googleusercontent.com/-0...00/mittari.jpg

                                        Tuossa neljän viiden tonnin välissä on jengat yleensä kaupunkiajossa, tästä muistona viimeviikosta tms ilottu viesti että löysin resonanssin aiheuttajan em kierroksilla.
                                        Oletuksena en kehtaa kaahailla, kun näin työkseni ajaessa leipä on ajokortin syrjässä kiinni.
                                        Ja kuvan videolla tytär oli vielä tarakalla.


                                        Mutta valoihin mennessä:
                                        Päälatu menee suoraan, joten oikealle kaistalle ryhmittäytyessä olisi hyvä ellein jopa suotavaa vilkuttaa?

                                        Valojen jälkeen:
                                        Jopa ääniraidan perusteella ei voida sanoa että kiilasin väliin, koska kierrokset oli enemmän laskevalla sortilla, siihen pisteeseen kunnes jarrutin (koska tiesin mitä vasemmalla kaistalla on preeriumin edessä).

                                        Ja juuri siinä kohtaa missä jarrutin ja preerium kulkineesta löyty kaasupoljin, on kadussa vasemmalla kaistalla rotvallista tehty hidastin.
                                        Kyseinen koukkaus rotvallissa ei näy googlemapsissa, rakennettu aika taannoin.

                                        Mun silmään tuo näytti vähän samalta kun motarille liittyessä ajettaisi rampin päähän ja jäädään sinne miettimään että pitikö mun tästä liittyä motarille vai ei, kun tää kaista nyt loppuu tähän.
                                        Että kun nähdään notta kaista päättyy, niin eiko sillon olisi järkevää vilkuttaa ja ryhmittäytyä oikealle kaistalle ajoissa, eikä ajaa stoppiin asti?

                                        Ja tosiaankin, jos riipois sillai että hampaita kiristäis, olisin luultavasti itkenyt tuohon päähänotto topikkiin, riipassut kännin ja vetäny ranteet auki.


                                        edit:
                                        samalla filmillä muutama minuutti myöhemmin näkyy mittarinopeus 40kmh reilulla kolmella tuhannella kierroksella, että jos videolla tuossa screenshotin kohdassa ollaan reilulla neljällä tonnilla, niin ei todellinen nopeus kaukaa heitä viidestäkympistä.
                                        Viimeksi muokannut jesi; 5.11.2011, 22:26.

                                        Comment


                                          No siinä vieressä meni se bussi, niin ei voinut kylkeen kääntää. Olisi tietysti voinut aiheuttaa pahennusta ja kiihdyttä sen eteen.

                                          Mutta kerro miten tuo olisi pitänyt ajaa? Tietäis vaan jos joutuu samaan tilanteeseen kömpijä perässä ;)
                                          Viimeksi muokannut porkkis; 3.2.2012, 08:32.

                                          Comment


                                          • Hidastaa sen verran ajoissa, ettei tarvi ajaa bussin kylkeen eikä kaistan loppuun?
                                            Ja jos olisin ollut väliin kiilaamassa, niin olisinhan sinne mennyt. (se tosin olisi edellyttänyt minulta nopeuden kiihdyttämistä?)

                                            Ei pidä spesifoida mielipidettäni tästä tapahtumasta tällä kertaa käyttämääni ajoneuvoon.

                                            Joustavuutta liikenteessä, sano.

                                            Comment


                                              Jep. Mutta sanoisin tuota kyllä täysin normaaliksi liikennetilanteeksi.
                                              Viimeksi muokannut porkkis; 3.2.2012, 08:31.

                                              Comment


                                              • Oukkei.

                                                Mun mielestä se ei menny ihan smuuthisti.
                                                Mutta tosiaan, ei hätää, pärjään kyllä tämän asian suhteen.

                                                Toki ilmaisin provosoivasti ja vielä kun videokin oli :)

                                                Comment


                                                • Olikos joku klubilainen torstaina kolmen aikaan pitskussa, mustalla, spoilerilla varustetulla diudilla, siinä filmtownin valoissa? Emäntä bongasi auton ja kehui ulkonäköä :)

                                                  Comment


                                                    Jesin juttu oli muuten hieno esimerkki siitä, miksi ei kannata ottaa henkilökohtaisuuksina kaikkea liikenteessä tapahtuvaa. Reilusti yli puolet täällä meidänkin kirjoittamista liikenteen ärsyttävyyksistä eivät aika varmasti ole kovin mustavalkoisia juttuja. Siihin meidän kirjoittamiin juttuihin lukeutuvat siis myös minun omat kirjoitukseni.

                                                    Oikeasti, pitäisi oppia vaihtamaan se asenne sellaiseksi, ettei ensimmäisenä ajattele vastapuolen tehneen sen tahallaan ja juuri sinua kiusataksesi. Olen alkanut ymmärtämään (hyvin heikosti), että kun me kaikki olemme yhtä mieltä siitä, että muut perseilevät liikenteessä, se "muut" on pakko olla me itse.

                                                    Toistaiseksi en kyllä itsekään ole vielä kyennyt sisäistämään tätä kuin satunnaisesti. Toisinpäin on vaan niin helpompaa.

                                                    Comment


                                                    • Hyvin sanottu Jassolta. Sitten kun vielä muistaa senkin, että liikenteessä on paljon erilaisia kuskeja, joista osa syystä tai toisesta hiukan keskimääräistä epävarmempia tai taitamattomampia, niin alkaa olla asenne kohdallaan. Kyllä sitä itsekin täytyy yleensä vähän yrittää pinnistellä, että osaa ajatella liikennetilanteita muiden kannalta, muiden kiroaminen on vain niin paljon helpompaa.

                                                      Eikä tämä tosiaankaan ole mitenkään suunnattua Jesiä kohtaan. Hänhän itse asiassa juuri osoitti, että asenne on kohdallaan :)

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja A-j-P
                                                        Tunnustaako kukaan? Iisalmessa City-marketin pihassa parkissa pari kertaakin nähty sininen B5 korimalli farkku A4. Clubin kilventaustat ja joku stance tarra takalasissa.
                                                        Tunnustan! :D Kyllä se noilla tuntomerkeillä minun B5 avant citymarketin parkissa on päivät, parempi puolisko käy sillä töissä.

                                                        Comment


                                                        • Seinäjoella Hyllykallion St1:n pihassa punainen B5 RS(?)4, rekisterilaatassa komeili BAD-4. Oliko klubilaisia?

                                                          Comment


                                                          • Eipä tullut kattoneeksi onko klubitunnuksia, mutta ei sitä joka päivä näe 4 Audia peräkanaa parkissa :) Melkein jopa ikäjärjestyksessä. Kuvassa siis 80 - A4 - A3 - A4. Paikkana Tapiola, Espoo kl. 18.30. Tunnistaako kukaan olevansa tuossa? :)

                                                            http://aijaa.com/v.php?i=000539020749.jpg

                                                            Comment


                                                              risa

                                                              minähän se sielä hyllykallion st1 kulmilla ajelin :) projektia sisäänajamassa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X