Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja Charly Näytä viesti
    Kuskina olin minä. Kiitos kehuista :) Jospa teikäläisenkin Audeja pääsisi joskus bongaamaan :)
    Ei tarttenu näköjää alkaa kyselee kuka ku omistaja löyty jo. Bongasin autos tänää isokadun varresta parkista

    Comment


      Onkos joku foorumilainen tällä hetkellä Johtokadun Teboililla kahvilla? Tuntomerkkeinä musta B6 sedan pieni traileri perässä ja jollen aivan väärin näe, niin kerhotarra takana pikku ikkunassa. Kuskilla tais olla Audi Sport takki päällä...
      Viimeksi muokannut Pygmi; 15.2.2013, 15:18.

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viesti
        Kenes klubilaisen b6 avant on parkissa tuossa Teknowaren pihassa?
        mun auto siellä on aina parkissa..aluset on entisen omistajan aikaset..

        Comment


          Kenen keltainen B5 korinen avant seisoo perkiönkadulla? S4 etu- ja takapuskurit, mutta ihan normi nelonen taitaa olla?

          Comment


          • Mäntsälän ST1:sellä oli tankilla joku A6 C5 autollaan. Tais olla joku vihertävä väri ja kilvenaluset huomasin. Ajoin viereiselle pisteelle, kun lähdit.

            Comment


            • Musta B5 sedan tänään n. klo13.00 bongattu Simpeleen Teboililla. Itse ajelin perässä hetken aikaa mustalla (suolan harmaalla) TT:llä.

              Comment


                Eilen iltapäivällä joutsenon k-supermarketin pihan poikki ajeli viininpunanen A4 b5 avantti, olin itse naamioitunut siniseen e30 bemariin siinä kaupan parkkipaikalla.

                Ps.Oli aika muhkeet pakoäänet :)

                Comment


                • Punanen B6 (A4/S4) Avant tänään aamupäivällä 10-11 aikoihin välillä Maikkula-Kaakkuri. Kilvenalusesta heikko näkö-/luulohavainto.

                  Comment


                    Espoon tapiolan stockmannin parkkikellarissa noin tunti sitten vaaleansininen B7 2.0Tq avant member-tarralla. Nostin käpälää kävellessäni ohi. Sinäkö?

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja JanMan
                      Tänään noin klo 1030 Paimion kohdilla moottoritiellä musta A4 (S4?) B6 klubin kilvenalusilla. Pahoittelut, jos olin tukkeena. ;)
                      En muista päivää, mutta jos sulla on harmaa Avant kilvenalusilla, niin sitten saatoin ohittaa. Ei ongelmaa, ohitin kun tuli paikka.

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja Niksu
                        Ipsi(?) oli hetki sitten Uudenmaan- ja Peltolantien risteyksessä?
                        Hyvin mahdollista. Olen tuossa ristyksessä arkisin päivittäin vähän ennen neljää.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Ipsi Näytä viesti
                          En muista päivää, mutta jos sulla on harmaa Avant kilvenalusilla, niin sitten saatoin ohittaa. Ei ongelmaa, ohitin kun tuli paikka.
                          Ei auto taida ihan täsmätä Hannun kohdalla?

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja Brain Näytä viesti
                            Eilen iltapäivällä joutsenon k-supermarketin pihan poikki ajeli viininpunanen A4 b5 avantti, olin itse naamioitunut siniseen e30 bemariin siinä kaupan parkkipaikalla.

                            Ps.Oli aika muhkeet pakoäänet :)
                            Minähän se olin pahveja piti viedä takakontista keräykseen. Vai on muhkeat..no jotain semmosta murinan poikasta voi olla. :D

                            Comment


                              Kenen jengitunnuksin varustettu b6 avant (ZNZ-xxx) oli lempäälän jäähallilla klo:20 jälkeen?

                              Comment


                              • Kuka/ketkä morjesteli eilen 17.2 n.klo.11:10 Helsingissä Länsisatamankadulla (kaapelitehtaan nurkilla) mustasta S2:sta?

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja Eicca_ Näytä viesti
                                  Kuka/ketkä morjesteli eilen 17.2 n.klo.11:10 Helsingissä Länsisatamankadulla (kaapelitehtaan nurkilla) mustasta S2:sta?
                                  Lienemme olleet me. Puikoissa oli toimittaja-Arttu, pelkääjän paikalla kuvaaja ja itse olin takapenkillä.

                                  Comment


                                  • Melko innokkaan oloinen apukuski oli ainakin tervehdyksestä päätellen :D

                                    Comment


                                    • Koivuhaan supermarketin pihassa juuri äsken hopeinen s6(?) mustilla vanteilla ja kilvenalusilla. Komia menopeli.

                                      Comment


                                      • Oliko Eiccan Multivan Bluestar jossakin autoharrastelehdessä esitelty T3? Kirjastosta bongasin etukannesta sellaisen ja pitihän se lehti lukea. Vaikuttavan oloinen ja ajohalua herättävä auto. =)

                                        Comment


                                        • Eipä ollut minun mutta samalta paikkakunnalta on auto ja omistaja on tiimi kavereita. Oma Bluestar on työn alla tällä hetkellä ja tulee myöskin kokemaan lievän parannuksen suorituskyvyn osalta ;) (ei tosin kiinamoottorilla)


                                          Tuossa se kansifoto..
                                          http://www.spinneri.fi/2012/12/spinneri-magazine-62012/

                                          Comment


                                            Arvelinkin että Särkelän Mikan Bluestarista on kyse.

                                            Comment


                                            • Jep =)

                                              Comment


                                              • Jep. Sen verran harvinaisia vehkeitä jutun mukaan, että ajattelin todennäköisyyden osumalle olevan suuri ja lähelle se menikin.

                                                Joku valkoinen B8 avant veti aamulla Oysin valoissa punaisilla läpi. =(

                                                Comment


                                                  tumma kilvenalusella varustettu A6 4F avant katollaan musta Thule-skuksiboxi meni ohitse ennen puolta päivää viitostiellä Mikkelin eteläpuolella matkalla kohti pohjoista. Johonkin tuntui kiire olevan kun ei 85-90km/h 80km/h alueella riittänyt. Toivottavasti poliisi ottaa kortin pois ennen kuin tapat jonkun liikenteessä asenteellasi.

                                                  Comment


                                                  • Antaa toisten ohittaa jos siltä tuntuu, turha lähteä mussuttamaan siitä (paitsi jos kiilaa eteen ja sotkee ikkunat prkl..). Itsellä aina +15 kruisessa, saa vapaasti mussuttaa jos siltä tuntuu. Tapat jonkun...Palaa hihat taas...

                                                    Comment


                                                    • Ronin S3 Leppävedellä Taipaleen terminaalin pihassa. Itse ajelin samaisen firman kulkineella ohitse, moro!

                                                      Comment


                                                      • Klo 13.45 Mannerheimintiellä musiikkitalon kohdalla tuli vastaan B5 RS4. Näytti olevan member tarra ikkunassa.

                                                        Comment


                                                          Oulun motarilla ajeli etelään päin tipun keltainen (ei Imola) B5 farkku tuossa iltapäivällä.

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja 8866
                                                            Ei auto taida ihan täsmätä Hannun kohdalla?
                                                            Juuei, mutta kun juurikin tuohon aikaan ohitin Jannen auton kuvaukseen sopivan kunhan se pääsi oikeanpuolen kaístalle. Ja kaipa tuota mun autoa saattaa hätäisempi luulla B6:ksi? Ja Milltekin putkien myötä S4:ksi? :-p

                                                            Comment


                                                            • Bongattu eilen aamulla Joutsentien valoissa Kaukovainiolla keltainen B7 RS4 trailerilla, vetoautona C5 Allroad. Taisi olla Risassa Nokian renkaitten tarrat kyljessä. Kenen kalustoa lienee?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X